6 פתרונות בית חכם שיעשו לכם סדר בחיים

פתרונות בית חכם

שישה פתרונות בית חכם שיעשו לכם סדר בחיים

בית חכם נועד בכדי לעשות לכם סדר בחיים. מערכת בית חכם התפתחה ועדיין מתפתחת בעת כתיבת שורות אלה ובכל יום צצים עוד גאדג'טים ועוד מוצרים חכמים ויוצאת לשור עוד מערכת יותר מתוחכמת וחכמה.

המטרה של כל המערכות החכמות וכל המוצרים החכמים היא זהה- לייעל, לפשט ולסדר לנו את החיים ולהפוך אותם לנוחים.

הרבה יותר נוחים.

בכדי לבחור את המערכת הטובה ביותר ולבצע התקנה טובה ומותאמת של מערכת בית חכם קבלו סיכום של פתרונות בית חכם שרלוונטיים לכל מי שמעוניין בהתקנה של מערכת בית חכם אצלו בבית.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם מיועדים לעשות לכם סדר בחיים:

פתרונות בית חכם- פתרון ראשון שיעשה לכם סדר בחיים- להגיע מוכנים לקראת רכישה של מערכת בית חכם.

בכדי לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם והרצונות שלכם עליכם לבצע עבודת תחקיר קטנה.

עבודת תחקיר זו כוללת כמה שאלות ובדיקת ההתנהלות הביתית שלכם והיא תחסוך לכם הרבה מאוד כסף בהמשך.

שבו ביחד כל דיירי הבית ובדקו את ההתנהלות היומית הממוצעת שלכם ואת הצרכים והדרישות השבועיות שלכם. כך תוכלו לדעת באילו מוצרים חשמליים אתם משתמשים הכי הרבה, באילו מערכות בית חכם יש לכם צורך וגם תקבלו תמונה כללית של לוח הזמנים הביתי- מתי יש צורך להדליק אורות ומתי יש צורך לכבות אותם, באילו שעות דיירי הבית נמצאים ובאילו שעות הבית ריק, מתי צריך לחמם מים למקלחת ומתי יש להדליק את המזגנים לצורך מיזוג החדרים לקראת החזרה הביתה.

התמונה הכללית הזו תסייע לכם לבחור את מערכת הבית החכם המתאימה ביותר ולהכין רשימה של מכשירים חכמים שאתם צריכים ולא לרכוש מערכת או מוצרים שאין לכם בהם צורך.

רשימה מסודרת תסייע לכם לחסוך בעלויות של התקנת בית חכם עוד לפני שבכלל בחרתם את מערכת הבית החכם  שאתם מעוניינים להתקין.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם- פתרון שני שיעשה לכם סדר בחיים:

לאפיין את המערכת לפני שמבצעים את הרכישה. ברגע שהגדרתם את הצרכים שלכם ואת הדרישות הרלוונטיות למערכת בית חכם שאתם רוצים בבית כבר עשיתם חצי עבודה.

עכשיו בעזרת הנתונים האלה תוכלו לבחור מערכת בית חכם שמתאימה לכם ומותאמת עבורכם ולדייק אותה לצרכי דיירי הבית.

בחירת מערכת בית חכם אלחוטית או מערכת בית חכם קווית, בחירת מערכות בית חכם רלוונטיות

שתתחברנה למערכת הבית החכם הכללית- כל אלה הן פעולות רלוונטיות שתדייקנה את פעילות המערכת וגם תחסוכנה לכם בעלויות. חשוב שתחליטו אם אתם מעוניינים לנהל את המערכת של הבית החכם דרך פאנל הפעלה ידני שנמצא במקום מסוים בבית או דרך פקודות קוליות, אם אתם רוצים לבצע את נתינת הפקודות למערכת דרך אפליקציה בנייד ואם כל אחד מדיירי הבית יכול לשלוט במערכת הבית החכם מרחוק או רק ההורים למשל.

כמו כן כדאי שתאפיינו ותגדירו מראש אילו פעולות יש לתזמן ולתכנת כמו למשל הדלקת הדוד החשמלי באותה שעה בכל בוקר בכדי שיהיו מים חמים למקלחת ואילו פעולות אתם רוצים לבצע באופן חד פעמי בעת נתינת פקודה כמו למשל הדלקת אורות. חלק מהפעולות ניתן לשלב ולכן חשוב שתדעו כיצד כל פעולה מתבצעת.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם- פתרון שלישי שיעשה לכם סדר בחיים:

התייעצו עם מעצבת פנים. ברגע שאתם מתקינים מערכת של בית חכם אתם מוסיפים מערכת חשמל חכמה ולכן תצטרכו להחליף את השקעים הרגילים בשקעים חכמים ואת המתגים והדימרים הרגילים גם כן בדימרים ומתגים חכמים.

היום קיימים בשוק הרבה מאוד שקעים ומתגים מעוצבים שיתאימו לכם הביתה אבל לפני שאתם מבצעים את השינוי כולל רכישה של מוצרים חשמליים חכמים חדשים כדאי שתבדקו עם מעצבת פנים או איש מקצוע שמבין בתחום העיצוב בכדי שתבחרו מוצרים ופריטים שישתלבו לכם בבית.

פתרונות בית חכם פתרון רביעי שיעשה לכם סדר בבית:

העזרו באיש מקצוע שמבין במערכות בית חכם לצורך התקנת המערכת. נכון שרוב מערכות הבית החכם  הביתיות הינן מערכות אלחוטיות ואחד היתרונות הבולטים שלהן הוא האפשרות של כל אדם לבצע את ההתקנה באופן עצמאי אבל ההמלצה היא תמיד להעזר בשירותיו של איש מקצוע.

מתקין מוסמך מקצועי ומיומן ידע לבצע את ההתקנה של המערכת בצורה הטובה היעילה והמהירה ביותר עם מינימום פגיעה בקיר ובצורה מקצועית ובטוחה.

הוא יכול למנוע תקלות מראש ובמידה וצצה תקלה הוא ידע כיצד לפתור אותה כבר בשלב ההתקנה.

כמו כן חשוב לוודא שלמערכת שבחרתם יש תו תקן ישראלי והיא מגיעה עם אחריות של היצרן ומומלץ לבחור מתקין מקצועי מטעם החברה ממנה רכשתם את המערכת או בהמלצת אותה חברה כך תוכלו להיות בטוחים שמתבצעת התקנה מקצועית עם אחריות.

במידה ואתם מבצעים התקנה של מערכת בית חכם קווית או מבצעים החלפה של השקעים הרגילים בשקעים חכמים חובה להשתמש בשירותיו של חשמלאי מוסמך שכן לא מתעסקים בחשמל באופן עצמאי בשום פנים ואופן.

בעת ההתקנה בדקו מה קורה אם יש הפסקת חשמל, כיצד מתפעלים את המערכת במידה והיא נפלה מה מגן על המוצרים החשמליים החכמים במקרה כזה והאם יש מוצרים שדורשים הטענה מעבר לחיבור לחשמל.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם פתרון חמישי שיעשה לכם סדר:

לכל בית ולכל משפחה יש את הצרכים שלה את הדרישות שלה את הרצונות שלה ואת היכולות שלה. לכן השלב של בדיקת ההתנהלות הביתית הכנת רשימה של מוצרים חשמליים ואפיון המערכת החכמה הוא מאוד חשוב בעת רכישה של מערכת בית חכם.

עם זאת, ישנם כמה מוצרים חכמים שמומלצים בכל בית ומערכות חכמות שכדאי שתהיינה בכל בית.

כל אחד מהמוצרים האלה מהווה פתרון רלוונטי ומשדרג את איכות החיים ומייעל ומשפר את ההתנהלות הביתית שלכם בהתאם. הפריט הראשון הוא מנעול חכם.

מנעול חכם מחליף את הצורך במפתח כך שלא תאלצו לאחר לפגישה כי לא מצאתם את המפתחות בבית או לקבל טלפון היסטרי מהילדה שהגיעה הביתה ושכחה את המפתח ולא יכולה להיכנס.

מנעול חכם מופעל על ידי נתינת פקודה דרך האפליקציה בטלפון הנייד החכם, על ידי הקשת קוד סודי או על ידי שימוש בטביעת אצבע של דיירי הבית בלבד.

במידה ורוצים לשמור גם על האפשרות של שימוש במפתח ידני ניתן לשלב את שתי האופציות ביחד.

בצורה כזו הבית בטוח יותר ומי שלא מורשה להיכנס לא יוכל להיכנס ללא טביעת אצבע מתן פקודה דרך מערכת בית חכם או הקלדת הקוד הרלוונטי.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם פתרון שישי שיעשה לכם סדר בחיים:

מנורות חכמות. נורות חכמות וחסכניות כבר קיימות בשוק לא מעט שנים וכמעט כולנו כבר החלפנו את הנורות הישנות בהן.

הן מחזיקות מעמד זמן רב יותר והן חזקות יותר ומגיעות בגווני אור שונים בהתאם לצרכים והן הרבה יותר חסכוניות מבחינת תאורה ובזבוז של חשמל ועקב כך בהוצאות הביתיות.

בעת התקנה בית חכם מתאפשר שדרוג נוסף והוא החלפת המנורות ובתי הנורות הרגילות למנורות ובתי נורות חכמות.

כלומר- אלה מתחברות לשקע חשמלי חכם שכבר הסברנו אודותיו ודרך נתינת פקודה חד פעמית במערכת הבית החכם או תכנות של פקודה רב פעמית במערכת בית חכם המנורה נדלקת והמנורה נכבית בהתאם.

ברגע שאתם מחליטים באיזו שעה אתם רוצים שהאורות בחדר השינה ידלקו אתם מכניסים פקודה למערכת של הבית החכם ופקודה זו עוברת דרך המערכת לשקע החכם אליו מחוברת המנורה החכמה ובשעה שתכנתם במערכת המנורה נדלקת בהתאם.

כמו כן אתם יכולים להוסיף חיישני תנועה שיזהו כאשר אתם נכנסים לחדר ויעבירו פקודה למנורה החכמה להידלק ולהאיר את החדר או יזהו כאשר אתם יוצאים מהחדר ויעבירו פקודה למנורה החכמה להיכבות בהתאם.

אפשרות נוספת היא הגדרה של הוראה קולית או מחיאת כף שעל ידה אתם מדליקים את האור או מכבים אותו בהתאם.

כבר לא צריך לכבות את האור בסלון באופן ידני כאשר אתם הולכים לישון ועוברים לחדר השינה וכבר לא צריך להושיט יד בכדי לכבות את מנורת הקריאה לפני שאתם נרדמים.

פקודה אחת חד פעמית או תכנות מראש של שעות מסוימות והמנורה החכמה מבצעת את הפקודה נדלקת ונכבית בהתאם.

פתרונות בית חכם

פתרונות בית חכם – סיכום

כאמור מערכת בית חכם מתקדמת היא לא חדשה בשוק אבל בכל יום יש עוד ועוד אפשרויות ומוצרים חכמים שנועדו לסייע לכם לחיות חיים נוחים יותר.

פתרונות בית חכם ממלאים את השוק ואם תעבדו בצורה נכונה ומסודרת תוכלו לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם לייעל את החיים היום יומיים שלכם ולחסוך באופן משמעותי בעלויות שלכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!