בית חכם מוצרים – 3 מוצרים מנצחים

בית חכם מוצרים

בית חכם מוצרים – 3 מוצרים מנצחים

טרנד לפי ההגדרה הוא דבר מגניב ומדליק שסוחף לרגע את כולם גורם לכולם לרכוש אותו ואז נעלם כלא היה או דועך. טרנד הבית החכם הוא כבר מזמן לא טרנד. 

אם בעבר רק מי שנחשב מתקדם טכנולוגית, בעל סטטוס של מבין עניין או בעל יכולת כלכלית התקין מערכת בל בית חכם אצלו בבית, הרי שהיום התקנת מוצרי הבית החכם הפכה להיות הסטנדרט החדש לבתים פרטיים, דירות ומשרדים. 

ברחבי העולם  אפשר כבר לראות שיותר ויותר אנשים הופכים את החיים שלהם לקלים יותר ויעילים יותר מוצרים של בית חכם ולא רק בתים פרטיים ודירות של אנשים במבני מגורים משותפים- היום כבר כל המבנה הופך להיות בית חכם, מבנים ציבוריים, מבנים ממשלתיים, מרכזי קניות- בנייני משרדים כל אלה עוברים לסטנדרט חדש של מערכת תפעול של בית חכם ואפילו כל אחת מהערים שאנחנו מכירים בארץ ובעולם עם השנים תהפוך לעיר חכמה. 

 אם בעבר מוצרי בית חכם היו מוצרים שננראו אך ורק בסרטי מדע בדיוני או בסרטי ריגול מתקדמים ומלאי גאדג'טים כמו סרטי ג'יימס בונד, הרי שכיום ניתן למצוא את אותם מוצרים חכמים בכל בית ובית אפילו אצל השכן בדלת ממול. 

אז למה שלא תתקדמו לבית חכם? בשביל להתחיל צריך סך הכל שלושה מוצרים מנצחים חכמים ואתם כבר בדרך הנכונה לקדמה טכנולוגית וחיים קלים יותר. שנתחיל?

בית חכם מוצרים

גידול מתמיד במכירות מוצרי בית חכם- אנשים היום מבינים שככה מתייעלים ומשדרגים את איכות החיים:

כבר בחודש דצמבר שנת 2021 התפרסם מאמר באתר ,  emarketer  מאמר הבוחן את שוק מוצרי הבית החכם הקיימים בשוק, והוא מצא מספר נתונים מעניינים בנושא השימוש בבית חכם. אחד מהנתונים היה הנתון הבא- שכשישים מיליון בתי אב בארצות הברית (46.5% מכל בתי האב במדינה) ישתמשו במוצרי בית חכם עד שנת 2023 (מדובר ביותר מפי שתיים לעומת שנת 2018).

כלומר- קיים גידול מתמיד במכירות של מוצרי בית חכם מכיוון שאנשים הבינו שזו הדרך הנוחה והיעילה ביותר לחיות חיים נוחים ויעילים יותר והחלו לרכוש יותר מוצרים חכמים ולחבר אותם למערכת בית חכם.

עוד ציינו במאמר כי עד שנת 2025 יחול גידול משמעותי נוסף במספר בתי האב בארצות הברית הרוכשים  והמשתמשים במוצרי בית חכם והוא צפוי לעמוד על 48.4% מסך בתי האב במדינה. כלומר, כמעט לכל משפחה שניה בארצות הברית יהיה לפחות מכשיר חכם אחד בבית. לפחות מכשיר אחד! והרי אף משפחה לא תסתפק במכשיר אחד כך שהנתונים הם רק נתוני בסיס לעלייה המתמדת שציינו קודם.

המאמר מספק נתונים בנוגע לרכישה ולשימוש במוצרים חכמים בארצות הברית ומה לגבי הרכישה והשימוש במוצרים חכמים והתקנת מערכות בית חכם למיניהן בארץ ישראל? על פי כתבה שהתפרסמה  בחודש נובמבר  בשנת2021 באתר הכלכלה המוביל כלכליסט ניתן לראות את הנתון הבא- ב- 20% מבתי האב בישראל כבר הותקנו מוצרי בית חכם וכל בית חדש הנבנה מאז שנת 2021 כבר מגיע עם תשתית מוכנה למערכות הבית החכם השונות. כלומר- גם בישראל הבינו שבית חכם זה כבר לא טרנד אלא סטנדרט מינימאלי של בנייה, וכל בניין שנבנה מבניין למטרה ציבורית, מגורים פרטיים או משרד עסקי- מגיע מוכן להתקנה של מערכות בית חכם שונות על מנת לייעל את השהייה בו ועל מנת לחסוך באנרגיה מתכלה ובהוצאות השוטפות העתידיות.

בית חכם מוצרים

המלצה על שלושה מוצרים מנצחים לבית חכם- שלושה מוצרים בסיסיים שאתם חייבים לרכוש:

מערכת בית חכם היא מערכת קלה ונוחה להתקנה ולתפעול והיא מיועדת לאפשר לכל דיירי המבנה לשלוט במערכות מקרוב או מרחוק בעזרת פאנל הפעלה ראשי שמחבר את כל מוצרי הבית החכם ואת כל המכשירים החכמים שיש בבית.

את מוצרי הבית החכם ניתן להתקין כמערכת הפעלה ושליטה מרחוק , ועל ידי כך לתכנת תפעול מראש או לתת פקודה חד פעמית לכל מערכת בבית שמחוברת למערכת ההפעלה הראשית של הבית החכם- למערכות מיזוג ואיוורור, למערכות התאורה, למערכות החשמל (שהיא בעצם המערכת הראשית של מערכת בית חכם), למערכת ההשקיה ואפילו למערכת ביטחון ואבטחה שתוכל למנוע פריצות וכניסות לא רצויות אליכם הביתה.

אך לפני שאתם ממהרים לרכוש ולפני  שמתקינים מערכות בית חכם מומלץ קודם כל להתייעץ, לבחור את המוצר החכם שמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם ולאחר מכן להתקין מוצר אחד או שניים ולא יותר על מנת שתוכלו לראות איך הוא משפיע על ההתנהלות של הבית.

עובד לכם? נוח לכם? מייעל את החיים בבית? מעולה, זה בדיוק הזמן לרכוש עוד מוצרים חכמים ולהתקין אותם בבית ולייעל את החיים שלכם עוד יותר.

ממש כמו שלכל בית יש צרכים שונים ואחרים וממש כמו שבכל בית הדיירים חיים בצורה אחרת בלוח זמנים יומי שלהם והתנהלות שונה מבית לבית- ולכן לכל בית ולכל משפחה בעצם מתאימים בית חכם מוצרים אחרים. משפחה אחת יכולה לרצות להשקיע במערכת שמע ואודיו ומשפחה אחרת יכולה להשקיע במערכת השקיה חכמה ומשפחה אחת יכולה לרצות להפעיל את כל האורות בבית לפי פקודה לשקעים חשמליים בעוד אחרת תוותר ותמשיך להדליק ולכבות את האור באופן ידני.

ובכל זאת, למרות שלכל משפחה ולכל בית יש צרכים שונים ורצונות שונים ואי לכך ובהתאם לזאת מתאימים לה מוצרים חכמים שונים, יש שלושה מוצרים חכמים מנצחים שמומלץ שיותקנו בכל בית ויעזרו לכל משפחה להתנהל בצורה יעילה וחסכונית יותר ולהפוך את הבית שלהם לבית חכם שמתפעל בצורה חצי אוטומטית ומקל על ההתנהלות היום יומית שלהם.

בית חכם מוצרים

בית חכם מוצרים העתיד קרוב מתמיד- בעצם הוא כבר ממש כאן!

המוצר החכם הראשון המומלץ לכל משפחה ולכל בית הוא מנעול חכם: בית חכם מייתר את הצורך במפתחות ובלדאוג שלכל דייר בבית יהיה צרור ושלא ישכח מפתח וינעל מחוץ לבית או יאחר לצאת כי לא מצא את המפתחות שלו. עם בית חכם כבר לא צריך לשכפל מפתח לכל אחד מבני המשפחה, כבר לא צריך להזכיר לילדים לשים את המפתח בתיק בית הספר, כבר לא צריך לקרוא למנעולן אם ננעלים מחוץ לבית כי בעזרת מנעול חכם הכניסה והיציאה מהבית נעשית ללא מפתח, אלא על ידי התקנה של מנעול חכם.

למעשה, המנעול החכם הופך את המפתח למיותר לגמרי מכיוון שהוא פועל בצורה של סגירה של דלת ופתיחה של דלת הכניסה מקרוב או מרחוק בעזרת מתן פקודה באפליקציית בית חכם שהורדתם  בטלפון  החכם הנייד שלכם , או בעזרת טביעת אצבע שלכם בלבד שאדם אחר לא יצליח כמובן להעתיק או בעזרת הקשה של קוד סודי שנותן פקודה לפתוח את הדלת.

אם אתם עדיין לא מוכנים לוותר על המפתח המסורתי לנעילת הבית וקצת חוששים שאם תהיה תקלה המנעול החכם הוא זה שינעל אתכם בחוץ אתם יכולים להירגע לגמרי כי יש לכך פתרון, תוכלו למצוא מנעול חכם המשלב בו גם מפתח רגיל.

חשוב לדעת! חלק מהמנעולים החכמים מופעלים על ידי בטריות הדורשות הטענה, לכן לפני שאתם רוכשים מנעול חכם לבית, וודאו האם הוא דורש הטענה.

כך לא תמצאו את עצמכם משדרגים את המנעול למנעול חכם ובכל זאת ננעלים מחוץ לבית כי המנעול לא הוטען כמו שצריך….

המוצר החכם השני המומלץ לכל משפחה ולכל בית הוא או יותר נכון היא מנורה חכמה: כמה פעמים צעקו עליכם לכבות את האור כשאתם יוצאים מהחדר? כמה פעמים אתם צעקתם על הילדים שלכם את אותו הדבר כי הם שוב השאירו את האור דלוק בחדר והיתם צריכים לקום ולכבות אותו אחריהן? כמה פעמים שכחתם את האור דולק ויצאתם לעבודה ונזכרתם רק כשהגעתם למשרד או פתאום גיליתם את האור דלוק כשחזרתם הביתה? בזבוז חשמל הוא דבר מרגיז ומיותר. היום קיימות בשוק מבחר של נורות חסכוניות שצורכות פחות חשמל ודולקות לאורך זמן ממושך יותר אז למה שלא תדאגו בנוסף לנורות חסכוניות גם למנורות חכמות?

על ידי התקנת מנורה חכמה בכל אחד מחדרי הבית השונים אפשר לתכנן מראש מתי האור יידלק ומתי האור יכבה.

(לתכנות הזה קוראים סקריפט או אוטומציה). כאשר תדעו מהם הצרכים של בני הבית השונים תוכלו להכין תוכנית אוטומציה של מערכת התאורה לכל חדר וחדר באופן פרטני ולכל הבית באופן כללי ועל ידי כך תוכלו לחסוך בהוצאות ולחסוך בחשמל.

ממש כמו במנעול חכם, גם את המנורה החכמה תוכלו להדליק או לכבות מהנייד, מהטאבלט או מהמחשב האישי- תלוי בבחירה של מערכת ההפעלה של הבית החכם שבחרתם.

עוד חשוב לציין שבכדי שתוכלו לתת את הפקודה למערכת התאורה יש להחליף את השקעים הרגילים ואת המתגים הרגילים לשקעים חכמים ומתגים חכמים . את ההחלפה יש לבצע על ידי חשמלאי מוסמך שכן יש התעסקות עם חשמל וכמו כן ישנם עיצובים רבים של שקעים ומתגים חכמים שלא יכערו לכם את הבית ולא יבלטו אלא להיפך ישתלבו בעיצוב הקיים וחוץ מהיכולת של ההפעלה מרחוק כלל לא יהיה ניתן לראות שמדובר במתג שונה או בשקע שונה.

בית חכם מוצרים

כאשר מוסיפים בית חכם מוצרים הכל משתנה  לטובה כמובן! ועכשיו הגענו למוצר השלישי:

המוצר החכם השלישי המומלץ לכל בית ולכל משפחה הוא שקע חכם: הזכרנו אותו במספר מילים כאשר דיברנו על מנורה חכמה אבל עכשיו נפרט מדוע הוא חשוב כל כך לצורך הפעלה ותפעול של בית חכם.  

שקע חשמלי חכם זהו מעין שקע המתחבר מצד אחד לכבל החשמל של המוצר החשמלי ומן הצד השני מתחבר אל שקע החשמל שבקיר.

אז מה הופך את השקע הכביכול רגיל הזה לשקע חכם? השקע החכם מאפשר לבעלי הבית לשלוט שליטה מלאה על צריכת החשמל של מוצרים שונים בבית ועל האפשרות להפעיל אותם או לכבות אותם בהוראה חד פעמית או על ידי תכנות של שעה מסוימת במהלך היום. הדוגמא הנפוצה ביותר לשימוש בשקע חכם היא התקנה שלו על  גבי המזגן הבייתי.

 עם שקע חכם כבר לא צריך לדאוג שאם יצאתם מהבית והשארתם את המזגן דולק הוא יישאר דולק עד שתחזרו ותכבו אותו, כי בלחיצת כפתור אחת בלבד מהטלפון החכם הנייד שלכם תוכלו לכבות אותו גם אם כבר הגעתם למשרד.כך תחסכו לעצמכם כאב ראש, עצבים וכמובן אנרגיה מתכלה ולא מעט בחשבון החשמל שלכם.

מלבד האפשרות של הדלקה והאפשרות של כיבוי של מוצרי חשמל שונים ברחבי הבית לשקע החכם יש עוד תפקיד מאוד חשוב ומשמעותי במערכת בית חכם.

התפקיד שלו הוא שבעצם אוסף השקע החכם גם מידע על צריכת החשמל הביתית שלכם ביום יום ולאורך הזמן שאתם משתמשים במוצרים השונים ולכן יש לו את המידע בצורה מסודרת והוא יוכל להציג לכם את נתוני הצריכה שלכם על פי טווח הזמן שתגדירו לו: צריכת חשמל במהלך היום,  צריכת חשמל במהלך השבוע,  צריכת חשמל במהלך החודש וכך הלאה.

היתרון המשמעותי של שימוש בשקע החכם, ממש כמו בשימוש בנורה החכמה, הוא החיסכון הגדול בחשמל ועל ידי כך חיסכון באנרגיה מתכלה ובהוצאות הכספיות שלכם. והרי אחת המטרות העיקריות של בית חכם הוא חיסכון בהוצאות שלכם.

מלבד שלושת מוצרים מנצחים לבית חכם שהזכרנו קודם והמלצנו לכל בית ולכל משפחה לרכוש ולהתקין אצלכם בבית, כמובן  תוכלו למצוא גם מוצרים חכמים נוספים שיכולים לסייע לכם לייעל ולפשט את החיים בבית שלכם, מוצרים כמו מצלמות חכמות, מערכות השקיה לגינה חכמות, חיישני תנועה חכמים, חיישני טמפרטורה חכמים, רמקולים חכמים ועוד.

אין גבול למוצרים החכמים ולגאדג'טים החכמים שניתן למצוא אבל ההמלצה היא כמו שכבר כתבנו- לרכוש את אלה שמתאימים לכם כבית ומשפחה בחיפוש ל בית חכם מוצרים.

בית חכם מוצרים

בית חכם מוצרים: בחירת מוצרי בית חכם לבית שלכם- איך תדעו אילו מותגים לרכוש וטווח מחירים הגיוני ומשתלם

אחרי שהבנתם אילו מוצרי בית חכם אתם צריכים, הגיע הזמן לבחור איזה מותג תרצו לקנות. בדומה לשוק הסלולר ולשוק הטכנולוגיה גם בתחום זה קיימות חברות רבות הפועלות בתחום הבית החכם. בין החברות המובילות בתחום תוכלו למצוא את אפל, אמאזון, גוגל, שיומי, סימנס ועוד.  

חברות מוכרות בעלות שם שהולך לפניהם במוצרים טכנולוגיים רבים. ההבדל הוא כמובן באיכות, באחריות, במספר הפונקציות וכמובן במחיר.

לפני שאתם ממהרים לרכוש מוצרים חכמים מחברה מסוימת כי אתם מכירים את השם שלה ואולי אפילו יש לכם מוצרים שלה, וזה מעולה- אך חשוב להבין כי כשמדברים על בית חכם מוצרים צריך להבחין בין חברות המייצרות מרכזיות או אקו סיסטם לבית החכם (המרכזייה היא למעשה "המח" שאחראי על תפעול מוצרי הבית החכם וחיבור של המערכת של ההפעלה לכל אחד מהמוצרים החכמים בבית לצורך תפעול שלהם מרחוק) ובין החברות  אשר מייצרות את המוצרים עצמם (מוצרים חכמים כגון- מנעול חכם, שקע חכם, מצלמה חכמה ועוד מגוון מוצרים שאת חלקם כבר הזכרנו ופירטנו עליהם).

בית חכם מוצרים: סוגים שונים של טכנולוגיות

HomeKit של אפל, אלכסה של אמאזון ו – Google Home של גוגל הן החברות המרכזיות המובילות בתחום של הבית החכם, כאשר יש כמובן מגוון רחב ומבחר נרחב של מוצרי בית חכם שונים אשר יודעים להתחבר את המרכזיות האלה ולפעול ללא בעיה ולאחר קבלת פקודה ממערכת ההפעלה עצמה.

כל מה שצריך על מנת לבצע את החיבור ואת ההתקנה הוא כמובן ידע טכני בחיבור מערכות אינטרנט וחשמל. (וכאשר מדובר בחשמל יש להעזר בשירותיו של חשמלאי מוסמך)

Philips Hue, Belkin, Ecobee, Logitech, Sony ושיומי הן רק חלק מהחברות המייצרות מוצרי בית חכם (המוצרים המתחברים למרכזיה- מערכת ההפעלה שהזכרנו קודם).  

אם תעשו חיפוש בנושא של מוצרי בית חכם  תמצאו שיש מגוון רחב למדי של חברות המציעות מוצרי בית חכם כאלה ואחרים העונים לכל פונקציה אפשרית, כך שלפני שאתם מחליטים איזה מוצר בית חכם להזמין ולפני שאתם מבצעים את הרכישה של מוצרי הבית החכם שאתם רוצים להתקין אצלכם בבית מומלץ שתעשו השוואת מחירים והשוואת נתונים בין החברות השונות ובין כל אחד מהמוצרים השונים, תקראו ביקורות והמלצות ותוודאו שהמוצר אכן מתאים לצרכים של דיירי הבית ושאתם לא רוכשים מוצר יקר מדי שלא ישמש אתכם או מוצר עם הרבה מאוד פונקציות לא רלוונטיות עבורכם או מוצר זול מדי שלא יספק לכם את מה שאתם מחפשים מאותו מוצר חכםץ

מערכות בית חכם – איכות חיים מתקדמת והסטנדרט החדש לחיים נוחים:

היום כבר ידוע, גם בארץ וגם בעולם שכל מי שמעוניין באיכות חיים מתקדמת עליו להתקין מערכות בית חכם. ישנו מגוון רחב של מערכות בית חכם  שמתאימות לדירות ולבתים פרטיים ואף לעסקים למבנים ציבוריים ואפילו למרכזי קניות פנימיים וחיצוניים- כל אחד ואחד עם הצרכים, הרצונות , היכולות וכמובן הדגשים שלו.

מערכת חשמל חכם, מערכת אודיו מתקדמת, ומערכות אבטחה משוכללות- כל אלה הן חלק ממבחר מערכות בית חכם שבעתיד הקרוב תהיינה בכל בית ובית.

 כיום קיימים מספר מערכות של בית חכם – בחרו מה הכי עובד עבורכם

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי בית חכם מוצרים וכל אחת מהמערכות שמרכיבות את המכלול שלו הוא להקל על החיים של הדיירים באותו מבנה, ללא קשר למהות המבנה. ביצוע פעולות אוטומטיות או חצי אוטומטיות בשליטה מרחוק על ידי מכשיר חכם או בלחיצת כפתור  בלוח בקרה בבית, הן כבר מזמן לא חלום שלא ניתן לבצע ולא העתיד אלא ההווה.

מערכות אלה כבר קיימות או תהיינה קיימות בעתיד הקרוב בכל בית פרטי ובכל מבנה ציבורי בארץ ובעולם.

מגוון המערכות השונות שמוצעות תחת המכלול של בית חכם מוצרים, כגון- מערכת חשמל מתקדמת, מערכת אודיו, מערכת מולטימדיה, ומערכת אבטחה הן רק דוגמא למערכות הרבות שמכילות מכשירים חכמים שניתן לשלוט בהם על ידי לוח בקרה או ממחשב מרוחק ולבצע פעולות שגרתיות ויום יומיות ללא מגע ידי אדם. ממש כך! לבצע את אותן פעולות שגרתיות ויום יומיות- עבורכם.

בית חכם מוצרים

התקנת מוצרי בית חכם

כפי שציינו בהתחלה, הפיכת הבית לבית חכם וטכנולוגי אינה טרנד אלא עובדה קיימת בשטח ואם נשמע לכם שצריך להשקיע זמן וכסף רב בהתקנת המוצרים נאמר לכם שהתשובה היא תלוי איזה מוצרי בית חכם אתם צריכים.

במידה ויש לכם ידע טכני ויכולות להבין הוראות חיבור לרשת האינטרנט ולרשת החשמל, לא אמורה להיות לכם בעיה אם כל מה שאתם צריכים הוא להתקין מספר מוצרי בית חכם. תוכלו למצוא מגוון סרטוני הדרכה באתרים השונים או להיעזר בקבוצות ייעוץ והכוונה בנושא בית חכם ברשתות החברתיות.

אך אם אתם רוצים להתקין מספר רב של מכשירים, מספר רב של מערכות בית חכם או אם הבית שלכם נמצא בשלבי תכנון ובנייה מומלץ שתשאירו את הפיכת הבית החכם למצקוענים ותיעזרו בחברה מוסמכת להתקנת מערכות בית חכם. נכון, התקנה מקצועית תעלה יותר כסף ותמשך זמן ארוך יותר אך היא תמנע מכם טעויות יקרות ואף מסוכנות.

בית חכם מוצרים

בית חכם מוצרים: לא הכל אוטומטי בבית החכם

משפחות רבות מתקינות מוצרי בית חכם כדי להקל על ההתנהלות בבית, אך חשוב לדעת ולהבין כי תפעול הבית על ידי מערכת ממוחשבת לא מסירה מאיתנו, דיירי הבית, את האחריות על התפעול השוטף. למה הכוונה? למרות שהדלקה וכיבוי של מכשירי חשמל יכולה להיעשות על ידי מערכת הבית החכם, יש דברים שרק אנחנו, בני האדם יכולים לעשות על מנת שהמכשיר יפעל בצורה תקינה ובטיחותית.

הדוגמא הטובה ביותר היא הקומקום החשמלי. אם חברים אותו אל השקע החכם ניתן לתכנת אוטומציה שבכל בוקר, בדיוק בשעה שש וחצי בבוקר, תדליק את השקע החכם ותרתיח את המים החמים כך שכשאתם תתעוררו לא תצטרכו לחכות יותר מדי. כל עוד תזכרו למלא ערב קודם את הקומקום החשמלי במים, לא תהיה בעיה. אך אם נשכח למלא אותו? עלול להיווצר קצר חשמלי ואף עלולה להיגרם שריפה.

חשוב שתדעו כי התקנת מוצרי בית חכם אינה פוטרת אתכם מאחריות הנוגעת לתפעול התקין של מוצרי החשמל השונים.

בית חכם מוצרים

בית חכם מוצרים: סיכום 

בניגוד לבחירת ספה חדשה או להזמנת חופשה בחגים, בחירת בית חכם מוצרים לא נעשית בקלות ראש. מומלץ להשקיע זמן רב בקריאת מאמרים בתחום, בהתייעצות עם חברים ובני משפחה אשר התקינו בבית מוצרי בית חכם וכמובן ראשית כל להבין אילו מוצרי בית חכם אתם צריכים ורוצים.

תוכלו להתקין את 3 המוצרים המנצחים שהם מנעול חכם, מנורה חכמה ושקע חכם או דווקא להתקין מוצרי בית חכם אחרים כגון מצלמה אבטחה חכמה, תרמוסטט חכם, רמקול חכם ועוד. את ההתקנה כמובן תוכלו לבצע בצורה עצמאית או על ידי חברה מוסמכת להתקנת מוצרי בית חכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!