העתיד בדרך: הבית החכם שמשגע את העולם

העתיד בדרך: הבית החכם שמשגע את העולם

העתיד בדרך: הבית החכם שמשגע את העולם

אם אי שם בעבר הרחוק אנשים התפעלו ממדרגות נעות והדרוג שהם הביאו לחווית הקנייה , כיום השמיים באמת הפכו לגבול. וכאשר אני אומרת שמיים אני מתכוונת לרחפנים שעושים שליחויות של פריטים שנגמרו לכם בבית מבלי שאפילו הייתם צריכים ללחוץ על אנטר, וכל זה רק מפני שהבית החכם שלכם כבר תוכנת לספק מוצר ספציפי זה בכל פעם שהוא נגמר. נשמע עדיין רחוק ? קבלו הצצה למה שכבר כאן.

שליטה במערכות הבית במקום אחד

אם לפני שנים היינו נכנסים למיטה מותשים מהיום ולצערנו מגלים שבהיסח דעת קל שכחנו לכבות את האור בכניסה לחדר שינה ומייחלים שהיה משהו או מישהו שיעשה זאת במקומנו ואז קמים בחוסר חשק לכבות בעצמנו. היום לא רק שאנחנו לא צריכים לקום לכבות האור, אנחנו אפילו לא צריכים להדליק אותו. בית חכם שמרושת בחיישני תנועה ומתוכנת היטב יכול בצע את כל פעילויות תפעול התאורה ללא התערבות או התערבות מינימלית בעזרת פקודה קולית למשל.

הבית החכם
הבית החכם

שליטה מירבית זאת שליטה מרחוק

אם אנחנו כבר בעניין הנוסטלגיה בואו ניזכר כולנו ברגע הבהלה הזה שתקף אותנו כשעלה במוחינו החשש שמא שכחנו לכבות את הדוד בבית. כמו בסצנה מסרט אימים היינו ממהרים לבדוק אותו ומייחלים שאכן כיבינו אותו ואף אחד מבני הבית עוד לא עלה על הטעות הגורלית שעשינו. ולמפונקים שבינינו שחשבו בדרכם לעבודה כמה נחמד זה היה עם בן או בת הזוג היו חושבים על להדליק לנו דוד למקלחת חמה אחרי יום עבודה לפני שנגיע הביתה. 

היום בעולם האינדיבידואלי כבר אין צורך לצפות וגם לא להתאכזב. טכנולוגיות הבית החכם רובן ככולן כוללנות בתוכן את האפשרות לשליטה במיזוג האוויר וחימום המים. וכל זה בשליטה מרחוק. אז בין אם אתם בריצה ביום קר או בדרך מהעבודה ביום שרב חם, אם יש לכם בית חכם אתם יכולים מראש לחמם לכם מים לשעת החזרה הביתה או לקרר את החדרים בבית לפני שתסובבו את המפתח במנעול. וזה במידה ועדיין יש לכם מנעול ולא התקדמתם גם לדלת חכמה שנפתחת בלא שום צורך במפתח.

הבית החכם
הבית החכם

ומה באשר לבטיחון 

אז כמו שכבר ציינתי לפני, אפשרות הכיבוי וההפעלה מרחוק עוזרים לכם לשמור על סביבה ביתית בטיחותית יותר כשאתם לא נמצאים. ניתן לאבטח מוצרים ספציפיים שהשכיחות להשארתם דלוקים שלא לצורך אחרי שימוש היא גבוהה. אך גם כשאתם בבית, הטכנולוגיה החדשה בבית חכם עוזרת למנוע תאונות חשמל ושריפה ממוצרי חשמל בבית גם במהלך שהותכם בו. בנוסף לבטיחות שימוש גבוהה יותר במוצרי חשמל ניתן להוסיף אפשרויות הגנה נוספות על השוהים בבית לדוגמה רובוט שעוזר בחיתוך ירקות במטבח אך נשאר ערני לתנועות בסביבה למניעת תאונות.

ואם איך שהדברים נראים כרגע זוהי רק ההתחלה. חברות פיתוח רבות בתחום עובדות על סינכרון יומנים אישיים בדיגיטל בתוך תפעול הבית החכם ובחלקן אף עובדים על טכנולוגיות שמערבות את מערך הבריאות בבדיקת דליפות צנרת ומסננים הבודקים נוכחות של מזהמים וחיידקים במוצרי טקסטיל ואוויר הבית. אז תתכונו למשהו חדש וטוב שבא כדי להפוך את חיינו להרבה יותר טובים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!