כיצד בית חכם יהפוך אותנו לבריאים יותר

כיצד בית חכם יהפוך אותנו לבריאים יותר

כיצד בית חכם יהפוך אותנו לבריאים יותר

כמעט ולא קיים אדם אחד במדינות העולם המפותחות שעוד טרם נתקל במונח בית חכם. אך בכל זאת נבהיר כי בית חכם חכם הוא מושג שמתייחס לבית שרובו ככולו מתופעל על ידי מערכות חשמל ואלקטרוניקה חכמות שהמרכז שליטה ובקרה שלהם נמצא במקום אחד.

מה הם יתרונות הבית החכם?

אז בית חכם מעבר להיותו בית נוח יותר לתפעול ומגוון האפשרויות להקלה על ניהול משק הבית הוא גם חסכוני הרבה יותר בחשמל מבית רגיל. בית חכם עוזר לחסוך כרבע ואף יותר מצריכת החשמל הממוצעת לחודש. הוא לא מאפשר למכשירי חשמל שאין בהם צורך לפעול ומכבה אותם באופן אוטומטי. על כן הוא גם נחשב לבית ששומר על איכות הסביבה ועל מקור החשמל מהטבע.

בנוסף לכך בית חכם הוא בטיחותי יותר לילדים ויש אפשרות לתכנון בית ייעודי לדאגה לבטיחות הילד וימנע ממנו מצבים מסכני חיים ותאונות בית נפוצות. זאת על ידי בקרה על טמפרטורת המים במקלחת, מנערכות שמע חכמות לפעוטות ונעילה של ארונות באמצעי חכם מפני גישה של ילדים אליו.

למה בית חכם הוא בריא יותר?

בית חכם אשר מחובר למערכות רבות בבית יכול להתריע על צריכה תזונתית לקויה או בילוי זמן רב יותר מול מסכי הטלוויזיה והמחשב ויכול יחד עם העוזרת האישית של גוגל למשל להציע לעשות עצירות ייעודיות לאימון. 

פיתוחים חדשים בנושא הבית החכם מאפשרים לכם גם לשמור על הבית ממזיקים. זאת לדוגמה על ידי התקנה של מערכת מיזוג אוויר המשולבת יחד עם מערכת טיהור אוויר שגם יכולה להתריע במידה וכמות המזיקים באוויר הבית עולים על הנקוב בנורמה. 

דרך נוספת בה הבית החכם שומר על בריאותכם הוא בעזרת התקנת חיישנהים רגישים לנזקים שונים ברחבי הבית. למשל חיישנים האחראיים להתריע על נזיקה וכניסה של מזיקים למים בבית או חיישנים בתוך רובוט ניקיון שמסננים ובודקים את כמות הטפילים והחיידקים ואחראים להתריע על מזיקים מסוכנים שנמצאו ברחבי הבית.

איכות חיים ושמירה על הבריאות 

יחד עם עזרים חכמים מתאפשר לכם לנהל אורך חיים פעיל ובריא יותר. לקבל תזכורות על תרופות שעליכם לקחת ואפילו לעזור לכם לרדת במשקל או להתמודד עם אתגרים פיזיים אחרים שקיימים אצלכם. מגוון האפשרויות הוא רחב וכל שעליכם לעשות הוא להגדיר את היעד ולצעוד לעברו יחד עם טכנולוגיות הבית החכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!