הטרנדים החמים של בית חכם לשנת 2021

הטרנדים החמים של בית חכם לשנת 2021

הטרנדים החמים של בית חכם לשנת 2021

טכנולוגית הבית החכם הפכה לכמעט שם נרדף לחיי מותרות בארץ ובעולם. נוחות וקלות השימוש בטכנולוגיה ותפעול הבית היא אחד מגורמי המשיכה האין סופיים של אנשים לשדרוג הבית לבית חכם. בכתבה הבאה נסקור את הטרנדים החמים ביותר ונפתיע אתכם עם דוגמאות שונות למגוון הרחב של שימושי הטכנולוגיה הקיימת ליצירת בתים חכמים.

נפלאות הסירי : 

חיבור טכנולוגיות הבית החכם עם מערכת חכמה של שמע קולי ותגובה רובוטית מאפשרים שליטה בבית ללא צורך לתפעל אפילו את לוח הבקרה או להיות נגיש לסמארטפון בכל רגע נתון. ניתן בקלות ובנוחות לפנות לעוזרת שמסונכרנת כבר מראש עם כל מערכות וטכנולוגיות הבית החכם ולתת לה לבצע את העבודה במקומכם.

בית חכם
בית חכם

מיזוג מכשירי הבית החכם:

מכשירים חכמים יותר מתחילים לתקשר זה עם זה.לדוגמה, מספר חדרים בבית יכולים להיות מצוידים ברמקולים של Google Home שמתפקדים כיחידה אחת המאפשרת מעבר מחדר לחדר תוך כדי המשך שמיעת הצלילים דרך המערכת בחדר הרלוונטי שבו אתם נמצאים. מערכת התאורה של Philips  לדוגמה יכולה לשלוט על האורות בכל הבית וכן לעקוב אחר שגרת ההדלקה הספציפית שאתם יוצרים וכך להיות מסוגלת להדליק או לכבות את האורות ברחבי הבית בהתאם ללוח זמנים הצפוי . בנוסף מקרר חכם שמזהה מחסור בחלב יכול להוסיף אותו אוטומטית לרשימת הקניות במכשיר הנייד. 

שליטה בטמפרטורה:

השליטה במיזוג האוויר הבית הייתה אחד הפיתוחים הראשונים והנפוצים ביותר שהוספו בתור אופציות הבית החכם בעזרתם  ניתן להתאים את עבודת מערכות המיזוג להעדפות קבועות מראש בשעות שתואמות את לוח הזמנים המשפחתי . בנוסף המערכת יכולה לעשות התאמות בהתאם לכמות האנשים הבית ולשינויים בלתי פוסקים.

בית חכם
בית חכם

בית חכם המקדם בריאות: 

מדובר בפיתוח חשוב נוסף שצובר תאוצה בשנה האחרונה. הדרישה לבריאות בעידן שאנו חיים בו נהיה הכרחי וזה היה עניין של זמן עד שטכנולוגיות חכמות יתפסו את מקומן גם כאן. מערכות לניקוי וניתוב אוויר חכם. ספירת צעדים והמלצות בריאותיות על סמך הפעילות בבית כמו גם אופציה של התאמות הטכנולוגיה לפתרונות ארגונומים יותר לזמן השהייה בבית והשימוש במכשירים. גם כאן כמו בשאר הסעיפים הפיתוחים הם רבים ומגוונים ומספיק רק לעלות את נושא הבריאות על השטח בזמן פגישת תכנון עם מהנדס הבית החכם שלכם ומיד תוצפו באין סוף אפשרויות שכפי שאני רואה זאת כרגע רק ילכו וירבו.

אימונים ביתיים או משרד ביתי:

פיתוחים נוספים ומרשימים הם אלו המאפשרים התאמת הבית למשרד ביתי או פיתוחים הנותנים אפשרות לאימון ביתי איכותי יותר ונוח. לצורך העיניין טכנולוגיית הבית החכם מאפשרת טשטוש של חדר מבולגן בזמן ועידה . פיתוחים חדשים של שנת 2021 כבר עובדים עם מראות חכמות הנותנות פידבק על תנועות הגוף.וזוהי רק ההתחלה.

הקורונה במובן של פיתוח בתים חכמים לצורך העיניין גרמה לפריצה אדירה וחידושים רבים שפותחו בזמן הזה. זאת כמובן משום שאנשים רבים מצאו עצמם מבלים שעות רבות בבית והפיתוח של משרד ביתי או מרחב אימון בייתי כמעט נהיו חובה בעידן החדש שנכנסנו אליו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!