מערכות בית חכם

בית חכם

מערכות בית חכם 

היום זה כבר דבר מוכר ידוע, בארץ ישראל ובעולם כולו שכל מי שמעוניין באיכות חיים ברמה גבוה וצורת חיים מתקדמת אחד הדברים העיקריים שעליו לעשות הוא שעליו להתקין מערכות בית חכם.

ישנו מגוון רחב ומבחר רב של מערכות בית חכם שמתאימות לדירות פרטיות ולבתים פרטיים ואף לבתי עסקים, בנייני ציבור, מבנים שמיועדים למסחר – כל אחד ואחד עם הצרכים שלו, הרצונות שלו, הדרישות שלו וכמובן הדגשים שלו.

 מערכת של חשמל חכם, מערכת אודיו ושמע מתקדמת, ומערכות אבטחה משוכללות- כל אלה הן חלק ממבחר מערכות בית חכם שבעתיד הקרוב תהיינה בכל בית ובית.

כבר היום כל מבנה שקם נבנה מראש עם התשתית של בית חכם שמאפשרת חיבור מהיר לכל אחת מהמערכות האלה מה שהופך את הבית החכם לסטנדרט החדש שיהיה קיים בקרוב בכל בית בארץ ובעולם.

כיום קיימים מספר מערכות של בית חכם – בחרו מה הכי עובד עבורכם ומה משתלב בבית שלכם:

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי בית חכם וכל אחת מהמערכות שמרכיבות את המכלול שלו הוא להקל על החיים של הדיירים באותו מבנה, ללא קשר למהות המבנה.

בין אם מדובר בבית פרטי, דירת מגורים, משרד או אפילו חנות במבנה ציבורי- כל אחד מהם יכול ליהנות מהיתרונות של התקנת מערכת בית חכם.

ביצוע פעולות אוטומטיות או חצי אוטומטיות בשליטה מרחוק על ידי מכשיר חכם או על ידי לחיצ ה של כפתור  שממוקם בלוח בקרה בבית, הן כבר מזמן לא חלום טכנולוגי עתידני שרואים רק בסרטים ובסרטים או קוראים עליו בסרטים ומזמן לא פעולה שלא ניתן לבצע ולא העתיד אלא ההווה.

מערכות חכמות אלה כבר קיימות או תהיינה קיימות בעתיד הקרוב בכל בית פרטי ובכל מבנה ציבורי בארץ ובעולם.

והיום כל מבנה שנבנה כבר נמצאת בו תשתית המתאימה לבית חכם מה שמעיד על הכוונה להפוך כל מבנה באשר הוא למבנה חכם בשנים הקרובות.

מגוון המערכות החכמות השונות שמוצעות תחת המכלול של מערכות בית חכם, כגון- מערכת חשמל חכמה מתקדמת, מערכת אודיו ושמע היא חלק מתוך מערכת מולטימדיה, ומערכת אבטחה הן רק דוגמא למערכות הרבות החכמות והמתקדמות שמכילות מכשירים חכמים שניתן לשלוט בהם על ידי לוח בקרה או ממחשב מרוחק, ואפילו על ידי מתן פקודה דרך אפליקציה שתורידו לטלפון החכם הנייד שלכם.

מתן פקודה למערכת תעביר את ההוראות למוצר החכם שתבחרו וכך תוכלו לבצע פעולות שגרתיות ויום יומיות  סיזיפיות שחוזרות על עצמן כמעט ללא מגע ידי אדם או ללא מגע ידי אדם בכלל.

ממש כך!  מערכת חכם שתותקן אצלכם בבית תעביר במקומכם את ההוראות למכשירים החכמים ועל ידי כך תגרום להם לבצע את אותן פעולות שגרתיות ויום יומיות- עבורכם ובמקומכם.

מערכות בית חכם

מערכות בית חכם – מערכות חשמל חכמות:

מערכת חשמל של בית חכם  היא המערכת הבסיסית שצריך בבית חכם מכיוון שהיא זו ששולטת בכל המוצרים והפריטים המופעלים על ידי חשמל בבית.

כלומר- כל מכשיר חשמלי שדורש חשמל על מנת שידליקו אותו או על מנת שיכבו אותו צריך להיות מחובר למערכת החשמל החכמה.

לדוגמא- פתיחה  של התריסים וסגירה של התריסים בכל החדרים בבית או רק בחלק מהם בהתאם לשעות האור בכדי להשתמש כמה שיותר בתאורה הטבעית ובאנרגיה לא מתכלה, הפעלה אוטומטית  וכיבוי אוטומטי של כל כלי התאורה בבית- מנורות קריאה, מנורות בחדרים השונים, וזאת על מנת למקסם את השימוש בתאורה טבעית ואור חיצוני שהם כאמור אנרגיה בלתי מתכלה ובמקבלי להפחית את השימוש בחשמל  שהוא אנרגיה מתכלה.

כאשר אנחנו נותנים פקודה למערכת החשמל הביתית כך על ידי כיבוי האורות כשיוצאים מהחדר או מהבית גם לא נצטרך לדאוג לכך שהשארנו אור דלוק וגם לא נבזבז חשמל מיותר והאור ידלק כאשר ניכנס לחדר ויכבה כאשר נצא מהחדר מבלי שנצטרך בכלל לקום מהספה או לגעת במתג..

כמו כן מערכת חשמל חכמה שולטת גם במערכת של מיזוג האוויר בבית ועל ידי כך היא  מאפשרת הפעלה של המזגן המרכזי בבית או של המזגן בכל אחד מחדרי הבית השונים בהתאם למזג האוויר החיצוני.

שימוש במערכת מיזוג אוויר חכמה שמאפשרת הדלקה של המזגן או כיבוי של המזגן בשעות קבועות או לפי הוראה חד פעמית או תכנתו המזגן להידלק בשעה קבועה ולהיכבות כאשר החדר מגיע לטמפרטורה קבועה מביא לכך שיש חיסכון משמעותי של אנרגיה מתכלה.

מערכת חשמל חכמה  אף מאפשרת הדלקה מרחוק על ידי מתן פקודה דרך מחשב שמחובר לפאנל ההפעלה, על ידי הקשת קוד או על ידי שימוש בטלפון נייד חכם של הדוד החשמלי לחימום מראש של מים לפני ההגעה הביתה. 

כך תוכלו אפילו לתכנן את המערכת כך שבכל יום הדוד החשמלי יידלק ויחמם לכם את המים למקלחת בשעה שאתם אוהבים להתקלח ולאחר מכן ייכבה בעצמו כך שלא תצטרכו לזכור אם אכן כיביתם אותו או לא.

מערכת חשמל חכמה יכולה להיות מחוברת כמערכת קווית ויכולה להיות מחוברת כמערכת אלחוטית כאשר יש להתאים כמובן את המערכת המתאימה והנכונה ביותר בהתאם לשימוש הדיירים ולצרכים שלהם.

מערכת החשמל החכמה, כמו שאר המערכות החכמות בבית מופעלת על ידי מערכת שליטה ובקרה שמפעילה אותה ושולטת בה מרחוק במקביל לשאר המערכות בבית בתפעול פשוט וקל.

בשביל לבחור את מערכת החשמל החכמה המתאימה לכם ביותר כדאי שתבדקו מראש באילו מכשירים חכמים אתם משתמשים לרוב ומה הצורך שלכם בהפעלה שלהם מרחוק.

מערכות בית חכם

מערכות בית חכם – מערכות אודיו

את מערכת הסאונד הביתית- הלא היא מערכת האודיו שמע, יש להתאים באופן מושלם לחלל בו היא תותקן- אם מדובר בחדר אחד יחיד או אם מדובר במוסיקה שרוצים לשמוע בחלל הסלון או בכל הבית. ההתאמה של המערכת חשובה במיוחד וזאת בכדי שהדיירים יוכלו לשלוט בעזרת מערכת השליטה והבקרה בכל אזור ואזור בבית באופן ספציפי ובנפרד.

בצורה כזו תוכלו לראות סרט בחדר אחד ולהחליש את המוסיקה בחדר השני, לנגן מוסיקה בשעה קבועה או לכבות בשעה מסוימת את כל הנגנים בבית. . הקלות והיעילות של הפעלת מערכת אודיו שמע חכמה מאפשרת לכל דיירי הבית לעשות שימוש במסכים, בגובה הסאונד בכל אחד מהחדרים ובגובה הסאונד המרכזי בבית ואפילו להתקין מערכת קולנוע ביתית בעזרת הוספה ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובסאונד ברמה גבוהה ולשלוט בהכל על ידי לחיצת כפתור אחת.

כמה כיף שתוכלו להרדים את התינוק עם מוסיקה ושירי ילדים שהוא אוהב ולא תצטרכו להיכנס לחדר שלו כשהוא נרדם ולהסתכן בכך שהוא מתעורר מכיוון שתוכלו לכבות את המוזיקה מרחוק.

מערכות בית חכם – מערכת אבטחה משוכללת ומתקדמת לשמירה הבית: 

הטכנולוגיה המתקדמת של היום בשילוב  חברות שלא מפסיקות לפתח וגם מותגים מובילים בתחום האבטחה בפרט ובתחום הטכנולוגיה באופן כללי מאפשרים להתקין בכל בית מערכת אבטחה משוכללת.

כמו שאר המערכות של הבית החכם מערכת האבטחה מופעלת גם היא דרך לוח הבקרה והתפעול  הכללי של המערכת .

הלוח הפשוט והנוח של הבית החכם ומאפשרת לתכנן ולהקים מערך מצלמות אבטחה במעגל סגור, בקרת כניסה של מבקרים לא רצויים למבנה, וגם להוסיף מערכות אזעקה מתקדמות. מערכת אבטחה כוללת מנעול חכם שמחליף את המפתח הידני ומאפשר כניסה על ידי הקשת קוד או על ידי טביעת אצבע של דיירי הבית, חיישני תנועה שמתחברים לחלונות ומעדכנים את בעל הבית אם יש פתיחה או סגירה לא מתוכננת של אחד החלונות בבית ואזעקה שמתחילה לפעול בעת כניסה לא מבוקרת או פריצה כולל הודעה לבעל הבית דרך האפליקציה של הבית החכם ובמקביל התקשרות למוקד החירום או למשטרה. 

עם מערכת אבטחה חכמה תוכלו לישון רגועים וגם לצאת מהבית ולהשאיר אותו ריק אבל בטוח.

מערכות בית חכם

מערכות בית חכם – רשת תקשורת מתקדמת 

על מנת לחבר בין כל המכשירים החכמים והמערכות החכמות המותקנות בבית יש צורך ברשת תקשורת מתקדמת נגישה ופעילה.

כיום אין כמעט בית בישראל שאין בו חיבור מהיר לאינטרנט מתקדם ורשת תקשורת אלחוטית וטוב שכך. על מנת להתחבר לבית חכם אלחוטי- האופציה המועדפת והמתאימה ברוב בתי המגורים הפרטיים יש צורך ברשת תקשורת חזקה שתאפשר הפעלה רציפה של כל המערכת.

 על רשת תקשורת זו מתקינים את מערכת ההפעלה של הבית החכם ואליה מחברים את כל מערכות בית חכם שקיימות במבנה על מנת לאפשר הפעלה קלה ונוחה דרך ממשק משתמש נוח ונגיש.

ככל שהתשתית של רשת התקשורת מתקדמת, איכותית וטובה יותר- כך תהיינה התוצאות של הפרויקט של הבית החכם מדויקת יותר ואיכותית יותר עם הפעלה רצופה ללא תקלות וללא עיכובים.

זה הזמן לבדוק את חיבור האינטרנט שלכם ולהשיג חבילת גלישה מתקדמת וטובה שתאפשר לכם גם חיבור למערכת בית חכם ולא תמנע פעולות מסוימות, תנתק את המערכת או תעכב פקודות שתתנו מרחוק.

אל תתפשרו על התקנה מושלמת מקצועית איכותית ועם תעודת אחריות של מערכות בית חכם 

לא פחות חשוב מבחירת מערכות בית חכם בהתאם לצרכים, לרצונות ולדרישות שלכם ובהתאם למבנה אליו הן מיועדות- חשוב למצוא מתקין אחראי ומקצועי שמבין את הצרכים, יודע להתאים את המערכות ומלווה את כל התהליך עד להתקנה מלאה ומושלמת.

נכון, אתם בהחלט יכולים לבצע את ההתקנה של כל מערכות בית חכם באופן עצמאי בעיקר כשמדובר במעט מאוד מכשירים ומערכת בית חכם אלחוטית, אבל תמיד מומלץ להעזר בשירותיו של איש מקצוע.

איש מקצוע יוכל לבצע את ההתקנה בצורה חכמה יעילה ומקצועית עם בדיקת איכות וגם מניעת תקלות מראש ובמידה ותיווצר תקלה- ידע כיצד להתמודד איתה ולתקן אותה.

כמו כן ברגע שיש התעסקות בחשמל כמו למשל בהחלפת השקעים הרגילים או המתגים הרגילים בשקעים חכמים ומתגים חכמים- יש צורך בחשמלאי מוסמך.

במידה והחלטתם על מערכת בית חכם קווית ייתכן ותצטרכו לקדוח ולחצוב בקירות על מנת לחבר את התשתית ולכן גם פה מומלץ איש מקצוע שיבצע את ההתקנה עבורכם.

ישנו מגוון רחב כאמור של מערכות בית חכם כאשר לכל אחת יש רמות שונות ואיכויות שונות ולא כל מערכת רלוונטית אליכם ולכן יש צורך באנשי מקצוע שידעו להתאים עבורכם את המערכות הנדרשות ולהתקין אותן בצורה הטובה ביותר לשימוש שלכם.

בין אם מדובר בבית פרטי, דירה, משרד או אפילו בית מלון מסעדה ובית כנסת-  יש צורך להתקין מערכת או מערכות בית חכם שתספקנה את המענה הנדרש- שליטה פשוטה ונוחה שמתחברת למערכת אחד אמינה ואיכותית, נגישה ונוחה לשימוש עצמאי.

מערכות בית חכם

מה השלב הראשון בבחירת מערכות בית חכם ובהתקנת מערכות בית חכם? 

בשלב הראשון של בחירת מערכות בית חכם ולאחר בחירה של חברה מקצועית אמינה ובעלת ניסיון בהתקנת מערכות בית חכם יש לברר ולעבור על המוצרים החכמים הרלוונטיים שיכולים להתחבר למערכות השונות, ולקבל מידע ופרטים אודות המערכות החכמות הרלוונטיות ולבחור את אלה המתאימות לדרישות ולצרכים שלכם.

בשלב השני שלאחר מכן  על אותם אנשי מקצוע שבחרתם שיבצעו את ההתקנה עבורכם לבנות תוכנית עבודה והתקנה הכוללת את הטמעת אותם מוצרים ומערכות  בית חכם בתוכנית העבודה ולהוציא את התוכנית לפועל.

חשוב לזכור שכמו בהתקנה של כל מערכת בבית, גם התקנת מערכות בית חכם צריכה להתבצע בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים אחראים ואמינים, תוך כדי ביצוע של בקרת איכות וליווי תהליך ההתקנה עד להתקנה מושלמת וסופית בשטח.

כמו כן ברגע שתרכשו את המוצרים החכמים באותה חברה שתבצע את ההתקנה של המערכת כולה כך תוכלו לבטח את עצמכם ולקבל תעודת אחריות על המוצרים ועל ההתקנה ולהוריד עוד דאגה מיותרת מהראש שלכם.

ומה המטרה המרכזית של התקנת מערכות בית חכם אצלכם בבית? 

המטרה המרכזית של התקנת מערכות בית חכם אצלכם בבית ושדרוג הבית ה"רגיל" שלכם היא הענקת שקט נפשי לכל דיירי המבנה בו מותקנות אותן מערכות.

השקט הנפשי מתאפשר כאשר הם- והכוונה בהם היא כל דיירי המבנה שלאחר מכן נמצאים ושוהים בו באופן קבוע- אינם צריכים להתעסק באף תחום שקשור לטכנולוגיה כגון- מערכת חשמל, מערכות אודיו ומולטימדיה, מערכות אבטחה, רשתות תקשורת ועוד.

כאשר כל המערכות האלה מופעלות על ידי מערכת אחת מרכזית שהיא איכותית ואמינה- המשתמשים מקבלים מענה מיידי ומקיף בכל הנוגע להפעלה טכנולוגית בביתם.

ברגע שהם לא מתקינים את המערכות ולאחר מכן הפעולות מבוצעות בצורה אוטומטית או בצורה חצי אוטומטית כבר נהיה נוח קל יעיל ואיכותי יותר להתגורר באותו מבנה.

מערכות בית חכם

אוטומציה ביתית – העתיד כבר כאן!  הוא אפילו כבר לא נחשב עתיד הוא ממש מתקיים בהווה:

כבר כמה עשורים שאנו עדים לתהליכי אוטומציה בתעשיות השונות כאשר אט אט חדרה האוטומציה גם לבתים שלנו וזו רק ההתחלה.

מערכות בית חכם מתקדמות מאפשרות להפוך את רוב התפעול של הבית ובעתיד הלא רחוק את כל התפעול של הבית לאוטומטי ללא מגע ידי אדם או במגע מינימלי של אדם. היכולת לנהל את המערכות השונות של הבית מרחוק כשאיננו בבית או בתוך הבית בלחיצת כפתור ואפילו לתכנן ולתזמן חלק מהפעולות הופכת את פעולות היום יום ליעילות ופשוטות יותר.

אנשים מחפשים את הנוחות הקלות והתפעול הפשוט- בדיוק מה שאוטומציה ביתית מציעה להם.

אוטומציה כשמה כן היא מאפשרת תהליך אוטומטי כך שלא תצטרכו יותר לבצע את אותן פעולות יום יומיות שחוזרות על עצמן ובכלל תשימו לב שאפילו הדלקה של האור בחדר או כיבוי המזגן כשאתם יוצאים מהבית הופכות למטלות שאתם בכלל לא צריכים לבצע עצמאית אלא יתבצעו באופן אוטומטי על ידי הפעולה של כל אחת ממערכות בית חכם שתתקינו אצלכם בבית

הכול נמצא במקום אחד? 

תפעול של תאורה, מערכות מיזוג אוויר, הורדת תריסים ואפילו השקיית הגינה וחימום הקירות במדינות קרות ואף חימום תת רצפתי הם חלק מרשימה של דרישות הולכות וגוברות בקרב דיירים בכל גווני האוכלוסייה ובכל הרמות הסוציו אקונומיות שמביעים עניין בהתקנת מערכות בית חכם בביתם.

מערכות אלה מותקנות בנפרד אך מאוחדות תחת מערכת שליטה אחת בממשק נוח וקל לתפעול שמאפשר לאותם דיירים לתפעל את ביתם בקלות ובנוחות- בדיוק כפי שהם מעוניינים.

מערכות בית חכם

מערכות בית חכם – הדבר החם כיום! 

מערכות בית חכם כבר מהזמן הפכו לדבר של מה בכך במדינות העולם המתקדמות וניתן לראות אותן ביותר ויותר בתים בישראל.

ישראלים רבים גילו שהתקנת מערכות בית חכם בביתם גם מייעלת את חיי היום יום שלהם וגם מאפשרת להם חיסכון , לעיתים חיסכון משמעותי, בהוצאות היום יומיות של אנרגיה מתכלה, מים והמשאב היקר ביותר של כולנו- זמן.

החיבור לאותן מערכות והפיכת הבית לבית חכם הוא לא רק הנגשת הפעילויות היום יומיות והפיכת החיים לנוחים יותר, החיבור לטכנולוגיה מתקדמת הוא גם סוג של סטטוס של אותם בעלי בי. סטטוס זה מעיד על רמת חיים גבוהה ואיכותית ועל ההבנה הטכנולוגית המתקדמת והראייה העתידית לפני כולם שכן התקנת מערכות בית חכם בכל מבנה פרטי או ציבורי הוא רק עניין של זמן.

מערכות בית חכם – זה בכל העולם 

הקהילה העולמית של בעלי בתי חכמים רק הולכת וגדלה והיא צמאה לידע ולעדכונים חדשים בתחום.

החברות השונות המציעות מערכות בית חכם עמלות ללא סוף על שיפורים ושדרוגים בתחום, אשר מתוכננים ויוצאים לפועל בכל יום.

אם אתם מעוניינים לשפר את רמת החיים שלכם כדאי שתתחילו להתעניין במערכות השונות של בית חכם המוצעות היום בשוק ובמהרה תבינו שהחיבור של ביתכם למערכות של בית חכם הוא רק ההתחלה של תהליך שיהפוך את איכות החיים שלכם לנעימה יותר, נוחה יותר, נגישה יותר וחכמה יותר.

רוצים גם אתם התקנת מערכות בית חכם מושלמת שתתאים לבית שלכם כמו כפפה?  מצוין תלחצו כאן עכשיו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!