בית חכם של חברת שיאומי בדרך לפסגה

בית חכם

בית חכם  של חברת שיאומי בדרך לפסגה

אם בעבר מוצרי הבית החכם היו מנת חלקם של אנשי האלפיון העליון או של חנונים חובבי טכנולוגיה וחדשנות, הרי שכיום בזכות חברות כמו שיאומי כל אחד יכול להפוך את הבית שלו לבית חכם.

בכל שנה ברחבי העולם מוסיפות יותר ויותר משפחות מוצרים חכמים לבית. למעשה, גם אצלנו בישראל כ – 20% מבתי האב כבר התקינו מוצרי בית חכם ובכל שנה המספרים רק הולכים וגדלים. בארצות הברית לעומתנו, המספרים גבוהים יותר וכמעט בכל בית שני תוכלו למצוא מוצרי בית חכם.

אבל לפני שנתחיל לדבר על הבית החכם של שיאומי , המשלב פשטות וחדשנות, נזכיר בקצרה ונסביר למי שעדיין לא שמע או יודע עלייה מהי החברה הזאת.

בית חכם

הכירו את בית חכם שיאומי – החברה המובילה בתחום מוצרי הבית החכם

שיאומי היא חברת אלקטרוניקה וייצור טלפונים סלולריים הנחשבת לאחת מענקיות הטכנולוגיה הגדולות בסין. למרות שמדובר בחברה אשר נוסדה לא מזמן (בשנת 2020) ולמרות שהיא נחשבת לחברה טכנולוגית צעירה, היא מדורגת במקום השלישי בעולם מבין ייצרניות הסמארטפונים בעולם, אותה עקפו רק וואווי וסמסונג.

חברת שיאומי שמה לעצמה למטרה להנגיש הן את המוצרים והן את המחירים לכלל אוכלוסיות העולם. כלומר, היא מייצרת מוצרים טובים במחירים טובים.

לכן אין פלא ששיאומי הפכה להיות חברת הטכנולוגיה והחדשות האהובה על הקהל הישראלי הרי היא בסופו של דבר מעניקה ללקוחות שלה good value for their money וזה מה שלוקח אותה כל הדרך אל הפסגה.  

אם בעבר שיאומי היתה שם נרדף לטלפונים סלולריים, הרי שכיום שיאומי הפכה לחברה המפתחת מכשירים אלקטרוניים חכמים ומערכות בית חכם מכל מיני סוגים.

בית חכם

בית חכם שיאומי – כל מוצרי הבית החכם תחת קורת גג אחת

כיום פועלים בשוק הבית החכם מגוון חברות מובילות ביניהן אפל, גוגל, אמזון, סימנס, ג'נרל אלקטריק ועוד. רובן מייצרות את מוצרי הבית החכם כמוצרים בודדים או מייצרות את מרכז השליטה של הבית החכם הנקרא גם מרכזייה ראשית או אקו סיסטם (זהו המכשיר המרכזי אליו מתחברים כל מוצרי הבית החכם שהותקנו בבית).

המרכזיות הנפוצות ביותר בשימוש הן Google Home של גוגל,Alexa  של אמזון וה – HomeKit של אפל. כל אחת מהמרכזיות האלה מתחברות לכל מיני מוצרי בית חכם אחרים ולאו דווקא של אותו היצרן.

שיאומי הבינה את הבעיותיות הזו ויצרה מערכת בקרה ושליטה ממוחשבת אל חוטית במוצרי בית חכם הנקראת Mi Smart home.

למערכת הזו יש מרכז שליטה הנקרא GATEWAY שאליו מתחברים כל מוצרי הבית החכם שלה. בעצם, היא יצרה ללקוחות שלה ONE STOP SHOP והעניקה להם מקום אחד בו הם יכולים לקנות את מוצרי בית חכם.

בית חכם

התקנה של מוצרי בית חכם שיאומי

היתרון הגדול של חברת שיאומי נעוץ בכך שכל מוצרי הבית החכם מצליחים "לדבר ולתקשר" אחד עם השני ללא בעיית התחברות. מה זה נותן ללקוחות? בעיקר את הידיעה שההתקנה תתבצע בצורה חלקה וללא תקלות כי כל המכשירים שייכים לאותו היצרן.

כמובן שככל שיש יותר מערכות, יותר מכשירים, יותר חדרים ויותר אוטומציות (הגדרת פעולות עצמאיות), כך ההתקנה תהיה מורכבת יותר וארוכה יותר.

במידה ואין לכם ידע טכני או ניסיון בחיבור מכשירים לאינטרנט, מוטב שתשאירו את העבודה למתקינים מוסמכים. אמנם עלות ההתקנה תהיה גבוהה יותר, אך אתם תהיו סמוכים ובטוחים שהיא נעשית ללא תקלות או בעיות.  העזרו תמיד במומחה התקנות בית חכם שיאומי.

בית חכם

איך יודעים איזה מוצרי בית חכם שיאומי מתאימים לבית שלכם?

לפני שנדבר על התאמת מוצרי בית חכם לבית שלכם, חשוב להבין אילו מערכות נעתן לתפעל באמצעות מערכת בית חכם שיאומי:

  • מערכת בית חכם להפעלה וכיבוי של מוצרי חשמל
  • מערכת בית חכם לשליטה על כניסה ויציאה לבית
  • מערכת בית חכם לשליטה על מיזוג ואיוורור הבית
  • מערכת בית חכם לאבטחת הבית והחצר
  • מערכת בית חכם לשליטה על תאורה
  • מערכת בית חכם להשקיית גינה
  • מערכות סאונד חכמות

בטח כבר תפסו את תשומת ליבכם כמה מערכות בית חכם (הנפוצות ביותר בשימוש הן מערכת לשליטה על תאורה, מיזוג וחשמל) ואתם כבר סקרנים לדעת מה לקנות ואיפה להתקין. אך לפני שאתם רצים לעשות רכישה של מוצרי בית חכם, חשוב שתבצעו איפיון של מערכת הבית החכם שאתם צריכים.

את האיפיון אפשר לעשות לבד או בעזרת אנשי מקצוע (השאירו לנו פרטים למטה ונחזור אליכם). האיפיון בעצם עוזר להבין מהם הצרכים של דיירי הבית (הגדולים והקטנים), כיצד הם מתנהלים בכל יום בשבוע, בכל חלק של היום וכיצד ניתן לשלב מערכות בית חכם כדי להקל על התפעול השוטף של הבית.

שאלות נפוצות בתכנון בית חכם הן:

  1. מתי קמים בבוקר ומתי הולכים לישון?
  2. מתי מתקלחים? באיזה שעות?
  3. מתי יוצאים מהבית? מתי חוזרים אליו?
  4. האם הילדים נמצאים לבד בבית וזקוקים להשגחה מרחוק? (במקרה כזה מומלץ להתקין מצלמות רשת ברחבי הבית)
  5. כאשר אני מכבה את השעון המעורר האם אני רוצה שהחלונות יפתחו והקומקום החשמלי ירתח?
  6. כאשר אני מתקלח האם אני רוצה שתהיה תאורה עמומה יותר מוזיקה נעימה?

לאחר שתפרטו לפרטי פרטים את ההתנהלות בבית, תוכלו לבנות לכם אוטומציות או סקריפטים (תסריטי פעולות) שיפעלו בצורה אוטומטית בהתאם להגדרות שקבעתם למערכות השונות.

כל אלה יעזרו לכם לדעת אילו מוצרי בית חכם אתם צריכים וכמה יחידות אתם צריכים לרכוש מכל מוצר ומוצר. במידה ואתם לא יודעים לתכנת אוטמציות או סקריפטים, תוכלו לפנות אל יועצים מוסמכים לתכנון ואפיון מערכות בית חכם שיאומי.

בית חכם
  • מוצרי בית חכם שיאומי מומלצים 

אם תקלידו ביו טיוב בית חכם שיאומי בקלות תוכלו למצוא סרטונים בשפה האנגלית והעברית שיסבירו לכם בדיוק על כל האפשרויות של מוצרי הבית החכם של חברה זו. כפי שציינו קודם, שיאומי השכילה ליצור מוצרי בית חכם המדברים ביניהם ואלה הם 5 המוצרים המומלצים ביותר של החברה:

  1. מרכז שליטה GATEWAY – זהו המכשיר החכם אליו מתחברים שאר המכשירים ושאר המערכות המחכמות בבית. ניתן לחבר אליו למעלה מ – 32 מוצרי בית חכם שונים והוא ניתן להפעלה מהמחשב הנייד, מהטלפון הסלולרי או מהטאבלט. מלבד היותה מרכזיה להפעלת מוצרי הבית החכם, יכולה ה- GATEWAY לשמש גם כמנורת לילה קטנה (כמו שאומרים תפסנו שתי ציפורים במכה אחת).
  2. שקע חכם המאפשר כיבוי והדלקה של מכשיר חשמלי גם אם אתם נמצאים מחוץ לבית. היתרון של השקע החכם של שיאומי הוא האפשרות להיכנס למצב סטנד ביי או מצב חיסכוןבצריכת חשמל, כך שמכשירים שאין בהם שימוש או מכשירים ששכחתם לכבות נכבים לבד.
  3. חיישני טמפרטורה המנטרים את הטמפרטורה בחדר ובהתאם להגדרות שקבעתם יבצעו פעולה נוספת כאשר הטמפרטורה בחדר עולה או יורדת, לדוגמא אם חם מדי בחדר הבית החכם ידע לפתוח את המיזוג.
  4. חיישני כניסה המתחברים לחלונות ודלתות. כאשר החיישן מופעל הוא מתריע לבעלי הבית שדלת או חלון נפתחו או נסגרו. יש בתים המשתמשים בחיישנים אלה כמעיין מערכת אזעקה ובטחון נוספת לבית.
  5. חיישני תנועה שנועדו לזהות תנועה בבית או בחצר, גם הם משמשים כמעיין מערכת אזעקה ובטחון לבית. בנוסף, חיישני תנועה בבוקר יכוליפ להדליק מכשירי חשמל שהוגדרו מראש כמו הדלקת חימום, הדלקת מכונת קפה או פתיחת תריסיםבחדר שינה.
  6. מנעול חכם של שיאומי – למה להסתובב עם צרור מפתחות רעשני וכבד אם אפשר לפתוח את הדלת עם מנעול חכם שמתחבר למרכזייה? המנעול החכם של שיאומי מחליף את המנעול המסורתי ומאפשר פתיחת הדלת מרחוק עם קוד או פתיחת הדלת בשעות מסוימות. עם מנעול חכם של שיאומי הילדים כבר לא יחכו אצל השכנים עד שתחזרו מהעבודה.
  7. רמקולים – בעזרת רמקול חכם לשיאומי אפשר לשלוט באמצעות הקול בלבד בהפעלת מכשירים חכמים אחרים של שיאומי כגון מצלמות אבטחה, נורות, מאוורים ועוד. כמובן שהרמקול החכם של שיאומי גם משמיע מוזיקה, מצלצל כשעון מעורר ונותן תשובות לשאול קצרות כגון מה מצג האוויר הצפוי למחר.
בית חכם

למרות הקידמה והטכנולוגיה שיאומי עדיין צריכה אותנו

עד כמה ששיאומי מובילה בתחום הטכנלוגי ועד כמה שהיא בעלת שם עולמי בכל הקשור למוצרי חשמל וסלולר בכלל ומוצרי בית חכם בפרט. שיאומי עדיין תלויה באנשים, בדיירי הבית, על מנת שמערכות הבית החכם יתנהלו בצורה תקינה.

כשאנחנו עושים פעולה מסוימת בצורה אוטומטית, אנחנו עוברים להתנהל במצב של "שגר ושכח". הפעולה כל כך הוטמעה בסדר היום שלנו שאנחנו עושים אותה מבלי לשים לב. למשל, למלא מים בקומקום החשמלי לפני ההפעלה שלו.

כאשר אנחנו מעבירים את הפעולות האוטומטיות למערכות הבית החכם, הם יכולים לעשות עבורינו הרבה דברים אך לא את הכל.

שקע חכם של שיאומי יוכל להדליק את הקומקום החשמלי ולשלוח לנו התרעה לנייד כשהמים רתחו, אבל הוא לא יכול למלא את המים בקומקום. אם אנחנו לא נזכור לעשות את זה בכל ערב לפני השינה, אם לא נצא ממצב הטייס האוטומטי שלנו, הקומקום החשמלי עלול לפעול בצורה לא תקינה ואולי חלילה אף לגרום לשריפה.

עד כמה שאנחנו סומכים על המוצר החכם ועל חברת שיאומי כענקית טכנולוגיה שכל הדברים יפעלו בצורה תקינה, בסופו של יום אנחנו עדיין אחראים לתקינות של מוצרי החשמל ולמניעת תקלות ונזקים.

עוד חשוב לדעת כי במידה ויש צורך להתקין או לחבר מוצרי בית חכם של שיאומי לחשמל (טרמוסטט לדוד לדוגמא), מומלץ לשמור על בטיחות מירבית ולהזמין חשמלאי מוסמך ולא לעשות את העבודה לבד

בית חכם

סיכום

אם נסעתם לחופשה של יומיים בים המלח ושכחתם את האורות בסלון דולקים, אם הילד נשאר מחוץ לבית כי שכח לקחת איתו את המפתח, אם אתם רוצים להשקות את הגינה גם כשאתם בעבודה – אין צורך לדאוג או לחזור הביתה מהר.

את כל אלה ואף דברים נוספים בתפעול הבית ניתן לעשות בצורה מהירה, יעילה ובטוחה באמצעות מערכות בית חכם שיאומי.

תחת המותג שיאומי תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי בית חכם המתאימים לתפעול מערכות תאורה, מיזוג, חשמל ועוד וזאת כתוספת לשאר מוצרים חשמליים שהחברה מוכרת כגון טלפונים סלולריים, צמידים חכמים, טלוויזיות חכמות ושואבי אבק.

היות וחברת שיאומי מציעה ללקוחות שלה לרכוש את כל מוצרי הבית החכם תחת קורת גג אחת היא הופכת את ההתקנה למהירה יותר, זולה יותר וכמובן קלה יותר. אם תמצאו את עצמכם מסתבכים או מתבלבלים, תמיד תוכלו לפנות אל צוות היועצים שלנו שישמחו לסייע לכם בפתרון הבעיה.

אין ספק שאפשר למצוא באינטרנט הרבה מידע על בית חכם  שיאומי וההרגשה היא שבקלות אפשר להתבלבל בין כל האפשרויות העומדות בפני אנשים הרוצים להתקין מוצרי בית חכם. ההמלצה שלנו היא לקרוא כמה שיותר, לדבר עם חברים שכבר התקינו מוצרי בית חכם של שחאומי בבית שלהם ורק אז להתחיל בהפיכת הבית שלכם לבית חכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!