תוסיפו קצת מוח לבית וכל בני המשפחה יאמרו לכם תודה על בית חכם

בני המשפחה

תוסיפו קצת מוח לבית וכל בני המשפחה יאמרו לכם תודה

אין ספק שמהפכת הבית החכם שינתה מאוד את ההגדרה שלנו למהי נוחות מרבית בבית. אם בעבר היה נהוג לומר כי מי שיש לו מזגן , מקרר ומים חמים חי את שיא חיי הנוחות האפשריים כיום זה כבר לא מספיק.

התקדמנו

אז הטלוויזיה ושאר מערכות הבידור החלו להשתלט על חיינו אי שם בשנות השמונים.   היום כבר אי אפשר לדמיין את חיינו ללא "חתונה ממבט ראשון", "הזמר במסיכה" ושאר תוכניות הבידור שמשאירות אותנו מעט מחוייכים יותר בסוף יום עבודה ארוך ומתיש. ולהורים שבינינו, מזל שערוץ הופ ממלא נהדר את תפקיד המטפלת למספר שעות ומאפשר מעט דקות של חסד לשתות קפה או אפילו רק לשבת.

בקרוב טכנולוגיות הבית החכם יהפכו, ממש כמו הטלוויזיות בזמנו לחלק בלתי נפרד מרוב הבתים בארץ. הסיבה לכך אם אתם שואלים אותי היא כי פשוט הרבה יותר נוח לתפעל בית חכם. והיכן שיש נוחות יש ישראלים.

בית חכם
בית חכם

החיים בארץ לא קלים אך לפחות ניתן להקל על החיים בבית

בית חכם מאפשר לכם איכות חיים גבוהה יותר מזו שאתם רגילים אליה כעט. בעזרת מערכת שליטה חכמה במכשירי החשמל החכמים בבית באפשרותכם לשלוט בלחיצת כפתור או פקודה קולית בכל מכשיר שתבחרו. כך למשל תוכלו לחמם את הקומקום ברגע שתפקחו את העיניים בבוקר, לחמם את המים עוד לפני שיצאתם מהעבודה ולהשקות את הצמחית בזמן ישיבה שפחות מעניינת אתכם במשרד.

בית חכם
בית חכם

מי מרוויח

במידה ותבחרו לאבזר את ביתכם הקיים בכמה מכשירי חשמל חכמים מבלי לעשות מהפך רציני מידי בכל הבית. תוכלו לבחור את הפונקציות החשובות ביותר עבורכם ועבור בני משפחתכם ולהפוך את הבית להרבה יותר נגיש , וכמו שיגידו בני הנוער "קול" הרבה יותר.

בדרך כלל רוב האנשים שבוחרים לעבור לבית חכם מאבזרים את ביתם בכמה אפשרויות שליטה בסיסיות.

  • שליטה במערכת מיזוג אוויר.
  • שליטה בתאורת הבית.
  • מערכת ביטחון חכמה.
  • שליטה בחימום המים.

על חבילת המוצרים הבסיסית הזו תוכלו לבחור להוסיף כל מכשיר שתבחרו וחשוב לכם ולבני המשפחה שלכם. או לחילופין כל מכשיר שתמצאו לנכון להוסיף. בהצלחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!