בית חכם זה בית מושלם

בית חכם זה בית מושלם

בית חכם זה בית מושלם

עם חיסכון של רבע מצריכת החשמל הממוצעות בבית בישראל אי אפשר להתווכח . כמו גם עם העובדה בית חכם הוא בית שפשוט נוח יותר, כיף יותר, ופשוט יותר לגור בו.

בית חכם הוא פתרון נהדר לקצב החיים בו אנו מוצאים את עצמנו במאה ה21. אם שני ההורים עובדים והתקופה הפטריארכית שככל הנראה עומדת להיעלם מהעולם, בית חכם נהיה פשוט הפתרון המושלם. 

תפעול קל ויעיל עם עזרה במטלות הבית

כשזוג ההורים בבית עובדים ומבלים למעלה משמונה שעות במקום העבודה לא נשאר הרבה זמן למטלות הבית.

נוסיף לכל לפחות שני ילדים, הורים מבוגרים שדורשים טיפול לעיתים, וקיבלנו את תמצית האתגר של רוב בני גיל 40. כמה נפלא ומועיל יכול להיות כשיש רובוט שמנקה במקומך את הבית, דלת אוטומטית שנפתחת מרחוק לילדים שחוזרים מבית ספר וסו שף פרטי שעוזר בבישולי הבית.

בית חכם
בית חכם

הוצאה עכשיו חיסכון מאוחר יותר

אז נכון, ההוצאה הראשונית למעבר לבית חכם היא אכן הוצאה שרבים מאיתנו חוששים לעשות על טכנולוגיה שהיא עוד יחסית חדשה. אך אם ניקח בחשבון שבית חכם שמכבה מכשירי חשמל שלא נמצאים בשימוש, תאורה מבוססת חיישנים ולפי המחקרים חוסך כ25 אחוזים בצריכת החשמל הביתית, בנקודת מבט ארוכת טווח ניתן להגיד שהמעבר לבית חכם אפילו משתלם. 

תוסיפו לכך את פינוקי הנוחות שהטכנולוגיה הזאת מאפשרת לכם ותקבלו את המתכון המושלם לבית נוח, חסכוני וייעיל. 

בית חכם
בית חכם

מה באמת כל כך נוח בו?

בית חכם הוא בית שבעצם מרכז את השליטה ברוב מכשירי הבית במקום אחד. ניתן לתפעל חלק מהן בפקודות קוליות או להגדיר מספר פעולות בפקודה אחת. למשל באמירתכם את המשפט " אני חושב שהגיע הזמן לישון" , הבית החכם שלכם כבר יודע שעליו לכבוד את האורות בכל הבית, להפסיק את הפעולה של מכשירי חשמל נוספים שאין בהם צורך במהלך הלילה ולתאם את חימום המים בבוקר לשעה שהגדרתם ביומן הגוגל שלכם. כמובן שזוהי רק דוגמה לשילוב אפשרי אחד והאופציות הן כה רבות שניתן בצירוף מילים אחד לתפעל כמעט כל פעולה שתרצו לעשות והבית החכם שלכם ילווה אתכם בה.

בית חכם ניתן גם לשליטה מרחוק ומחוץ לבית עצמו. לכן אין צורך לחכות לדוד שיתחמם, למזגן שיקרר ואפילו את הקומקום ניתן להדליק בחניון הבניין ככה שהקפה של סוף משמרת יהיה קרוב כמו שלא היה מעולם לפני כן.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!