יתרונות הבית החכם

יתרונות הבית החכם

יתרונות הבית החכם

הייתי רוצה להציג בפניכם כמה מהיתרונות של הבתים החכמים שבאופן אישי מצאתי אותם בולטים מעל השאר. מעבר לעובדה ששימוש בבית חכם הוא נוח יותר ויש היגידו חסכוני יותר הבית החכם בעל יתרונות מעניינים מאוד אותם אסקור בכתבה זאת.

יתרון במערכות הבידור

מוזיקה וגאדג'טים ביתיים חכמים הקשורים לטלוויזיה הם פופולריים מאוד בעולם הבית החכם.אתם יכולים לקנות רמקולים חכמים או רמקולים שמחוברים לויפי בבית. לרמקול חכם יש עוזר מובנה, ואילו רמקול המחובר דרך ויפי יכול להיות נשלט על ידי אפליקציה. ניתן לבחור מוזיקה , להפעיל אותה לדלג , להנמיך או להגביר את העוצמה ואפילו לעבור בין חדרים ושהמוזיקה תמשיך יחד איתכם לרמקולים בחדרים האחרים. וזה באמצעות הטלפון הנייד או פקודות קוליות פשוטות.

בית חכם
בית חכם

בחלק מהטלוויזיות יש תוכנות מובנות של בית חכם , אך מכשירי מדיה כגון Google Chromecast  או Apple TV  הם לרוב האופציה הטובה יותר לשימוש. מכשירים אלה מתחברים לטלווזיה ומאפשרים לכם להעביר אליה מדיה ממכשיר אחר, לשלוט בשירותי הסטרימינג עם הטלפון או באמצעות קול אם יש לכם עוזר חכם תואם. 

שליטה על טמפרטורת הבית והתאורה

באמצעות מערכת הבית החכם יש באפשרותכם לשלוט בצורה חכמה יותר ולעיתים אף חסכונית יותר על מכשירי המיזוג והתאורה בבית. בין אם מדובר בשליטה מרחוק על מיזוג האוויר בבית  ובין אם מדובר בהדלקה אוטומטית של האורות בבית תוך מעכב אחרי התנועה שלכם וההרגלים מדובר ביתרון עצום גם מבחינת נוחות וגם מבחינת החיסכון בשימוש מיותר בחשמל. בעזרת הגדרת אופציות אקולוגיות במערכת הבית החכם ניתן לקבוע באילו זמנים והפסקות יעבוד המיזוג אוויר כל שהשימוש בחשמל יהיה מינימלי. הדלקה וכיבוי האורות בהתאם לחיישני התנועה בבית גם הם חסכוניים יותר משכחת אורות דלוקים או דוד דולק אחרי שכבר יצאתם לעבודה מהבית. אז במקום לשרוף אנרגיה יקרה וגם כסף על חשבון החשמל ניתן לכבות את אותן מערכות בלחיצת כפתור פשוטה בטלפון הנייד.

בית חכם
בית חכם

אבטחת הבית

בעזרת המערכות החכות ניתן לחבר את מצלמות האבטחה בביתכם למכשיר הנייד ודרכו לראות את הכניסה לבית לדוגמה ומי מצלצל בדלת. בחלק מהבתים בהם יש מערכת נעילה חכמה לדלת הכניסה בבית אפילו תוכלו לפתוח את הדלת מבלי לקום פיזית מהספה. אופציה נוספת היא לאפשר גישה לחלק מהאנשים כניסה לבית דרך אפליקציה מסויימת בשעות ספצפיות שמוגדרות על ידכם. למשל תוכלו לאפשר גישה לילדים להיכנס הביתה ללא מפתח בסוף חום לימודים או לתת גישה למנקה להיכנס בשעות העבודה שלה.

אין ספק שהטכנולוגיה הזאת  מקלה עלינו בהרבה מאוד תכומים בחיים ויש לה יתרונות רבים מידי מכדי להכניסם למאמר אחר. אך אם הנושא מעניין אתכם ואתם וצים לראות עוד על הנושא , אני ממליצה בחום לבקר אצל אחד מחבריכם שהותקנו אצלו מערכות חכמות בבית כבר ומוכן לחלוק איתכם בסיור קצת את פלאי הטכנולוגיה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!