בית חכם עלות- 3 המלצות שיחסכו לכם כסף

בית חכם עלות

בית חכם עלות- שלוש המלצות שיחסכו לכם כסף

בית חכם עלות זה נושא שניתן לחלק לשניים בעצם.

יש את בית חכם עלות המוצרים והמכשירים שתרצו להוסיף למערכת הבית החכם שבחרתם ויש את בית חכם עלות ההתקנה של המערכת שבחרתם.

כמו בכל תחום גם בבית חכם העלויות משתנות ויש מערכות בית חכם פשוטות ואלחוטיות שכל אדם יכול להתקין באופן עצמאי ולחבר לאפליקציה במכשיר החכם הנייד שלו, ויש גם מערכות מתוחכמות המתחברות למערכת קווית ומצריכות התקנה של איש מקצוע .

ככל שמדובר בתחום של בית חכם עלות- היא משתנה בהתאם למה שאתם בוחרים, וחשוב שתבחרו נכון.

בית חכם עלות המלצה ראשונה- בדקו את הצרכים שלכם.

לפני שאתם ממהרים לבחור גאדג'טים לרוב, לרכוש מערכות שלא תעשו בהם שימוש ולמלא את הבית במכשירים חשמליים ולחבר אותם לשקעים חשמליים ערכו בדק בית.

בדקו מה הם הצרכים והרצונות של דיירי הבית ביום ממוצע ובשבוע ממוצע. מה הן השעות בהם דיירי הבית קמים, מה הן השעות בהן דיירי הבית הולכים לישון, מתי זמן המקלחות, מתי מרתיחים מים לקפה, אפילו מה הן השעות בהן נמצאים רוב הדיירים בבית ואם כן באילו חדרים.

לפי הניתוח שתבצעו והנתונים שתקבלו- תוכלו לדעת אילו מערכות בית חכם הכי רלוונטיות עבורכם ובאילו מכשירים חשמליים אתם משתמשים הכי הרבה.

כך תוכלו להכין רשימה של מוצרים חשמליים שאתם צריכים לרכוש או לשדרג, שקעים רגילים ומתגים רגילים שתרצו להחליף לשקעים חכמים ומתגים חכמים ולדעת באילו מערכות אתם מעוניינים לשלוט בעזרת בית חכם.

בית חכם מאפשר להפעיל מקרוב או מרחוק מערכות שונות כמו מערכת החשמל, מערכת מיזוג האוויר, מערכת שמע ומערכת אבטחה- חשוב שתדעו מה הן הפונקציות הקיימות בכל אחת מהמערכות,

אילו מכשירים חובה לחבר אליהן ואילו מומלץ ושתכינו רשימה מסודרת בהתאם וכך תחסכו בעלויות עוד לפני שבחרתם מערכת בית חכם להתקנה.

בית חכם עלות

בית חכם עלות המלצה שנייה- אפיינו את המערכת ובחרו מערכת בית חכם בהתאם.

לאחר שהגדרתם את הצרכים הרצונות והדרישות שלכם כדיירי הבית אתם צריכים לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם.

עליכם לדעת איזה מרכז בקרה יהיה לכם הכי נוח- אם מרכז בקרה ידני מחובר לטאבלט ממנו תינתנה כל הפקודות או שהמערכת כולה תתחבר לאפליקציה שתהיה לכל אחד מכם בנייד ממנה תוכלו לנהל את הבית מקרוב וגם מרחוק.

כמו כן חשוב להחליט מראש מי הוא זה שאחראי לתת את הפקודות או שכל אחד מהדיירים שגרים בבית יכול לתת פקודה בהתאם לצרכים שלו, ואם יש פעולות שאתם רוצים לתזמן מראש ולתכנת באופן יום יומי קבוע ואם יש כאלה שתרצו לבצע רק על ידי נתינת פקודה חד פעמית. גם את הפקודות צריך להגדיר אם מדובר בלחיצת כפתור במרכז הבקרה, פקודה קולית ואפילו מחיאת כף- על מנת שהמערכת תזהה את הפקודה וכמובן תבצע את ההפעלה בהתאם אליה.

חלק נוסף וחשוב של האפיון הוא החלפת השקעים הרגילים בשקעים חכמים כך שפקודות תוכלנה לעבור ישירות לשקע שמחובר למכשיר חשמלי ולבצע כיבוי או הדלקה של אותו מכשיר בהתאם לצורך.

מומלץ גם להחליף את הדימרים ואת המתגים הפשוטים בבית לדימרים ומתגים חכמים שיאפשרו הדלקה וכיבוי של אורות ומוצרים אחרים ללא מגע ידי אדם או במגע טאצ' קליל.

עוד מומלץ לבחור את החיישנים המתאימים עבורכם לשימוש במערכת בית חכם- אם חיישני טמפרטורה, חיישני תנועה וכדומה- בכדי שיוכלו לסייע לכם להעביר פקודות למערכות השונות בבית וכן יעדכנו אתכם על כל שינוי שמתרחש בהתאם להגדרות שהכנסתם במערכת מראש.

בית חכם עלות

בית חכם עלות המלצה שלישית- העזרו באיש מקצוע לצורך ביצוע התקנה מקצועית ובטוחה:

רוב המערכות של בית חכם המותאמות לדירות פרטיות או לבתים פרטיים הן מערכות בית חכם אלחוטיות שמתחברות לרשת האינטרנט הביתית וניתנות להתקנה באופן עצמאי בקלות.

עם זאת, ההמלצה היא תמיד להעזר באנשי מקצוע טרם התקנה של בית חכם וזאת מכמה סיבות. לעיתים מה שתרצו להוסיף במערכת בית חכם יחייב התעסקות בחשמל (לדוגמא החלפת השקעים הרגילים בשקעים חשמליים) או חיבור למערכת קווית ובמקרים כאלה עדיף שאיש מקצוע מוסמך ומיומן יבצע את העבודה.

כמו כן איש מקצוע בעל ניסיון והבנה בתחום מערכות בית חכם ידע להתקין עבורכם את המערכת בצורה המהירה, הקלה היעילה והבטוחה ביותר, לוודא שהיא עובדת, למנוע תקלות מראש ולהדריך אתכם כיצד להשתמש בה.

במידה ותהיה תקלה לאחר מכן איש המקצוע יוכל לאתר אותה ביתר קלות ולפתור אותה שכן הוא זה שהתקין מלכתחילה את המערכת. בנוסף, כאשר מתבצעת התקנה של מערכת בית חכם על ידי איש מקצוע מיומן מוסמך ומקצועי ישנה אחריות על ההתקנה בנוסף לאחריות על המערכת באופן כללי ועל החיבור למוצרים החשמליים השונים.

בית חכם עלות

בית חכם עלות- עוד כמה דברים חשובים לדעת:

בית חכם עלות דבר נוסף שחשוב לדעת- העלות של ההתקנה משתנה בהתאם למספר המערכות שתרצו להוסיף לבית והיא יכולה להתחיל בעלות של כמה מאות שקלים ולהגיע עד לעלות של כמה מאות אלפי שקלים- הכל תלוי בכם, ביכולת הכספית שלכם ובמבחר ובמגוון המערכות והגאדג'טים שתרצו להוסיף למערכת הבית החכם שלכם.

בית חכם עלות דבר נוסף שחשוב לדעת- ברגע שאתם מבצעים את ההתקנה לבד אתם אולי חושבים שחסכתם בעלויות אך לעיתים מדובר בחיסכון זמני שיגרום להוצאות בעתיד.

הכוונה היא שאם אתם לא יודעים לבצע את ההתקנה של כל אחד מהחיישנים, מתגים וגאדג'טים בצורה נכונה- לא כדאי שתבצעו אותה לבד.

כאשר מדובר בהתעסקות עם חשמל ישנו דגש להשתמש בשירותיו של חשמלאי מוסמך אחרת תוכלו אפילו לפגוע במכשירים ובעצמכם.

במידה והתקנתם לבד את המערכת אתם עלולים לגרום לקצר חשמלי, לנזק לאחד המכשירים המחובר למערכת או אפילו למערכת הבית החכם כולה. במקרים כאלה תאלצו להזמין איש מקצוע בכדי שיאתר את התקלה יבצע תיקון וידאג שהתקלה לא תחזור.

בחלק מהמקרים יהיה צורך לפרק את המערכת ולבצע התקנה מחדש כך שחיסכון גדול בעלויות אין לכם פה, אלא להיפך.

בית חכם עלות

בית חכם עלות דבר נוסף שחשוב לדעת

כאשר אתם עורכים רשימה של גאדג'טים ומוצרים שאתם מעוניינים לרכוש ובטוחים שאתם צריכים- רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה ומוציאים הרבה מאוד כסף על הכל- בדקו עם מי שמכר לכם את המערכת של הבית החכם או עם מי שמוכר את הפריטים עצמם ווודאו איתו שאתם אכן רוכשים את המוצרים ואת הפריטים שאתם צריכים, וגם לא מבזבזים כסף על פריטים יקרים מדי שלא תצטרכו בכלל ולא תעשו בהם שימוש, או  להיפך רוכשים פריטים פשוטים וזולים מדי שלא יחזיקו מעמד זמן מספיק ותאלצו להחליף אותם בתדירות גבוהה.

בית חכם עלות דבר נוסף שחשוב לדעת- בדקו את האחריות על המערכת של הבית החכם ושל כל אחד מהמוצרים והמערכות שמתחברים אל המערכת לפני הרכישה.

וודאו שיש להם תו תקן ישראלי ושהם עומדים בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

כמו כן בדקו מול החברה שמוכרת לכם את המערכת מה קורה במצב של תקלה במערכת של הבית החכם או הפסקת חשמל- האם קיים שירות תיקונים? עד מתי נמשכת האחריות והאם היא מכסה את כל התקלות? ואם לא- אילו עלויות תצטרכו להוסיף ומה קורה במצב של הפסקת חשמל שפוגעת במערכת ומצריכה להחליף את כל המערכת?

בית חכם עלות

יש עוד מספר דברים שחשובים לדעת בנושא של בית חכם עלות

אבל כפי שניתן לראות הכל מתחיל ונגמר ברצונות, בצרכים, בדרישות וביכולות שלכם. אם אתם רוצים ויכולים להוציא כספים רבים הרי שתוכלו להתפנק במערכת בית חכם מתקדמת ומשודרגת עם הרבה מאוד פיתוחים טכנולוגיים, ובמידה ולא תמיד תוכלו להסתפק במערכת בית חכם פשוטה ובסיסית שעדיין עונה על כל הצרכים שלכם.

המטרה העיקרית של מערכת של בית חכם היא להפוך את הבית שלכם לנוח יותר לתפעול, מתקדם יותר ונגיש וכן לבצע עבורכם את כל הפעולות הסיזיפיות והיום יומיות שאתם לא רוצים להמשיך לבצע בעצמכם.

הדבר הזה הוא הדבר העיקרי שצריך לעמוד בפניכם כאשר אתם בוחרים מערכת בית חכם וכאשר אתם מתלבטים איזו מערכת בית חכם הכי מתאימה לכם ואיזה גאדג'ט לרכוש ואיזו מערכת נוספת לחבר.

הפיתוי הוא מאוד גדול והשוק של מערכות בית חכם מלא באפשרויות שונות במגוון ובמחר של פריטים ומוצרים ללא סוף הכל כאמור תלוי בעלויות שאתם מוכנים לשלם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!