בית חכם: כמה זה עולה לי

בית חכם: כמה זה עולה לי

בית חכם: כמה זה עולה לי

נתחיל בדבר פשוט מעט יותר, מה זה בית חכם. בית חכם הוא מושג המתאר ריכוז שליטה ובקרה במכשירי חשמל ואלקטרוניקה במקום אחד כמו צג דיגיטלי המותקן בקיר הבית או דרך אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד.

את השליטה במערכות הבית ניתן לבצע או בצורה פיזית על ידי לחיצה על המתגים הרלוונטיים בשלט או בעזרת עוזרת קולית אשר מתרגמת את הפקודות הקוליות שלכם לכדי ביצוע הדלקה או כיבוי של מכשירי החשמל הביתיים שלכם.

בית חכם
בית חכם

עד כמה ניתן להפוך בית קיים לחכם?

כאן נכנס מערך הלוגיסטיקה והמכאניקה של מערכות הבית החכם השונות. ישנן מערכות שהן מערכות המבוססות קווי רשת, שאלו חייבים לעבור בקירות הבית ולכן  דורשים תכנון מקדים והיערכות מוקדם ובנייה מחדש של חלק מחללי הבית בהם יש צורך במעבר קווי הרשת. זוהי טכנולוגיה שקיימת כבר הרבה מאוד זמן בשוק, והיא נחשבת אמינה מאוד. אם זאת היא מעט יקרה ומסורבלת וקשה לעשות בה שינויים עתידיים ספונטניים. לכן , היא דורשת תכנון קפדני מקדים והוצאה כספית לא קטנה.

לעומת זאת ישנם מערכות בית חכם המבוססות על רשת אלחוטית המתבססת על שרת ביתי פרטי או על ויפי ואחסון מידע, דרך אפליקציות, בענן. טכנולוגיה זו היא פשוטה יותר להתקנה בבית שכבר קיים, סבלנית יותר כלפי שינויים עתידיים ומחירה נמוך מזו שציינתי קודם לכן. אם תבחרו באופציה זו תגלו שרוב מכשירי החשמל והאלקטרוניקה החכמים שקיימים כיום על מדפי החנויות הם ניתנים לשימוש בדרך זו ואין שום בעיה להוסיף עלייה עוד אופציות נוספות בהמשך. 

Close up view of man that is indoors controlling smart home technology
Close up view of man that is indoors controlling smart home technology

כמה עולה בית חכם?

גם כאן אנו נתקלים שוב בצורך להגדיר מה הוא בית חכם. התשובה הפשוטה ביותר לשאלת המחיר בתחום זה היא עד כמה הבית צריך להיות חכם ומהם דרישות הביצוע שלכן. מכיוון שמדובר בתחום מפותח יחסית ישנן לא מעט חברות מתחרות בשוק. ניתן למצוא את את אותן פונקציות בכמה מוצרים שונים של כמה חברות שונות. חלקן בעלות ביצועים טובים יותר ונחשבות לסטנדרט עולמי גבוהה וחלקן בעלות ביצועים טובים אך מעט פחות. ומחירן כמובן בהתאם.

הדבר השני אותו יש לקחת בחשבון הוא כמות המוצרים החכמים הנדרשים בבית. זאת כמובן יש לשקול על פי הדרישות והרצונות של בני הבית. אם הדרישות שלכן מינימליות ותרצו לשדרג רק את התאורה בבית למשל, זה יעלה לכם כמה מאות שקלים. בית חכם באופן בינוני, יעלה כמה אלפים ובית מלא עם כל האופציות החדישות כבר עובר את העשרת אלפים שקלים והשמיים הם הגבול. הן מבחינת האופציות  והן מבחינת המחיר.

למי זה מתאים?

בית חכם הוא בית מודולרי העוזר לעשות התאמות בבית קיים או חדש לאוכלוסיות מיוחדות. הוא יכול להתאים לאוכלוסייה החרדית שומרת השבת, אוכלוסיית הנכים בארץ ולהורים הצעירים בארץ. בעצם כל אחד ימצא תועלת בבית חכם בדיוק בשל המודולריות שלו והאופציה לעשות התאמות לצרכים הספציפיים של המשפחה שלכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!