בית חכם הרבה מעבר לנוחות

בית חכם הרבה מעבר לנוחות

בית חכם הרבה מעבר לנוחות

כולנו מכירים את האמרה שהפתרון לקדמה הוא עצלנות האדם. ובכן ברוב המקרים בהחלט ניתן לראות במשפט הזה הצדקה להמון דברים שהומצאו בידי האדם. החל מגילוי האש ועד לחיפוש בגוגל במקום בילוי בארכיוני מידע בספריה. האנושות מתקדמת והמטרה העיקרית היא ברורה, להשיג כמה שיותר במינימום מאמץ.

מה עלה בגורל הדור שלנו?

מספיק ללכת רק חמישים שנה אחורנית וכבר נגלה פערים מאוד משמעותיים בין הדור של היום לזה של אז. בעבר היה נהוג שתהיה עקרת בית שנשארת את רוב יומה בבית ועסוקה במטלות הבית, בזמן שאב המשפחה מבלה שעות ארוכות בעבודה במטרה לפרנס את משפחתו כמקור הפרנסה היחיד. לאם היו תפקידים פטריארכליים ברורים למדיי שכללו כביסה ידנית, בישול אוכל, דאגה לילדים, ניקיון הבית ועריכת קניות. עבודה קשה ללא ספק שדרשה את רוב שעות היום. מי שגדל באותה תקופה בין אם גבר או בין אם זו אישה יצודדו בעצם ויגידו שהתקופה של אז הייתה הרבה יותר קשה ודרשה חריצות רבה. 

בית חכם
בית חכם

בעידן של היום הטענה הרווחת היא שהחיים הפכו קלים הרבה יותר. יש וולט, טלוויזיה, מכשירי חשמל שעוזרים בכל משימות הבית. כמובן שזה נשמע באמת הרבה יותר פשוט מאז. אך אם זאת בראיית עולם כזו אין ביטוי מספק לקשיים שנוספו לדור החדש. בניגוד לעבר שני בני הזוג עובדים על מנת לפרנס את הבית ועבודתו של רק אחד מבני הזוג לרוב אינה מספקת דיו את הצרכים הכלכליים של הקן המשפחתי בן ימינו. 

אומנם כיום קיימים מכשירי חשמל או בית חכם שעוזרים ברוב מטלות הבית אך עדיין יד אדם נדרשת לשם תפעולם. בעבר גבר עבד 12 שעות ביום בממוצע אך כיום מבלים כל אחד מבני הזוג 8 שעות במקום העבודה, 16 בשקלול משפחתי. נוסף לכך שעתיים של נסיעה בפקקים למקום העבודה וממנו והגענו ל20 שעות יומיים שבני הזוג מחוייבים לבלות מחוץ לבית.14 שעות שינה בשקלול זוגי והגענו ל34 שעות מתוך 48 שעות יממה לזוג הורים במדינת ישראל. נשארו בערך שבע שעות לכל אחד מבני הזוג לדאוג לילדים, לבית ולעצמם.

בית חכם
בית חכם

איך בית חכם עוזר לנו והאם לא מדובר בחיי מותרות?

אז אם הייתם שואלים אותי לפני כמה שנים כנראה שהייתי טוענת שבית חכם הוא בהחלט המצאה שרובה ככולה מצויה בתבנית העצלנית של בני האדם. אך עם נביא בשקלול את הדרישות הגבוהות שעלינו לעמוד בהם בתור הורים בדור החדש, שכוללים חוגים, אספת הורים, ימי הולדת, פגישות עם קלינאיות תקשורת ומומחי התפתחות הילד, עבודה, הורים מבוגרים שלעיתים זקוקים לעזרתנו נגיע למסקנה הפשוטה שלא. לא מדובר בחיי מותרות, אלא בצורך לגיטימי שנוצר כתוצאה של העומס המערכתי שהגיע עם התקדמות הרפואה והטכנולוגיה.

קצב החיים של היום אינו מאפשר לנו להישאר באותם אמצעים שעמדו לרשותנו אי שם לפני עשרות שנים. אם נמשיך להתכחש למציאות העולם המשתנה נמצא את עצמינו בשחיקה מתמדת וניסיון נואש לעמוד בדרישות הבית , העבודה והתא המשפחתי. ובכל אלו היכן נמצא את הזמן לעצמינו?

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!