בית חכם השוואת מחיר בין 2 החברות המובילות בישראל

בית חכם השוואת מחיר

בית חכם השוואת מחיר בין 2 החברות המובילות בישראל

את החברות המובילות בישראל בתחום בית חכם ניתן לחלק לשתי קבוצות- החברות המובילות בתחום מרכזיות הבית החכם והחברות המובילות בתחום מכשירי הבית החכם.

בתוך שתי אלה תמצאו חברות רבות וטובות כאשר החברות המובילות מבין שאר החברות הן חברת אפל וחברת שיאומי המוכרות לנו מתחום הטכנולוגיה באופן כללי.

בכדי להחליט איזו חברה טובה יותר ומאיזו חברה לרכוש מרכזיית בית חכם ואילו מוצרים של איזו חברה כדאי לרכוש חשוב לבצע בתחום בית חכם השוואת מחיר בין אותן החברות.

בית חכם השוואת מחיר

בית חכם השוואת מחיר בין החברות המובילות בתחום מרכזיית בית חכם וחברות המובילות בתחום מכשירי בית חכם:

בתחום של מרכזיית בית חכם יש היום שלוש חברות מובילות כאשר בראשן עומדת חברת אפל עם מרכזיית הום קיט, ואחריה אלכסה המוכרת של חברת אמאזון וגוגל הום של חברת כוכל.

לשלושת המרכזיות של שלושת החברות יש תקן תקשורת משותף בכדי שכל אחד ממכשירי הבית החכם שתבחרו יוכל להתחבר אליהן ללא כל קושי.

בתחום של מכשירי בית חכם קיים הרבה יותר מבחר של חברות יצרניות ולכן אם החלטתם לרכוש מוצרי בית חכם השוואת מחיר בין החברות היא עניין מתבקש.

תוכלו למצוא מוצרים של חברות מוכרות כמו פיליס, סוני ולוגיטק כאשר החברה המובילה בתחום של מוצרי בית חכם הינה חברת שיומי. אם בעבר המרכזייה של חברת אפל התאימה אך ורק למוצר של החברה- ההומפוד- רמקול ביתי, הרי שמההחלטה שלשלושת החברות המובילות בתחום המרכזיות של בית חכם יהיה תקן תקשורת אחיד אפשר לחבר למרכזיית הום קיט של אפל עוד מכשירים חכמים לפי צורך ולפי בחירה.

חברת שיאומי הינה חברה המובילה בתחום הבית החכם ונמצאת בראש הרשימה של החברות המובילות בעולם בתחום של אלקטרוניקה וטכנולוגיה מתקדמת לבית באופן כללי.

חברת שיאומי מפתחת ומייצרת מגוון רחב של מוצרי בית חכם כמו טלוויזיה חכמה, שואב אבק חכם, טלפון נייד חכם, מלמה חכמה ואפילו צמיד כושר חכם. והיד עוד נטיה.

בית חכם השוואת מחיר

בית חכם השוואת מחיר בין המוצרים השונים שאתם חייבים שיהיו לכם בבית:

לחברת שיומי יש יתרון משמעותי על פני החברות האחרות בתחום של בית חכם והוא שהיא מאפשרת לרכוש את כל המוצרים הרלוונטיים של בית חכם במקום אחד מרוכז תחת מגוון רחב מאוד של היצע.

כמובן שלפני שרוכשים מוצרי בית חכם השוואת מחיר מתבקשת ואפילו נדרשת אבל לפעמים רכישה של כמה מוצרים טובים ואיכותיים בפעם אחת במרוכז תחת אותה קורת גג ותחת תו האיכות של חברת שיומי משתלמת יותר גם אם מוצר אחד או שניים עולים יותר ביחס למוצרים זהים אחרים של חברות אחרות בתחום.

יתרונות נוספים של מוצרי הבית החכם של חברת שיאומי הם שהמוצרים הם מעוצבים וקטנים ואפשר לחבר אותם בקלות ובמהירות ולהסתיר אותם מהעין אם הם לא מתאימים לעיצוב של הבית. לעומת מרכזיית הום קיט של אפל על מנת לתפעל את מערכת הבית החכם של שיאומי יש צורך להוריד את האפליקציה של ניהול בית חכם של החברה לטלפון החכם הנייד שלכם.

לאפליקציית ניהול המרכזייה של הבית החכם של חברת שיאומי קוראים גייט ויי והחיבור אליה מאפשר לשלוט בכל המכשירים החשמליים של הבית החכם.

אפליקציית הבית החכם של חברת שיאומי, גייטווי מאפשרת להתחבר ליותר משלושים מוצרים חכמים ובמקביל להעברת פקודות היא גם מאפשרת לבצע מעקב אחרי נתוני השימוש בכל אחד מהמכשירים החכמים באופן שבועי ובאופן חודשי.

אם אתם מבררים לגבי בית חכם השוואת המחיר העיקרית שאתם צריכים לעשות היא על מערכת ההפעלה של הבית החכם ולאחר מכן בתחום בית חכם השוואת מחיר מתבקשת בחמשת המוצרים הבאים-שלושה סוגים של חיישנים חכמים- חיישן תנועה חכם, חיישן טמפרטורה חכם,  חיישן דלת חכם, ושקעים חכמים.

בית חכם השוואת מחיר

בית חכם השוואת מחיר עוד מוצרים לסל ההשוואות

בית חכם השוואת מחיר של חיישן תנועה חכם- מטרת חיישן התנועה היא לזהות תנועה בכל אחד מחדרי הבית וגם בחצר.

ניתן להגדיר לחיישן את השעות בהן הבית ריק מאדם ולא אמורה להיות בו תנועה לא בתוכו ולא בחצר ואם הוא מזהה תנועה הוא מבצע פעולה כמו ליצור קשר עם בעל הבית ולעדכן על תנועה לא רצויה בשטח הבית או מחוצה לו.

בית חכם השוואת מחיר של חיישן טמפרטורה חכם- במקום להדליק את המזגן ולכבות את המזגן בכל חדר בבית ולחכות שהחדר יתקרר או שהחדר יתחמם אפשר להתקין בקלות חיישן טמפרטורה על גבי המזגן באותו החדר.

כך ניתן לתכנת אותו שיגיע לטמפרטורה מסוימת באותו החדר בפרט או בכל הבית בכלל ויכבה כאשר הגיע אל אותה טמפרטורה.

כמו כן אפשר לתת לו פקודה חד פעמית מרחוק להידלק בכדי לקרר את החדר או לחמם את החדר לפני שמגיעים או להיכבות בלילה כאשר הולכים לישון ולהידלק בשעה מסוימת בבוקר כאשר מתעוררים.

בית חכם השוואת מחיר של חיישן דלת חכם- חיישן דלת יכול להתחבר לכל אחת מדלתות הבית בשני מקומות שונים כל גבי הדלת עצמה או לכל אחד מהחלונות של הבית בשני מקומות שונים על גבי המסגרת של החלון.

כאשר שני החיישנים קרובים זה לזה הם מזהים את הדלת או את החלון כסגורים אך כאשר הם מתרחקים זה מזה החיישנים מזהים שהדלת נפתחה או החלון נפתח והם שולחים התראה אל המערכת המרכזית של הבית בכדי שתישלח הודעה לבעל הבית שנפתח חלון או נפתחה דלת.

החיישן בעצם משמש באמצעי אבטחה במקרים בהם לא אמורים להיות אנשים בבית ולא אמור להיפתח חלון או דלת.

בית חכם השוואת מחיר של שקעים חכמים- בכדי להעביר את הפקודות השונות ממערכת הבית החכם הכללית והמרכזית אל כל אחד ממכשירי הבית החכם הפזורים ברחבי הבית נעשה שימוש ברשת חשמל חכמה.

בכדי להשתמש ברשת החשמל החכמה יש צורך בהחלפת כל השקעים הרגילים בבית לשקעים חשמליים- כאלה שמחברים את המערכת למכשיר החכם ולהעביר אליו את הפקודה להתחיל לפעול או להפסיק לפעול באופן חד פעמי או לפני תכנות שעה מראש.

בנוסף להחלפת כל השקעים הרגילים בבית לשקעים חכמים, מומלץ גם להחליף את המתגים הרגילים בבית למתגים חכמים בכדי שיהיה ניתן לשלוט בתאורה בבית בקלות וביעילות עם מינימום מגע ידי אדם או ללא מגע ידי אדם כלל.

בית חכם השוואת מחיר

בית חכם השוואת מחיר בין חברת שיאומי לחברת אפל ומה מיוחד דווקא בכל אחת משתי החברות האלה:

כפי שניתן לראות ההמלצה היא לרכוש את מערכת הבית החכם מאחת משתי החברות המובילות בשוק חברת אפל או חברת שיאומי.

חברת אפל המוכרת כענקית הטכנולוגיה ולא סתם מובילה את השוק גם בתחום בית חכם ולאחר שהחברה התאימה את מרכזיית ההום קיט שלה בתקן תקשורת אחיד ניתן לרכוש מוצרי בית חכם לפי הרצונות ולפי הצרכים שלכם ולחבר אותם אל המערכת.

אם בעבר רק מכשיר אחד המיוצר על ידי חברת אפל והוא הרמקול החכם -ההום פוד היה מתחבר למערכת ההפעלה של אפל הרי שהיום ניתן לרכוש מנעולים חכמים, מאווררים חכמים, מנורות חכמות, רמקולים חכמים ואפילו להחליף את כל השקעים הרגילים בבית לשקעים חכמים ולחבר אותם בקלות וביעילות למערכת ההפעלה של אפל.

היתרון הבולט של חברת שיאומי גם כאחת החברות המובילות בתחום הבית החכם הוא האפשרות לרכוש את כל מכשירי הבית החכם במקום אחד תחת מטריה אחת של ייצור ותחת השם והאיכות והאחריות של חברת שיאומי- וזה לא מעט.

למרכזיה של חברת שיאומי יש מוצר מיוחד בצורה עגולה שנקראה כפתור והוא משמש כשלט רחוק שמאפשר למשתמש במערכת להגדיר את הפעולות השונות שברצונו לבצע.

לצורך הדוגמא המשתמש יכול להגדיר שלחיצה אחת על הכפתור תדליק את המזגן בחדר של הילדים, שתי לחיצות תפעלנה את הממטרות בגינה הקדמית ושלוש לחיצות ידליקו את התנור במטבח וכן הלאה.

לסיכום, אם אתם מתכננים לשדרג את הבית שלכם ולרכוש מערכת בית חכם השוואת מחיר בין המערכות השונות והמרכזיות של הפעלת המערכת הינה חובה. כמו כן חובה לבצע השוואה בין המוצרים השונים של בית חכם לאחר שביצעתם אפיון מדויק ואתם יודעים בדיוק איזו מערכת הפעלה של בית חכם אתם רוכשים ומתקינים ואילו מוצרי בית חכם אתם צריכים.

לאחר שהחלטתם על מערכת הפעלה והכנתם רשימה של מוצרים העדיפות היא כמובן לבדוק את המוצרים ואת מה שהם מציעים בשתי החברות המובילות הלא הן חברת אפל וחברת שיואמי ולאחר מכן לבצע השוואת מחירים עם שאר החברות בשוק.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!