מערכת בית חכם מומלצת ו3 המלצות לשימוש נכון

מערכת בית חכם מומלצת

מערכת בית חכם מומלצת ו3 המלצות לשימוש נכון

החלום של מערכת אלקטרונית טכנולוגית ואפילו מערכת אלחוטית שמבצעת עבורכם את רוב הפעולות בבית ומקלה עליכם את החיים היא כבר לא חלום. היא כבר ממזמן לא חלום- היא המציאות.

החלום התגשם בצורת מערכת בית חכם- מערכת חכמה ומתקדמת שמאפשרת שליטה מרחוק על ידי מכשיר חכם נייד או מערכת בקרה ראשית על כל המכשירים החכמים בבית בנפרד או ביחד.

רבים ממהרים לחפש מידע על מערכת בית חכם ולהתעניין על התקנה של מערכת בית חכם בבית שלהם ובצדק- היא משדרגת את החיים בצורה משמעותית, הופכת אותם לקלים יותר ונוחים יותר וגם חוסכת בעלויות.

ולא, זה באמת לא חלום! זה אמיתי וזה קיים. אבל איך תדעו איזו מערכת בית חכם מומלצת עבורכם? טוב ששאלתם. אנחנו פה בשביל לענות.

מערכת בית חכם מומלצת

מערכת בית חכם מומלצת- התאמה מושלמת לצרכים ולדרישות שלכם בתור דיירים:

בכדי לבחור מערכת בית חכם מומלצת עליכם לדעת מה אתם מחפשים או יותר נכון- מה הם הצרכים שלכם בתור דיירים.

בכדי לענות על השאלה הזו עליכם לענות על כמה שאלות קודם לכן- מי הם הדיירים של הבית, מתי הדיירים של הבית נמצאים בבית ומתי הם לא בבית, באילו מכשירים חשמליים אתם עושים הכי הרבה שימוש ואילו פעולות הכי חשוב לכם לתזמן מראש במערכת בכדי שתבצע אותן עבורכם. אז בואו נתחיל בלענות על השאלות ולבחור עבורכם מערכת בית חכם מומלצת:

שאלה ראשונה על מנת לבחור מערכת בית חכם מומלצת- מי הם הדיירים של הבית- אם רוב הדיירים הם ילדים או שיש בבית אנשים שהם טכנופוביים או מבוגרים אז מערכת בית מומלצת עבורכם היא כזו עם מרכז בקרה נוח ופשוט להפעלה עם ממשק הפעלה נגיש וידידותי למשתמש שכל אחד מהדיירים בו יוכלו לבצע את הפעולות הפשוטות ביותר ולהבין מה הם מבצעים ולתת הוראות והנחיות בצורה קבועה דרך המערכת.

שאלה שניה על מנת לבחור מערכת בית חכם מומלצת – מתי הדיירים של הבית נמצאים בו ומתי הם לא בבית- השאלה הזו חשובה בכדי לדעת כמה פעולות תצטרכו להגדיר למערכת והאם יש צורך בביצוע פעולות קבועות או לתזמן בכל פעם מחדש את הפעולות או שההוראות תינתנה בכל יום מחדש.

ישנן לא מעט מערכות מורכבות המאפשרות שליטה על כל מערכות הבית ביחד, שליטה על כל מערכת בנפרד, תזמון כמה פעולות או פעולה אחת ולכן יש להתאים את המערכת לפעולות עצמן ולתזמונים שידרשו עבורן. שאלה זו מתחברת לשאלה של כמה פעולות אתם רוצים לתזמן ואילו פעולות הכי חשוב לכם לתזמן מראש.

מערכת בית חכם מומלצת

 

שאלה שלישית על מנת לבחור מערכת בית חכם מומלצת-

באילו מכשירים אתם עושים הכי הרבה שימוש בבית. ישנם הרבה מאוד מכשירים חשמליים בבית שאת כולם נכון לעכשיו אתם מפעילים באופן ידני. האם תרצו לחבר את כל המכשירים החשמליים על מערכת הבית החכם? האם תרצו להחליף את כל המתגים ואת כל המפסקים בבית שלכם למפסקים ולמתגים שמתאימים לבית חכם? אם כך מערכת בית חכם מומלצת עבורכם היא כזו שמגיע עם המתגים והמפסקים והדימרים בעיצובים נקיים שמתאימים לכל בית ויכולים להשתלב בעיצוב הקיים ולא לפגוע בו וגם להקל עליכם את ביצוע הפעולות כמו הדלקה של אור או כיבוי של אור בכניסה לחדר וביציאה ממנו.

מערכת בית חכם מומלצת- זו שיהיה לכם הכי קל ונוח להשתמש בה:

יכול מאוד להיות שהיתם אצל חברים והתלהבתם ממערכת הבית החכם שיש להם בבית והחלטתם שאתם חייבים גם כזו.

אבל האם אותה מערכת בית חכם שהחברים שלכם התקינו תתאים גם לכם? בכדי לדעת אם המערכת של הבית החכם הזו מתאימה גם לכם ומומלצת גם עבורכם אתם צריכים לבדוק כמה דברים ורק לאחר מכן להחליט.

מערכת בית חכם מומלצת היא מערכת בית חכם שמתאימה לשימוש שלכם והיא פרקטית ונוחה ולא מצריכה שימוש מסורבל או הפעלה מסובכת וארוכה.

על מנת לבחור מערכת בית חכם מומלצת כמובן שכדאי לבדוק המלצות של חברים אבל אולי הם אוהבים להפעיל הכל בלחיצת כפתור ממערכת בקרה בבית ואתם תעדיפו לנהל את הכל באפליקציה ממכשיר חכם נייד? ואולי הם מעדיפים שמערכת הבית החכם שהם בחרו תהיה מערכת בית חכם קווית שמצריכה הוספת של תשתית תקשורת בהתאם ואתם תסתפקו במערכת בית חכם אלחוטית שמתחברת בקלות ללא צורך בהתקנה מיוחדת ומתממשקת לרשת האינטרנט האלחוטי בבית שלכם?

לכן ההמלצה היא לא למהר ולרכוש את מערכת הבית החכם שהחברים שלכם רכשו וגם לא את מערכת הבית החכם המדהימה שקראתם עליה או ראיתם עליה פרסומת אלא לענות לעצמכם על השאלות ששאלנו אתכם למעלה ולאחר מכן לפנות לחברות מורשות עם ניסיון וותק בתחום שתדענה להתאים עבורכם מערכת בית חכם מומלצת.

מערכת בית חכם מומלצת

לאחר שבחרתם מערכת בית חכם המתאימה לכם- קבלו שלוש המלצות לשימוש נכון במערכת:

לא מספיק שבחרתם את מערכת הבית החכם המתאימה ביותר עבורכם, על מנת שהיא תשרת אתכם נאמנה אתם חייבים לטפל בה כמו שצריך ולהשתמש בה נכון אחרת תרגישו שאתם עובדים עבור המערכת במקום שהיא תעבוד עבורכם.

לכן קבלו שלוש המלצות לשימוש נכון במערכת בית חכם– כל מערכת בית חכם שתבחרו לצורך העניין.

המלצה ראשונה לשימוש נכון במערכת בית חכם- תלמדו על המערכת. אל תסתמכו על הזיכרון שלכם או על כך שתדעו להסביר לילד שנמצא לבד בבית איך להשתמש במערכת ברגע האמת. עברו הדרכה מסודרת של כל דיירי הבית על ידי נציג של החברה ממנה אתם רוכשים את המערכת.

למדו על המערכת כמה שניתן, שמרו את ההסברים בהישג יד למקרה הצורך ואת הטלפון של הנציג גם. וודאו שיש לכם אחריות למקרה שתלחצו על כפתור לא נכון, שאלו את כל השאלות הרלוונטיות כשהנציג אתכם ואפילו התנסו במערכת בחנות עצמה לפני ההתקנה לראות אם היא פשוטה עבורכם ועבור כל דיירי הבית האחרים.

וודאו שכל מי שצריך להפעיל את המערכת יודע כיצד לתפעל אותה ולא ילחץ על דברים שלא כדאי ללחוץ עליהם או יבצע שינויים שלא תדעו כיצד לתקן אותם לאחר מכן.

המלצה שניה לשימוש נכון במערכת בית חכם – אל תתעסקו איתה. ממש כך. למערכת יש הוראות תפעול מאוד פשוטות וברורות ולאחר שעברתם הדרכה מסודרת והקשבתם להמלצה הראשונה שלנו לשימוש נכון במערכת בית חכם והיא- תלמדו על המערכת. אל תנסו לשחק עם הכפתורים, ללחוץ על לחצנים לא קשורים, לעקוף את ההנחיות או לבצע חצי התקנה ולחשוב שיהיה בסדר.

ברגע שרכשתם מערכת בית חכם מחברה מוכרת וותיקה עם ניסיון תקן ישראלי ותעודת אחריות ואמינות על המוצר, וברגע שביצעתם התקנה מסודרת ומקצועית של המערכת לפי הוראות היצרן והחברה- אל תהרסו את הכל על ידי הריסה של המערכת ובלבול נתונים. אל תשגעו את המערכת במתן הוראות מקבילות, והרחיקו את לוח הבקרה הראשי ואת האפשרויות להגיע אליו מכל מזיק פוטנציאלי בבית (ילדים קטנים או חיות מחמד למיניהן).

מערכת בית חכם מומלצת

המלצה שלישית לשימוש נכון במערכת בית חכם-

המלצה זו מתקשרת גם היא להמלצה השנייה לשימוש נכון במערכת בית חכם של לא להתעסק עם המערכת.  נכון שבחרתם מערכת בית חכם שמתאימה לכל דיירי הבית אבל השתמשו בה נכון אחרת כל אחד יבצע בה פעולות שונות או פעולות במקביל וזה יכול ליצור רק בלגן. החליטו מראש- אפילו בישיבה ביתית משותפת, אילו פעולות קבועות אתם מגדירים במערכת בית חכם ולאילו שעות ואם יש צורך לפחות בהתחלה תלו לוח במקום מרכזי בבית בכדי שכולם ידעו מה קורה ומתי. החליטו אם אתם מאפשרים לכל אחד מדיירי הבית לבצע פעולות חד פעמיות במערכת כגון הפעלת הדוד של המים בכדי שיהיו מים חמים למקלחת או שרק אחד מדיירי הבית או שני מבוגרים אחראים בו על נתינת פקודות למערכת וביטול פקודות בהתאם. כמו כן החליטו אילו פעולות כל אחד יכול לבצע עבור עצמו כגון הדלקת אור בחדר שלו או הפעלת המזגן מראש ואם לא- כאמור מי מחליט עליהן ולמי יש את הגישה.

מערכת בית חכם היא מערכת שנועדה להקל עליכם את החיים ולהפוך אותם לנוחים יותר וחסכוניים יותר. אם תמצאו את עצמכם מסתבכים בהפעלה של המערכת או משגעים אותה בהרבה פקודות סותרות הרי שהיא לא תעבוד כמצופה, חלק או כל הפעולות שרציתם לא תבוצענה אוטומטית ולכן השתמשו במערכת נכון!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!