כמה עולה להתקין בית חכם?

להתקין בית חכם

כמה עולה להתקין בית חכם?

עלות ההתקנה של בית חכם נחלקת לשניים: עלות החומרה (עלות המכשירים אותם מתקינים ברחבי הבית) ועלות ההתקנה (עלות בעלי המקצוע המתקינים את המערכת ברחבי הבית). 

לפני כל התקנה של בית חכם חשוב להבין מהם הצרכים של דיירי הבית בכל שעות היום. האם הם עובדים כל היום במשרד הביתי ואז צריך שמערכות המיזוג יעבדו זמן רב או שהבית נשאר ריק רב שעות היום ואז יש צורך להפעיל מרחוק את המערכות השונות כגון מיזוג, תאורה, חימום, אבטחה ועוד. 

בית חכם בקלי קלות

אם אתם גרים בדירה ואתם רוצים להתקין רק כמה גאדג'טים של בית חכם, תוכלו לעשות זאת בעצמכם או להיעזר בחשמלאי. המוצרים "הפשוטים" הנכללים תחת מוצרי הבית החכם של שיומי הם: 

  1. מרכז בקרה הנקרא GATEWAY – אליו מתחברים כל המכשירים החכמים האחרים בבית והוא מתחבר אל אפליקציית הבית החכם של שיומי דרכה ניתן לשלוט בכל המכשירים ולהגדיר להם כיצד לפעול בכל מצב ובכל שעות היום. 
  2. חיישן אדם (תנועה) – זהו חיישן שנועד לזיהוי תנועה בבית או בחצר. 
  3. שקע חכם – השקע מאפשר שליטה על המכשיר החשמלי ללא צורך בלחיצה על כפתור ה – ON/OFF במכשיר עצמו. לדוגמה, הפעלת תנור חימום באמבטיה או נורת לילה בחדר הילדים. 
  4. חיישן טמפרטורה – החיישן יזהה את הטמפרטורה בחדר, ישלח התראה לאפליקציית הבית החכם של שיומי וובהתאם להגדרות שקבעתם תפעיל או לא תפעיל את המזגן. 
  5. חיישן דרכי כניסה (לחלון או לדלת) – החיישן מתריע מתי דלת או חון נפתחים או נסגרים. ניתן להגדיר כי במידה והדלת או החלון נפתחים או נסגרים, יקרה משהו בחדר לדוגמה האו ידלק או יכבה. 
  6. הכפתור – גאדג'ט המאפשר להפעיל מספר מכשירים על ידי כפתור שליטה יחיד. 

לרב ההתקנה קלה ומהירה ומסתיימת תוך שעות בודדות והמחיר של הבית החכם משתנה בהתאם לכמות המכשירים שאתם מחברים לרשת, לרב העלות תסתכם בכמה מאות שקלים. 

בית חכם למתקדמים

ברבי קומות, מגדלי משרדים, דירות גדולות או בתים פרטיים ניתן להתקין מערכות בית חכם מורכבות יותר כבר בשלב הבנייה או השיפוץ. מדובר במערכות בקרה ומיחשוב גדולות ומורכבות אשר דורשות זמן התקנה ארוך הנע בין כמה שבועות לכמה חודשים. 

גם העלות משתנה בהתאם למספר המערכות המותקנות בבית. מערכת בית חכם מורכבת יכולה לעלות בין אלפי שקלים בודדים ולהגיע עד לעלות של כמה מאות אלפי שקלים. 

מה צריך לדעת לפני שמתקינים בית חכם?

קיימים מספר דגשים שחשוב להכיר לפני שמתקינים מערכת בית חכם:

  1. אל תנסו את זה בבית – למרות שאת מכשירי הבית החכם הפשוטים כמו מרכז בקרה או חיישן טמפרטורה אפשר להתקין לבד, ,את השקע החכם המתחבר לדוד לדוגמה אי אפשר לחבר לבד וצריך להיעזר בחשמלאי מוסמך. גם התקנה של מערכת בית חכם המרכזת תפעול של כמה מערכות בבית חשוב לעשות על ידי חשמלאי מוסמך. חיבור לחשמל ללא ידע וניסיון מתאים, עלול לגרום לשריפה בבית. כדי להקל על עבודת ההתקנה מומלץ שיהיו לכם את תוכניות החשמל של הדירה.
  2. מי קונה את החומרה – אם אתם מתקינים בית חכם בצורה עצמאית הרי שאתם תקנו את הגאדג'טים שאתם זקוקים להם. אך אם תרצו להתקין בבית מערכת בית חכם מורכבת יותר היא תכלול התקנת מתגים, בקרים, מחשוב ואפילו טאבלט. חשוב שתדעו מראש איזה חלקים של המערכת אתם קונים ואיזה חלקים מספקת לכם החברה שתתקין עבורכם את הבית החכם. 
  3. פתרון תקלות ובעיות – חשוב לדעת מה קורה במקרה של הפסקת חשמל או תקלה במערכת. האם יש שירות תיקונים הפועל 24 שעות או שצריך להחליף את כל המערכת?

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!