בית חכם למתחילים

בית חכם למתחילים

בית חכם למתחילים

בית חכם זוהי בעצם הגדרה לבית בו קיימת מערכת בקרה אחת מרכזית דרכה ניתן לשלוט ביותר ממכשיר חשמל אחד. לדוגמה שליטה דרך הטלפון הנייד או לוח בקרה בכל מערכת התאורה בבית. 

בית חכם או מכשירים חכמים?

אם אתם מתעניינים בבית חכם חשוב שתדעו שיש מספר רמות אפשריות לאבזור הבית ומעבר לטכנולוגיות חכמות יותר. ניתן להחליף או לשנות רק חלק ממערכות הבית למערכות חכמות , שזה בעצם השינוי הנפוץ ביותר שקורה בהקשר של טכנולוגיה זו. אנשים רבים פשוט מחליפים טלוויזיה לטלוויזיה חכמה עם אנדרואיד וגוגל או בוחרים להחליף את מתגי התאורה לטאצ' ובעלות אפשרות לשליטה מרחוק. 

הרמה המתקדמת יותר של בית חכם היא בעצם שילוב וארגון של כמה מערכות חשמל בבית בתוך קר מרכזי אחד. כל שמערכת מיזוג האוויר, התאורה ומערכות הבידור וחימום המים כולן נשלטות במקום אחד ומרחוק.

ויש את הרמה המתקדמת ביותר, זו כוללת מטבח ושירותים חכמים, תפעול קולי של מערכות הבית החכמות ולעיתים אף רובוטיקה חשמלית מתקדמת לצרכים כאלו ואחרים.

בית חכם
בית חכם

תקציב זה העניין?

בוודאי שרמת האבזור של הבית בטכנולוגיה חכמה מושפעת באופן ישיר מהתקציב שאתם בוחרים להשקיע בנושא אך לא רק. ניתן לקנות את אותם מוצרים אך של חברות שונות במחירים שונים ולא תמיד מחיר נמוך יותר יגרע מהאיכות של המוצר. 

בנוסף יש את עניין הצרכים של בני הבית. לא כל משפחה צריכה מערכת אבטחה מתקדמת ומטבח חכם. יכול להיות שכבר יש לכם מצלמת אבטחה שמספקת אתכם או שאתם לא בשלנים גדולים ונהנים להזמין לרוב וולט במקום לעמוד במטבח ולבשל. במקרים כאלה ניתן לוותר על מוצרים חכמים שאתם צופים כי לא יהיה לכם הרבה שימוש בהם.

בית חכם
בית חכם

אז איפה מתחילים?

יש המון סרטוני הדרכה והצגה של טכנולוגיות חכמות באינטרנט. תוכלו לצפות בהם להתרשם ולקבל מושג ראשוני לגבי אילו אפשרויות הייתם רוצים בביתכם. לאחר שתעשו זאת תוכלו לקבוע פגישה עם החברות שמציעות שירות בנושא בניה ועיצוב של בתים חכמים בארץ ויחד איתם לעבוד על פרויקט אישי ומותאם עליכם.

אומנם בארץ מדובר בתחום שעדיין דורש פיתוח, יש המון מידע שתוכלו למצוא בשפה האנגלית וחלק מהחברות בארץ עובדות עם ספקים בחול כך שגם אם לא מצאתם את הטכנולוגיה שמעניינת אתכם על המדפים בארץ תמיד תוכלו לבקש מחברה שנותנת שירות בנושא בית חכם לבדוק עבורכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!