בית חכם כאופציה לניהול משק בית לאוכלוסיות מיוחדות

בית חכם כאופציה לניהול משק בית לאוכלוסיות מיוחדות

בית חכם כאופציה לניהול משק בית לאוכלוסיות מיוחדות

אם חשבתם שבית חכם הוא אוסף גאדג'טים מגניבים לבית שיכול בעיקר לשרת את העשירון העליון והצורך בו הוא בעיקר שעשוע , תחשבו שנית.

יתרונות הבית החכם:

  • הקטנת צריכת החשמל החודשית ברבע
  • נוחות ויעילות בתפעול הבית
  • בטיחות ואבטחת הבית והילדים
  • עוזר בשמירה על חיות המחמד

כל אלו ויתרונות נוספים אותם אציין בפירוט בכתבה הנוכחית מאפשרים בעצם לבית חכם להיות בית מונגש לאוכלוסיות רבות בארץ. כידוע בארץ יש מגוון של אוכלוסיות, דתיות , מסורתיות, מבוגרים ובעלי צרכים מיוחדים. מערכת בית חכם מציע פתרון יצירתי לאוכלוסיות אלו ועומד לשפר באופן משמעותי את איכות חייהן.

בית חכם
בית חכם

אוכלוסייה דתית

נתחיל מן הקל אל הכבד. האוכלוסייה הדתית, החרדית והמסורתית חלקה ככולה יכולה לשפר את איכות חייה בעזרת הבית החכם לפחות בהיבט אחד שנבחן אותו כעט. בית חכם יכול להבין וללמוד את לוח הזמנים על פיו ומתנהלת המשפחה ויחד עם שינויים נוספים שניתן לערוך בלוח הזמנים אותה למדה התוכנה אפשרת לנהל שיגרת חיים פשוטה יותר בשבתות ובחגים בלי צורך מיוחד לזכור בכל פעם להפעיל טיימרים נפרדים לכל מכשיר או להתפשר על איכות החיים של המשפחה. 

אנשים מבוגרים

אחת הבעיות הגדולות ביותר בארץ של האוכלוסייה המבוגרת בארץ היא הבדידות. לא כולם הסתגלו לקצב השינוי ואנשים רבים בוחרים להישאר לגור בביתם ולא לעבור לדיור מוגן גם אם התוצאה היא מגורים בבידוד כמעט מוחלט. הדבר הפך בולט יותר בזמני הקורונה שכולנו נאלצנו להתמודד עם הריחוק מהסבים והסבתות שלנו שחלקם אולי טרם למדו את אפשרויות השימוש במחשבים. בית חכם ורובוטיקה חשמלית מאפשרת לבני הגיל השלישי שגרים לבד בביתם לתפעל ולנהל את משק הבית בצורה פשוטה קלה ויעילה יותר עבורם.

הבית החכם יכול להבין פקודות מורכבות מבלי הצורך של האוכלוסייה המבוגרת להבין בטכנולוגיה הזאת וכך הם יכולים לתקשר בשיחות וידיאו עם קרוביהם או להזעיק עזרה בשעת הצורך מכל מקום בבית בלי כל תלות בלחצן מצוקה בנמצא במקום ספציפי. 

בית חכם
בית חכם

אנשים בכיסאות גלגלים

אנשים בכיסאות גלגלים שהתקשו עד לא מזמן בהגעה למוצרי חשמל מסוימים כמו למשל תפעול שלט של מזגן שתלוי גבוה מידי או הדלקת דוד חשמלי באופן עצמאי ופשוט . יכולים כיום לתפעל את רוב מכשירי החשמל בבית בלחיצת כפתור בטלפון הנייד שלהם מה שמאפשר עצמאות גדולה יותר ונוחות לחיים לבד בתוך בית ללא  נוכחות של מטפל סיעודי או בני משפחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!