5 גאדג'טים לבית חכם – המומלצים שלנו

גאדג'טים לבית חכם

5 גאדג'טים לבית חכם – המומלצים שלנו

בית חכם הוא לא רק בית אוטומטי וטכנולוגי, בית חכם יכול במידה רבה גם להקל על החיים דיירי הבית ולהפוך את החיים להרבה יותר קלים ופשוטים. 

עבור אלה מכם שעדיין לא יודעים מהו בית חכם נסביר שמדובר בבית המחבר כל מיני מכשירי חשמל וגאדג'טים למערכת שליטה (לרב אפליקציה בטלפון) המאפשרת לשלוט בבית ובמוצרי החשמל מקרוב ומרחוק. 

ערכנו עבורכם סקירה קצרה של גאדג'טים לבית חכם שכל אחד צריך…שנתחיל?

גאדג'טים לבית חכם

  1. חיישן אדם (תנועה) – זהו חיישן שנועד לזיהוי תנועה בבית או בחצר. אפשר לומר שזו מעיין מיני מערכת אזעקה. כאשר החיישן יזהה תנועה מסויימת או יוכל לבצע דבר מסוים בהתאם להגדרות שקבעתם עבורו. לדוגמה, אם התקנת את החיישן בחדר העבודה תוכלו להגדיר שכאשר הוא יזהה תנועה הוא יפעיל את האור או את המזגן בחדר. 
  2. שקע חכם – השקע מאפשר שליטה על המכשיר החשמלי ללא צורך בלחיצה על כפתור ה – ON/OFF. בעזרת השימוש באפליקציית הבית החכם של שיומי, תוכלו להגדיר את השקע שיסגר תוך חצי שעה או ידלק בשעה מסוימת ובהתאם לכך יכבה או ידליק את אותו מוצר חשמלי. 
  3. חיישן טמפרטורה – נכנסתם לחדר והיה לכם קר מדי או חם מדי? תוכלו בעזרת החיישן להגדיר מה תהיה הטמפרטורה ממנה המזגן יתחיל לחמם או לקרר. לא תצטרכו להיכנס לחדר ולהפעיל את המזגן, חיישן הטמפרטורה ישלח התראה לאפליקציית הבית החכם של שיומי והיא תפעיל את המזגן. 
  4. חיישן דרכי כניסה (חלון או דלת)  – החיישן הזה מורכב משני חלקים קטנים המוצמדים על הדלת (אחד למשקוף ואחד לדלת) או אל החלון (אחד אל המשקוף והשני אל החלון הנפתח לצדדים) וכאשר הם מתרחקים האחד מן השני מתקבלת התראה באפליקציית הבית החכם של שיומי על פתיחת הדלת או החלון. תוכלו להגדיר שההתראה הזו תפעיל את אחד ממוצרי החשמל בחדר או תפעיל את מצלמת הרשת או מצלמת הביטחון בכדי שתוכלו לראות מה קורה בחדר. 
  5. הכפתור – זהו גאדג'ט הדומה בצורתו לדיסקית עבה. במרכזה יש לחצן המשדר אותות אל אפליקציית הבית החכם של שיומי ובעצם בלחיצה אחת מבצע מספר פעולות על הכפתור ניתן להגדיר מספר פעולות בהתאם למספר הלחיצות, לדוגמה: לחיצה אחת תפעיל את האור בסלון, לחיצה כפולה תפעיל את המזגן בחדר הילדים ולחיצה שלוש פעמים תכבה את כל מכשירי החשמל בבית. 
גאדג'טים לבית חכם
גאדג'טים לבית חכם אילוסטרציה

לכל הגאדג'טים המתחברים לבית החכם של שיומי יש מראה טכנולוגי, לבן ונקי. מדובר בגאדג'טים קטנים שאפשר להסתיר בקלות מאחורי רהיט או עציץ וכולם מתחברים בתוך מספר שניות אל אפליקציית הבית החכם של שיומי. 

הזכרנו את האפליקציה הזו מספר פעמים היות והיא חיונית להפעלת כל הגאדג'טים יחד. 

על מנת להפעיל את הבית החכם צריך לקנות גאדג'ט נוסף של שיומי הנקרא – .GATEWAY הגאדג'ט הזה הוא למעשה המח של הבית החכם והוא מרכז הבקרה. ממש בדומה לכפתור של שיומי שהזכרנו קודם גם ל – GATEWAY יש מראה הדומה לדיסקית עבה המתחברת לחשמל. 

בהפעלה רגילה ה- GATEWAY יכול לשמש כמנורת לילה במסדרון או באחד החדרים, אך כשמחברים אותו לאפליקציית הבית החכם של שיומי הוא הופך למכשיר שמרכז דרכו את כל המידע וההגדרות של כל מכשירי הבית החכם המותקנים בבית. 

ל – GATEWAY ניתן לחבר עד 32 גאדג'טים של בית חכם ולקבל מידע על השימוש בהם ברמה השבועית או החודשית. 

אין ספק שאם אתם רוצים לשדרג את הבית, מומלץ להוסיף את הגאדג'טים של שיאומי. החיים יהפכו יותר קלים והרבה יותר נוחים. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!