מותגי הבית החכם המובילים בעולם עם המוצרים הטובים ביותר :

מותגי הבית החכם המובילים בעולם עם המוצרים הטובים ביותר :

מותגי הבית החכם המובילים בעולם עם המוצרים הטובים ביותר :

 במאמר הבא נסקור את החברות המובילות בתחום הטכנולוגיה החכמה ואת המוצרים שבהם אין להם מתחרים. המוצרים הם כמובן מוצרים המותאמים ליצירת בתים חכמים.

  1. Philips Hue : אם אתם מחפשים תאורה חכמה לבית  אין השקעה בטוחה יותר וטובה יותר מהתאורה החכמה מבית פיליפס. נכון, אומנם היא לא הזולה בשוק אך היא נפלאה בעיקר שהיא פשוט עובדת בצורה החלקה והבטוחה ביותר. אם אתם קונים את אחד ממוצרי התאורה החכמה שלהם אז אתם יכולים להיות בטוחים שהמוצרים שלהם אמינים, בדוקים וניתן להתקינם ולתפעל אותם במינימום מאמץ.
  1. iRobot : בישראל  לעומת שאר העולם המותר אי-רובוט מזוהה בעיקר עם מכשיר הרומבה באותו אנו מכנים בשם החברה שמייצרת אותו. מדובר במכשיר נקיון של החברה אבל אתם תופתעו מאוד לגלות שזה לא לא המכשיר היחיד שהחברה הזאת מייצרת. אז מכשיר הנקיון רומבה מבית איירובוט הוא מכשיר אמין וטוב במלאכת הנקיון הרבה יותר ממכשירי רובוט דומים שמנקים את הבית. הגרסאות החדשות והמתקדמות של מכשירי האיירובוט והרומבה הם טובים בנקיות אחרי חיות המחמד וטובים בנקיון מרבית האלרגנים שהם משאירים אחריהם.
הבית החכם
הבית החכם
  1. SmartThings : הדרך הטובה ביותר לאבזר את הבית במכשירי מוניטור חכמים היא עם החברה הזאת. פשוט אין דרך לטעות. החברה הזו היא חברת בת של סמסונג. המוניטורים החכמים של החברה הזו מאפשרים לכם מגוון של סנסורים חכמים ומועיל. לדוגמה, חיישני תזוזה, חיישני נסיעה ותנועה לאזור החנייה ואפילו חיישנים לזיהוי נזילה. את החיישנים ניתן לחבר כמובן למערכות אחרות בבית החכם אך אין ספק כי מדוב בחיישנים הטובים מסוגם.
  1. Nest : זוהי חברה מאוד פופולרית בעיקר בחוץ לארץ אך גם כאן בארץ ניתן לראות מכשירים חכמים של החברה ובעיקר אלו האחראים על מיזוג האוויר בבית. הוא מדורג גבוהה ביקורות המשתמשים במוצר ולדעתי אחת הסיבות הבולטות ביותר לדירוג הגבוהה שלו הוא בכמות החיסכון באנרגיה שמכשירי החברה יכולים לעשות.  

אז בין אם אתם מתלבטים על אחד המוצרים החכמים כגאדג'אט נוסף לבית שכם או בין אם כבר קניתם מוצר מחברה דומה והתאכזבתם, החברות שצויינו כאן מדורגות בדירוג שביעות הרצון הגבוהה היותר. שווה ולנסות ולבדוק. תאבזרו את הבית החכם שלכם, הצורה הכי חכמה שאפשר.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!