בית חכם לחיות המחמד שלכם

בית חכם לחיות המחמד שלכם

בית חכם לחיות המחמד שלכם 

על יתרונות הבית החכם בגידול ילדים כבר שמענו רבות. גם על יתרונות הבית החכם לאוכלוסיית המבוגרים והנכים שמענו. אבל הנה קטגוריה חדשה ומפתיעה בתחום שאולי תשמחו לשמוע עלייה. בית חכם לבעלי חיים ביתיים.

מה זה בית חכם לבעלי חיים?

באופן כללי מדובר בהתאמה של בית ומערכות החשמל, האלקטרוניקה והרובוטיקה בו לכאלו שיתאימו גם לצרכים של חיות המחמד שלנו. ניתן לעצב בית חכם המלואו ולהוסיף לו פונקציות ספצפיות לחיות המחמד או דווקא לשדרג את הבית בעיקר בגללם.

כידוע לכולנו לגדל חיות מחמד בין אם זה כלב חתול או ארנב יכול להיות לעיתים מאתגר. יש צורך לשמור על התזונה שלהם, על הבריאות שלהם ולדאוג להם לשעשועים. כמובן נוסיף לכך את המטלות שנוספות לתפעול הבית כשיש לכם בעלי חיים.

בית חכם
בית חכם

איזה מכשירים של בית חכם מומלצים לטיפול חיות מחמד?

אז נתחיל במכשיר החשוב ביותר לרוב האנשים שמנקים את הבית לבד והוא האי-רובוט. אין ספק שרוב בעלי החיים הם פרוותיים וחמודים, אך גם מנשירים כמויות אדירות של שיער, ביחוד בעונות המעבר. הפתרון הפשוט והנוח ביותר שתמצאו לכך הוא ניקוי עצמאי של מכשיר האי רובוט שבהפעלה יום יומית יוכל לצמצם את כמות השיער שמצוי בבית למינימום האפשרי.

בנוסף יש מכשירים שכל ייעודם הוא לשמור על הבריאות של האהובים הקטנים שלכם. עד כמה שזה נשמע מצחיק קיימים משחקים אלקטרונים חכמים שאחראיים על תזוזת חיות המחמד שלכם ולדאוג למשחק, אתגר ושעשוע כשאתם נמצאים מחוץ לבית. כמו כן קיימים מכשירי שתייה ותזונה אלקטרוניים חכמים שמאפשרים זרימת מים מתחלפת לשתייה ונתינת מזון בכמויות קבועות לפי שעה. אלו יאפשרו לכם לדאוג לבעלי החיים שלכם גם כשאתם נאלצים לבלות שעות נוספות במקום העבודה או נמצאים באירוע אישי .

בית חכם
בית חכם

ואם גם תרצו לצפות בחיות המחמד שלכם קיימות מצלמות אבטחה ייחודיות שעוזרות לכם לעקוב אחר התנהגות בעלי החיים שלכם כשאתם לא נמצאים בבית החכם. זה יכול להיות שימושי לצורך אילוף טוב יותר של הכלבים או גילוי של אזורים בעיתיים בבית בין אם מבחינת נזק שחברכם עושה בו או נזק שנגרם להם מהמקום הזה.

בכל אופן לכל חיית מחמד הצרכים שלה והטכנולוגיות שיכולות לעזור לשמירה מיטבית עליהם אינן יקרות במיוחד ולרוב נגישות מאוד מבחינת המחיר. אז שווה לחפש ולהתרשם מהמגוון הקיים והאפשרויות לשיפור הטיפול בחיות המחמד שלכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!