בית חכם במרכז הארץ

בית חכם במרכז הארץ

בית חכם במרכז הארץ

במרכז הארץ יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לטכנולוגיות הבית החכם. אם לפני שנים הטכנולוגיה הכי נפוצה שהשתמשו בה לבית חכם כללה הכנסת קווי רשת לתוך הקירות ודרשה תכנון קפדני עם מעט מאוד מוביליות לשדרוג משמעותי בעתיד. כיום תוך מספר שעות תוכלו להפוך כל בית לחכם.

על מה אנחנו מדברים?

בעצם מדובר בטכנולוגיה שכל אחד מאיתנו כבר נתקל בה. טלוויזיה שמסונכרנת עם הטלפון הנייד ומאפשרת לך לראות תמונות המאוחסנות בו על מסך הטלוויזיה, זוהי טכנולוגיה של בית חכם. מתגים לתאורה בבית שאינם דורשים מגע וניתנים לשליטה דרך אפליקציה או פקודות קוליות, זהו טכנולוגיה של בית חכם. ואפילו העוזרת האישית המינימלית כמו סירי וגוגל אסיסטנט זוהי טכנולוגיה חכמה.

בית חכם
בית חכם

מה אפשרויות הריהוט?

בדרך כלל רוב האנשים בוחרים בחבילה של אפשרויות חכמות בסיסיות כגון שליטה על מערכות הבידור התאורה והטמפרטורה בבית. אך ניתן להתאים כל בית באופן אינדיבידואלי לצרכי המשפחה שלכם. בעבר טכנולוגיות הבית החכם היו קניינן של חברות האלקטרוניקה אך כיום גם חברות נוספות המייצרות מוצרים לבית משדרגים את עצמם לכדי שילוב של תכנון בית חכם במוצריהם.

לדוגמה, בחברת הריהוט איקאה כבר היום ניתן למצוא קטגוריה של בית חכם בין אפשרויות הבחירה במוצרים. כרגע מדובר בתאורה חכמה לבית ומכשירי אלקטרוניקה בלבד. אך כבר היום הם עובדים עם חברות מובילות בתחום הטכנולוגיה חכמה על קולקציות ריהוט חכמות.

בית חכם
בית חכם

כמה זה עולה?

בתחילת הפריצה של הבית החכם לחיינו בהחלט היה ניתן להגיד כי המחירים הם לא כל כך נגישים, בלשון המעטה. אך עם כניסתן של חברות נוספות לתחום שמפתחות מוצרים דומים במחיר נמוך יותר, הביא את הטכנולוגיה למצב בו היא הרבה יותר נגישה מבחינה כלכלית. 

אמנם מחירי הבית החכם נעים בין כמה מאות שקלים ליותר מעשרת אלפים, יש לקחת בחשבון כי ניהול בית חכם עוזר בצמצום ההוצאה החשמלית לבית בין עשרים לשלושים אחוזים.

מי מכם שעוד טרם נחשף לבית חכם ממליצה לראות מספר סרטוני הדרכה בנושא. כך תדעו טוב יותר מהן האפשרויות העומדות בפניכם וכיצד תוכלו לדרג את ביתכם בטכנולוגיה זו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!