מערכת בית חכם

מערכת בית חכם

מערכת בית חכם

אם בעבר שיפוץ ושדרוג של בתים היה מתוך רצון של הדיירים – בעיקר בכדי להפוך אותם ליפים יותר , עם השנים שדרוג הבתים הפך לא רק לרצון אלא לצורך- להפוך אותם לנוחים יותר למגורים , חסכוניים יותר וחכמים יותר. בית חכם? כן, בהחלט! התקנה של מערכת בית חכם מאפשרת לנו להפוך את הבית שלנו לנוח יותר למגורים, שמיש נגיש וחסכוני ולא פוגע בעיצוב או ביופי שלו. בעתיד בכל בית ובית תהיה מותקנת מערכת בית חכם מה שישפר את איכות החיים בו ויעלה את הערך שלו- אז למה שלא תבררו כבר עכשיו לגבי התקנה של מערכת בית חכם אצלכם?

מה זו מערכת בית חכם, למה היא נועדה ומה היא מאפשרת לנו לעשות:

בית חכם הוא בית בו מותקנת כאמור מערכת בית חכם- מערכת טכנולוגית חשמלית מתקדמת ששולטת על כל המערכות שקיימות בבית. ניתן בעזרת אותה מערכת לשלוט בהדלקה וכיבוי של התאורה בבית, במערכת האבטחה של הבית, במערכות הסאונד והמולטימדיה ואפילו במערכת ההשקיה של הגינה ובהורדה והרמה של התריסים בחלונות השונים בבית. כך ניתן לדאוג לתפעול שוטף של הבית בעזרת תכנות מראש של המערכת או בעזרת לחיצת כפתור מיידית- ללא מגע ידי אדם.

הצורך בהתקנה של מערכת בית חכם בבתים הפרטיים שלנו ובבתי העסק השונים הגיע מהצורך לייעל את העבודה שלנו ולהפוך את החיים שלנו לנוחים יותר ויעילים יותר. האוטומציה תפסה מקום נרחב בכל תחומי חיינו והשתלטה לגמרי על התעשייה עם שילוב של רובוטים חכמים בפסי הייצור והתפעול ולכן היה זה רק עניין של זמן עד שגם בבית שלנו נרצה שהרוב- אם לא הכל, יתופעל בצורה אוטומטית עבורנו ויקל עלינו את החיים.

האוטומציה של מערכת בית חכם מאפשרת לתכנן מראש ולתכנת את המערכת לביצוע פעולות יום יומיות חזרתיות ושגרתיות ללא שנצטרך לבצע אותן בעצמנו. הדלקה של דוד המים בדרך הביתה מהעבודה, כיבוי האורות בסלון כאשר אנחנו יוצאים ממנו, הפעלה של מכשירים חשמליים שונים לפי פקודה או לפי לחיצה בפאנל ההפעלה. כל אלה הן פעולות קיימות תחת מערכת בית חכם שמייעלות את התפעול השוטף של הבית ומאפשרות לנו לחיות חיים נוחים יותר וקלים יותר.

ככל שהתפתחה הגישה הטכנולוגית של האינטרנט של הדברים- שמאפשר לנו לחבר בין הרשת האינטרנטית לבין מוצרים חשמליים שונים- כך גדלה היכולת ואיתה מספר המוצרים החשמליים שניתן לחבר למערכות השונות ולתפעל אותם מרחוק. עם הצורך גדל הביקוש וכך חברות גדולות ומוכרות במשק הבינלאומי החלו לפתח מערכות שונות ואפליקציות לניהול בית חכם על מנת שניהול ותפעול הבית וביצוע הפעולות הפשוטות כבר לא יהיה משהו שיעסיק אתכם בדרך לעבודה או בדרך חזרה ממנה שכן מערכת בית חכם מאפשרת שהבית על כל מכשיריו יחכו לכם בצורה שאתם מעוניינים בזמן שאתם מעוניינים.

 

מערכת בית חכם

מערכת בית חכם- הפעלה פשוטה של כלל מערכות הבית מפאנל תפעול מרכזי אחד:

לכל דייר ולכל קבוצת דיירים צרכים, דרישות ורצונות שונים. לכן חשוב לדעת שניתן להתאים כל מערכת בית חכם בדיוק לאותם צרכים דרישות ורצונות בהתאם. ניתן לבחור מספר מערכות שרוצים לחבר לפאנל התפעולי המרכזי של המערכת או לשלב ביניהן ובכך להתאים את מערכת הבית החכם אליכם ולא את עצמכם לאפשרויות השונות של המערכת.

מערכת בית חכם מאפשרת שליטה על מספר מערכות שונות כל אחת בנפרד או במקביל בתכנות מראש של כל מערכת או בשימוש בפאנל התפעול שהינו ידידותי, קל לשימוש ומתאים לכל סוגי הדיירים. ניתן לעדכן מערכת בית חכם שתשלוט על הפתיחה והסגירה של דלתות הבית, חלונות הבית ואפילו השערים של החניה ושל הכניסה ואף תשלוט בנעילה שלהם. כמו כן ניתן לחבר מערכת בית חכם למערכת האבטחה של הבית שתפעיל את האזעקה ותבצע פניה יקירה למשטרה במקרים בהם זוהתה פריצה או כניסה של אדם לא מוכר לתוך הבית.  אפשרויות נוספות של מערכת בית חכם הן שליטה על מיזוג האוויר בבית- חימום וקירור בהתאם לעונה ובהתאם לשעות מסוימות ביום – להפעיל את הקירור של הבית או את החימום שלו לפני שמגיעים בכדי להיכנס לבית נעים ומותאם בטמפרטורה ולכבות את המיזוג כאשר יוצאים בכדי לחסוך באנרגיה. כמו כן ניתן לשלוט על חימום המים ולדאוג שדוד החשמל ידלוק רק לזמן מוגבל ובעת הצורך ושתמיד יהיו מים חמים למקלחת ללא צורך המתנה.

אמנם יש לא מעט מכשירים חשמליים חכמים שניתן לחבר למערכת בית חכם וכיום בכל חנות מכשירי חשמל תוכלו לבחור את המכשירים המתקדמים ביותר אך יש לקחת בחשבון שישנם מכשירים שלא ניתן לבצע בהם אוטומציה מוחלטת. אם ניקח לדוגמא הפעלה של קומקום חשמלי או מכונת כביסה- בעוד מערכת בית חכם יכולה להיות מתוכנתת להפעיל את הקומקום החשמלי על מנת להרתיח בו מים בשעה מדויקת בכל בוקר- היא אינה יכולה למלא את המים בקומקום ולכן מדובר בהפעלה חצי אוטומטית שכן עדיין יש צורך בידי אדם על מנת למלא את המים בקומקום טרם ההרתחה שלהם. אותו הדבר תקף כשזה נוגע למכונת הכביסה או למייבש הבגדים. מערכת בית חכם יכולה להיות מתוכנתת להפעיל את מכונת הכביסה או את מייבש הבגדים מרחוק בהוראה אחת אבל היא אינה יכולה למלא את אבקת הכביסה או לדאוג שהבגדים יהיו במייבש מוכנים לייבוש. ועדיין, גם בפעולות חצי אוטומטיות מערכת בית חכם בהחלט מייעלת את הפעולות היום יומיות השגרתיות והופכת את החיים לנוחים יותר.

מערכת בית חכם

הגדרה של פעולות מראש ותכנות מערכת בית חכם בהתאם:

אחד היתרונות הגדולים והמשמעותיים ביותר של מערכת בית חכם הוא האפשרות לתכנת מראש את המערכת ולהגדיר פעולות מראש. בכל רגע נתון אפשר להיכנס למערכת דרך פאנל ההפעלה הראשי או להתחבר אליה בעזרת חיבור למכשיר חכם מרחוק אך ישנן פעולות שאין צורך לתת פקוד חדשה בכל פעם אלא ניתן לתכנת מראש ולהגדיר למערכת לבצע אותן באופן קבוע -אלא אם כן קיבלה הוראה אחרת.

כך, לדוגמא, בתקופה של הקיץ ניתן להגדיר מראש מתי המזגן יתחיל לפעול ולקרר את הבית בכדי שתקומו לבית קריר ונעים ושהתריסים יורמו בבוקר לאחר שאתם יוצאים מהבית בזמן שהמזגן נכבה במקביל. כך הבית ישמור על טמפרטורה נעימה ללא מזגן שפועל ויהיה בו אור במהלך היום. ניתן להגדיר שהתריסים ירדו בשעת הערב כאשר אתם בדרך הביתה בכדי שהשמש לא תפריע לכם ושהמזגן יידלק כך שתגיעו לבית קריר ונעים. ניתן להזין נתונים בתוך מערכת בית חכם של השקיה של הגינה, שימוש במתגים חכמים ללא צורך במגע או במגע קל בלבד ואפילו לדאוג שמוסיקה תופעל בכל יום בשעה מסוימת. כך תוכלו להכניס את כל ההרגלים שלכם לתוך מערכת אחת ראשית ששולטת בכל מערכות הבית ותדאג לפעילות סדירה ושגרתית של כל הפעולות הרלוונטיות עבורכם- ללא התערבות פיזית שלכם כלל.

מערכת בית חכם היא אחת המערכות המומלצות ביותר להתקנה בכל בית- דירה, בית, בניין מגורים, משרד או בניין ציבורי וכפי שכבר הוזכר- זה רק עניין של זמן עד שבכל בית תהיה מערכת בית חכם שתשלוט עליו ועל הנעשה בו ותשדרג את רצת החיים של המתגוררים בו. מעבר לנוחות ולתפעול היעיל שקיים בהתקנה ובשימוש של מערכת בית חכם- מדובר במערכת חסכונית במיוחד שמוזילה את העלויות בחיים המודרניים היוקרתיים שלנו אך פחות יקרים משהינו רגילים בעבר. היכולת לתזמן את ההפעלה של מערכות חשמליות לזמנים מדויקים בכדי שלא תפעלנה סתם לאורך זמן, חימום מים רק כאשר צריך, קירור הבית בהתאם לשעות מסוימות ואפילו השקיה של הגינה בשעות הלא חמות של היום חוסכת בהוצאות של הבית ובשימוש באנרגיה מתכלה. ברגע שיש שימוש באנרגיה לא מתכלה ושימוש מדויק ומידתי באנרגיה מתכלה כך ניתן לחסוך באופן משמעותי בהוצאות השוטפות של הבית. תאורה שנדלקת כאשר נכנסים לחדר ונכבית כאשר יוצאים ממנה ומערכת סאונד שנכבית כאשר נותנים לה את ההוראה- כל אלה הם דוגמאות נוספות של שימוש יעיל וחסכוני במוצרים חשמליים עם חיסכון בשימוש באנרגיה ובהוצאות הכספיות של הדיירים.

כיום השוק מציעה מגוון מערכות שונות כמו בכל תחום ולכן כאשר זה מגיע לתחום של בחירה והתקנה של מערכת בית חכם וודאו שאתם בוחרים חברה מקצועית ומנוסה שתדע להתאים עבורכם את המערכת הרלוונטית עבורכם עם כל הפונקציות שאתם צריכים ורוצים וכמו כן תבצע את ההתקנה בצורה מקצועית ואמינה ובטוחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!