מה זה בית חכם ואילו 3 עקרונות צריך לקחת בחשבון לפני בחירת מערכת בית חכם?

מה זה בית חכם

מה זה בית חכם ואילו שלושה עקרונות צריך לקחת בחשבון לפני בחירת מערכת בית חכם?

מה זה בית חכם? זו שאלה שיותר ויותר אנשים ששואלים אחרי שהם נתקלו בפרסום למערכת בית חכם כזו או אחרת או התארחו אצל חברים שהתהדרו ובצדק שיש להם מערכת בית חכם בביתם.

אז מה זה בתי חכם? בית חכם הוא  בעצם מערכת טכנולוגית מתקדמת שמאפשרת לכם לחיות בקלות ובנוחות ולייעל את ההתנהלות היום יומית שלכם.

התקנת מערכת בית חכם בכל מבנה שהוא מאפשרת לדיירים לבחור אילו פעולות תבוצענה בצורה אוטומטית ומתוזמנת מראש ועל ידי כך לאפשר להם להתנהל בבית עם מינימום מגע ידי אדם ובלי הרבה מאמץ.

רוצים לקבל תשובה לשאלה מה זה בית חכם ולמה אתם צריכים אותו? אנחנו פה בשביל לענות לכם:

בית חכם, כאמור, כשמו כן הוא- מערכת חכמה ומתקדמת שמתפעלת את הבית עבורכם.

כמובן שהיא לא יכולה למלא מים בקומקום ולמזוג לכם את הקפה (עדיין) אבל היא בהחלט יכולה להרתיח את המים שבקומקום בשעה קבועה בכדי שתרדו מהמיטה ישר למים חמים לקפה של הבוקר ולהרתיח עבורכם את המים בדוד של המקלחת בכדי שתחזרו הביתה למקלחת חמה ומפנקת ולא תתבאסו ששכחתם לכוון את הדוד או שתאלצו לחכות שיהיו מספיק מים חמים למקלחת לאחר שהדלקתם את הדוד ידנית.

אם אתם מעוניינים להפוך את הבית שלכם ליעיל מתקדם ונוח לתפעול תוכלו לרכוש מערכת בית חכם פשוטה ולבצע התקנה באופן עצמאי או שתוכלו לבצע התקנה של מערכת מתקדמת ומשוכללת דרך חברה המשווקת ומתקינה מערכות בית חכם.

כך או כך חשוב שתקראו על המערכות השונות, האפשרויות השונות וכמובן תדעו לקראת מה אתם הולכים.

מה זה בית חכם

שלושה עקרונות שצריך לקחת בחשבון לפני התקנת בית חכם:

עכשיו אחרי שהתחלתם להבין מה זה בית חכם אז תדעו שיש כמה עקרונות חשובים שיש לקחת בחשבון לפני ובמהלך ההתקנה של מערכת בית חכם.

מה זה בית חכם עיקרון ראשון– לפני בחירת מערכת בית חכם שמתאימה לבית שלכם יש לעבור אפיון מסודר של החברה ממנה אתם רוכשים את המערכת. תהליך האפיון כולל בדיקה של לוח הזמנים היומי שלכם ומה הם הצרכים הדרישות והרצונות שלכם במהלך יום רגיל ובמהלך שבוע ממוצע .

בהתאם לנתונים אלה מותאמים המוצרים החשמליים החכמים הרלוונטיים לתפעול הבית שלכם וגם המערכות שיש להתקין בהתאם לתנאי השטח שקיימים אצלכם בבית.  

האפיון של הצרכים והדרישות שלכם יאפשר לבחור את המכשירים המתאימים ביותר ולתכנן את ההתקנה של מערכת בית חכם אצלכם בבית בצורה המדויקת יותר.

השאלות הן שאלות פשוטות אך חשוב לענות עליהן- כמה אנשים נמצאים בבית במהלך היום, האם יש שעות יציאה וכניסה קבועות של הדיירים, מתי מתקלחים ביום ממוצע, האם מעדיפים מיזוג אוויר לאורך כל היום או רק בשעות מסוימות, האם יש צורך באור דלוק בשעות מסוימות בחדרים ספציפיים וכדומה.

ככל שתפרטו יותר על נראות הבית שלכם ולוח זמנים יומי של כולם יהיה קל יותר להתאים עבורכם מערכת בית חכם הכוללת את כל המכשירים החכמים הרלוונטיים עבורכם ולתפעל אותה בהתאם.

דוגמאות לתפעול של מערכת בית חכם- שליטה על הדלתות והחלונות של הבית על ידי חיישנים שמותקנים עליהם, הפעלה מרחוק על ידי מכשיר נייד של מוצרי חשמל שונים בחדרים השונים בבית, מערכת אבטחה שמתריעה על כניסה לא מורשת לשטח הבית ומחוברת גם למוקד אבטחה מקומי, הדלקה של אורות וכיבוי של אורות בצורה מתוזמנת מראש או על ידי חיישני תנועה בחדר וכן הדלקה וכיבוי של מיזוג האוויר.

ישנן עוד הרבה מאוד אופציות שמערכת בית חכם יכולה לבצע עבורכם ולכן העיקרון של אפיון הוא חשוב ביותר לפני בחירת מערכת.

מה זה בית חכם

מה זה בית חכם עיקרון שני

בדיקה והתאמה של התשתיות של הבית. ישנם כמה סוגים של מערכות בית חכם חלק מהסוגים מותקנים על גבי תשתית תקשורת קווית שמצריכה חשמל וחלק מהם מתממשקים לתשתית תקשורת אלחוטית ולהתאים אותה לתשתית התקשורת הקיימת אצלכם בבית.

במידה ואין לכם תשתית תקשורת קיימת מומלץ לבצע התקנה של מערכת בית חכם אלחוטית שחוסכת את הצורך בהתקנה של מערכת קווית ומתממשקת למערכת האינטרנט הביתית שלכם.

אם מדובר בבית שנמצא בתהליכים של בנייה או בתהליכים של שיפוץ  יהיה קל לבצע התקנה של תשתית קווית ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע ועם המתקין של המערכת בכדי לבצע את ההתקנה המתאימה ביותר בצורה המהירה והיעילה ביותר.

מה זה בית חכם עיקרון שלישי-

ברגע שאפיינתם את המערכת ובחרתם את מערכת הבית החכם המתאימה ביותר עבורכם יש לבחור את מערכת השליטה המתאימה.

מערכת השליטה של מערכת בית חכם היא זו שתאפשר לכם את השליטה בכל אחד מהמכשירים החכמים בבית באופן פרטני ובכל המערכת ביחד באופן כללי.

במידה ואתם בוחרים במערכת בית חכם שיש בה לא מעט פונקציות או שיש צורך בחיבור ללא מעט מכשירים או במידה ויש לכם הרבה מאוד חדרים בבית שכל אחד מהם מצריך פעולות שונות בזמנים שונים חשוב לא רק שהמערכת תתאים לכם (ולצורך זה נועד האפיון הראשוני של המערכת) אלא שגם ממשק התפעול של המערכת יהיה נגיש לכל הדיירים קל לתפעול וידידותי.

חשוב שלמערכת בית חכם יהיה ממשק תפעול אחד מרכזי ממנו תוכלו לתת הנחיות והוראות למערכת.

כמו כן חשוב שתבחרו באופציה של תפעול המערכת מרחוק- כלומר מכל מכשיר תקשורת נייד שיש לכם בבית- טאבלטים, טלפונים ניידים חכמים ומחשבים ניידים. בצורה כזו לא תאלצו לחפש את הטאבלט בכל פעם שתרצו לתת פקודה כלשהי למערכת אלא תוכלו לתת את הפקודה בקלות דרך אפליקציה שתורידו בכל אחד מהמכשירים החכמים בבית.

מומלץ לרכוש מכשיר נייד או טאבלט שהוא המכשיר הנייד החכם הראשי דרכו נותנים את ההוראות ואת ההנחיות למערכת ולהוריד אפליקציית ניהול מערכת בית חכם שתהיה זמינה בכל שאר המכשירים הניידים בבית.

חשוב ללמוד על איך לנהל את המערכת, מה הן הפונקציות הקיימות בה ולקבל הדרכה מסודרת על תפעול המערכת מרחוק ותפעול המערכת מקרוב- כיצד לתת לה פקודות, כיצד לתזמן בה פקודות וכל מה שהמערכת שמותקנת אצלכם בבית יכולה לבצע עבורכם.

ככל שתכירו את המערכת ואת הפונקציות שלה יותר טוב כך תוכלו לייעל ולשדרג את הפעילות היום יומית שלכם ולבצע פעולות חוזרות ונשנות בעזרת המערכת עם מינימום מגע ידי אדם או ללא מגע ידי אגם כלל.

מה זה בית חכם

לסיכום- מה זה בית חכם ולמה הוא מומלץ לכל בית בארץ ובעולם?

כמענה לשאלה מה זה בית חכם- בית חכם הוא בעצם חיבור למערכת טכנולוגית מתקדמת שעובדת על אוטומציה או חצי אוטומציה ומאפשרת הפעלה מרחוק והפעלה מקרוב של כל או של רוב מכשירי הבית ומערכות הבית השונות ללא מגע ידי אדם או במגע מינימלי.

מערכת בית חכם מאפשרת להפעיל מערכות כלליות וראשיות בבית כמו את מערכת מיזוג האוויר, מערכת החשמל, מערכת האודיו שמע וגם מאפשרת הפעלה של מכשירים יחידים כמו מנורה בסלון, מזגן בחדר הילדים וקומקום חשמלי במטבח.

כמו כן ניתן להתקין מערכות נוספות שלא היו קיימות בבית כמו מערכת אבטחה משוכללת על ידי הוספת חיישני תנועה על גבי הדלתות והחלונות של הבית, חיבור למוקד סיוע ואף להפוך כל אחד מהמתגים וכל אחד מהשקעים שיש בבית למתג חכם ולקע חכם אשר מתקשר ישר למערכת ומקבל ממנה פקודות.

אין ספק שמערכת בית חכם משדרגת בצורה יוצאת דופן את ההתנהלות הביתית של כל אחד מדיירי הבית ומאפשרת לחיות חיים נוחים הרבה יותר – כאשר ניתן להפעיל מערכות קבועות מרחוק באופן מתוזמן או על ידי לחיצת כפתור אחת. כמו כן התקנת מערכת בית חכם מאפשרת חיים שקטים הרבה יותר שכן לא צריך לדאוג ששכחתם לנעול את הבית או אם השארתם את המזגן דולק בחדר שכן כאשר הכל מתוזמן מראש או שהכל נשלט מרחוק תוכלו פשוט לבדוק במערכת הבית החכם ובמידת הצורך לתת פקודה מתאימה.

על מנת שלא תלכו לאיבוד בשפע של המידע שיש על מערכות בית חכם ברשת ואם עדיין לא קיבלתם מענה לשאלה שלכם מה זה בית חכם מומלץ לעבור על שלושת העקרונות שכתבנו למעלה, לקרוא כמה שיותר ולאחר מכן לקבוע פגישה עם חברה מקצועית בעלת וותק וניסיון בתחום מכירה והתקנה של מערכות בית חכם.

פגישה שכזו תעשה לכם סדר ולאחר מכן יהיה ניתן להתאים לכם את מערכת הבית החכם הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!