יתרונות של בית חכם למשפחות

בית חכם למשפחות

אמא, אני לא מוצא את השלט של המזגן! אבא….תדליק לי את האור אני לא מגיע. אוף….. במאמר הבא נדבר על כל היתרונות של בית חכם למשפחות..עוד פעם נגמרו המים החמים ועכשיו צריך שוב פעם להדליק דוד, אוף..אוף…אוף. 

אם אחד מהמשפטים האלה נשמע לכם מוכר מהבית, ככל הנראה יש לכם ילדים או מתבגרים שלפעמים קצת מתעצלים לעשות דברים בעצמם ומבקשים ממכם לעשות דברים עבורם. לפעמים זה נחמד ולפעמים זה ממש לא נוח, לכן משפחות רבות החליטו להפוך את הבית שלהם לטכנולוגי יותר (הרי הילדים גם ככה כל היום במסכים) ולהפוך אותו להיות בית חכם. 

מה זה בית חכם ולמה זה טוב למשפחות?

בית חכם הוא בית בו לדיירים יש שליטה מרחוק או מקרוב במוצרי החשמל, מערכות המיזוג, מערכות התאורה, מערכות ההשקייה, מערכות גילוי עשן, מערכות אזעקה ואפילו פתיחת דלתות מרחוק. 

מוצרי בית חכם של שיאומי הם רק דוגמא אחת ממגוון החברות המציעים מוצרים חכמים המתחברים אל רשת החשמל והאינטרנט של הבית ועושות לדיירי הבית לתפעל אותו בקלות וביעילות באמצעות אפליקציית בית חכם המותקנת בטלפון הנייד, על המחשב או על הטאבלט. 

הבית החכם מאפשר להורים לעשות אוטומציה של תהליכים שתקל עליהם את החיים. לדוגמה, במקום לקום בכל בוקר בשעה שש ולהדליק את הדוד כדי להתקלח בשעה שבע, הם יכולים לכוון את המתג החכם של הדוד באמצעות אפליקציה כך שהדוד ידלק בצורה אוטומטית והם ימשיכו לישון עוד שעה. שווה, נכון?

דוגמה נוספת לשימוש בבית החכם אצל משפחות עם ילדים הוא התקנת חיישן טמפרטורה בחדר, כך שבכל פעם שהוא יזהה ירידה או עלייה בטמפרטורה הוא יפעיל אוטומטית את המזגן בחדר הילדים ויחמם או יקרר אותו ואתם, ההורים, לא תצטרכו לדאוג בכלל. את כל ההתראות והמידע תקבלו ישר למכשיר הנייד שלכם, גם אם אתם בעבודה.  

כמה טיפים על בית חכם למשפחות
כמה טיפים על בית חכם למשפחות

למה בית חכם טוב לילדים?

אז הבנו שבית חכם עושה את החיים הרבה יותר קלים להורים, אבל מה עם הילדים? התקנת בית חכם ברחבי הבית ובחדרי הילדים תאפשר להם להיות יותר עצמאיים ולפתח תחושת אחריות ובטחון עצמי. 

הילדים יוכלו להיכנס הביתה ללא מפתח ולא לחכות אצל השכנים או בחדר המדרגות עד שתחזרו. הם יוכלו להיכנס הביתה בקלות ובמהירות, כל מה שהם יצטרכו זה להחליק את האצבעות על המנעול החכם או להקיש רת הקודי הסודי. 

גם בחדר שלהם הם יוכלו להדליק ולכבות את האור, לסגור ולפתוח את התריסים, להדליק ולכבות את מזגן ואפילו להפעיל את הרמקולים ולשמוע מוזיקה מבלי לקום מהספה והכל בלחיצת כפתור. 

הבית החכם, מאפשר לילדים להתנהל בבית בצורה עצמאית, לחזק את הביטחון העצמי ואת המסוגלות שלהם ולעשות יותר דברים לבד בלי לבקש עזרה של אמא ואבא. 

אפילו החתול הוא חלק מזה - בית חכם למשפחות
אפילו החתול הוא חלק מזה – בית חכם למשפחות

הבית החכם שומר על הילדים שלכם

אז הילדים נכנסו לבד הבית וכבר לא צריך לדאוג אם יש להם מפתח או אין, הם לבד בבית ואתם יכולים להיות רגועים כי הבית החכם שומר על הילדים שלכם. 

נכון, מכשירי הבית החכם לא יחליפו לעולם מערכת האזעקה לבית, אבל אם מתקינים אותם נכון הם יכולים לתת שקט ושלווה להורים עד שהם חוזרים מהעבודה. 

בין מכשירי הבית החכם תוכלו למצוא מצלמות רשת, חיישני תנועה, חיישני כניסה ויציאה וכל אלה עוזרים לכם לשמור על הילדים בזמן שהם בבית לבד – כיצד? 

מצלמות רשת הן מצלמות קטנות, אותן ניתן להתקין ברחבי החדר והן מצלמות את החלל בהתאם להגדרות שאתם תקבעו. לדוגמה, בכל יום החל מהשעה 1.45 בצהריים ועד השעה 16.30 אחר הצהריים המצלמות ישדרו לנייד שלכם את מה שקורה בחדר הילדים. 

חיישני תנועה נועדו לזהות תנועה בחדר ובהתאם לכך לבצע פעולה מסוימת. לדוגמה, אם החיישן מזהה שיש תנועה בחדר מערכת הבית החכם תדליק את האור או את המזגן. במקרה של הילדים, ניתן להתקין חיישן תנועה בחצר או בחדרים בהם הילדים לא נמצאים ולהגדיר אוטומציה כי במידה וזוהתה תנועה, יש להפעיל את המצלמות ולהתקשר אל אחד ההורים. 

חיישני כניסה ויציאה, בדומה לחיישן תנועה, נועדו לזהות פתיחה וסגירה של דלת או חלון ולבצע פעולה מסוימת אחר כך. לדוגמה, חיישן כניסה ויציאה שהותקן חלון מרפסת השירות. אם החלון יוזז בזמן שהילדים בבית, החיישן יתקשר להורה ויתריע על כניסה או ינעל את דלת האמבטיה כך שהפורץ לא יוכל להיכנס אל שאר החדרים.  

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!