בית חכם 2022: למה לצפות בעת התקנת בית חכם

בית חכם 2022: למה לצפות בעת התקנת בית חכם

בית חכם 2022: למה לצפות בעת התקנת בית חכם

כבר מזה עשור שהטכנולוגיה החכמה והרובוטים החלו להוות חלק מחיינו. חלקנו מרוצים יותר מהעיניין חלקנו מרוצים פחות אך לכולנו כבר ברור שהטכנולוגיות הללו כאן כדי להישאר.  מה שמחייב אותנו להתחיל ולבדוק מהן האפשרויות שלנו כצרכנים לשדרוג בית קיים לבית חכם, כיצד מתקינים בית חכם ואיפה מתחילים את התכנון.

מאיפה מתחילים:

העצה הטובה ביותר שאוכל לתת לכם היא להתחיל את תכנון הבית קודם כל בבית. תבדקו את המוצרים הפופולריים ביותר ואת האופציות שקיימות בשוק ותבינו איזה מהאופציות רלוונטיות ביותר להרגלי הצריכה של בני המשפחה שלכם. תוכלו לעשות זאת בחברה שאחראית על התקנות בית חכם קרוב למקום מגוריכם בפגישת ייעוץ ראשונית או ללמוד על הנושא לבד מאתרי האינטרנט שקיימים בתחום . אחרי שתבינו בדיוק אילו אופציות תרצו בבית החד שתוכלו להתחיל בתכנון המדויק שלו או עם בעלי מקצוע או עם בלמידה עצמאית כדי להגיע בעתיד למערכות בית חכם שיעלו על הציפיות שלכם.

בית חכם
בית חכם

איך מתקינים בית חכם: 

ההתקנה של בית חכם הוא נושא מורכב מעט וזאת משום שקיימים מספר דרכים בהן ניתן להרכיב בית חכם וזה תלוי בתשתיות ובמחיר שתבחרו לשלם. האופציה הזולה ביותר והיא גם הפשוטה ביותר להתקנה היא התקנה של מערכת בית חכם אחלוטי ולא זה הקווי המחייב החדרה של כבלים קווים לתוך הקירות. ההתקנה לרוב לא לוקחת זמן רב ובעלי מקצוע מיומנים בתחום יוכלו להפוך את ביתכם לבית חכם כפי שרציתם תוך מספר שעות או ימים, כמובן כתלות ברמת האבזור שתבחרו לבית.

בית חכם
בית חכם

החלטתם להתקין בית חכם, מה האפשרויות?

אם החלטתם להתקין בית חכם חשוב שתדעו מהן אפשרויות החיבור מבחינת מערכות החשמל לבית. התחום נמצא בפיתוח ולכן המערכות הללו מתפתחות ונוספות חדשות ללא הרף. כאן אציין את אלו שנמצאות בשימוש וביקוש בשכיחות הגבוהה ביותר.  

  • מערכת מיזוג אוויר- מאפשרת לכם שליטה במגן הבית מכל מקום בו תהיו ללא תלות בשלט וגם מחוץ לבית. כיום קיימות מערכות מיזוג אוויר שאחראיות גם על ניקוי האוויר מחיידקים ווירוסים שעלולים לפגוע בבריאותכם.
  • מערכת בידור ושמע- כוללת טלוויזיה חכמה, תוכנת המולטי רום שמאפשרת המשך של צפייה בתכנים בכל חדר בבית מבלי לכבות ולהדליק את הטלוויזיות ומערכות שמע ורמקולים חכמים שיכולים להתחבר כמו כן לעוזרת אישית מבית אפל או גוגל לדוגמה.
  • מערכת חשמל ותאורה- מתגים חכמים מעוצבים באופן אלגנטי, מתגי טאץ' ונורות עם אפשרות שליטה בעוצמת האור וצבעו.
  • מערכת אבטחה לבית חכם– מערכת חכמה כוללת חיישני תנועה ומצלמות חכמות המתריעות לטלפון הנייד על כל תנועה חריגה שמזוהה. כמו כן דלתות חכמות אותן ניתן לפתוח מכל לבעלי אפליקציה מתאימה שקיבלו גישה לכך.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!