בית חכם – אופנה חולפת או טכנולוגיה מהפכנית

בית חכם – אופנה חולפת או טכנולוגיה מהפכנית

בית חכם – אופנה חולפת או טכנולוגיה מהפכנית

כבר מעל עשור שמערכות הבית החכם מתפתחות בקצב מואץ, ונדמה שבכמה שנים קצב הפיתוח ומגוון האפשרויות העומדות בפנינו בזמן שדרוג הבית לחכם נהיה כמעט בלתי ניתן למעקב. בסקירה היסטורית קלה נגלה כי בשנת 1931 זוג מהנדסים פיתחו את הדלת האוטומטית הראשונה המופעלת על ידי מכשיר אופטי. שלושים שנה מאוחר יותר נוסדה חברת הורטון אוטומטיקס בע"מ שהייתה הראשונה להתקין דלתות הזזה אוטומטיות. ועדיין עד לפני כעשרים שנה טכנולוגיות הבית החכם נראה בעיני רבים כמדע בדיוני. 

בית חכם
בית חכם

אז מהו בעצם בית חכם?

בית חכם הוא בעצם בית בו מותקנות מערכות לשליטה ממחושבת מרחוק על מוצרי החשמל בבית שמחוברות לאותה מערכת בית חכם. מערכות השליטה שהנפוצות שקיימות כיום הן מערכת בית חכם קווי, מערכת בית חכם מבוססת שרת ענן ומערכת בית חכם אלחוטי מבוססת על שרת פרטי. לכל אחת מהמערכות מאפיינים שונים עליהם ניתן למצוא מידע במאמר נלווה. כל המערכות הקיימות לשליטה בבית חכם מאפשרים בעצם שליטה מלאה בבית בין אם אתם נמצאים בתוכו או מחוצה לו.

בית חכם
בית חכם

אילו מערכות שכיח לחבר למערכת הבית החכם?

המערכות שמקובל לחבר למרכז הבקרה והשליטה של הבית החכם הן :

-מערכת האבטחה ואזעקה

-חימום המים 

-מיזוג אוויר

-מערכות הבידור: טלוויזיה,  קולנוע ביתי ואינטרנט.

-מערכת התאורה

-מכשירי מטבח

-מערכת השקיה

עם התקדמות הפיתוחים ויצירת מכשירים המאפשרים ממשק למערכות הבית החכם, בעצם ניתן לחבר כל מכשיר חשמלי ולעשות התאמות לכל משפחה באופן אינדיווידואלי ומדוייק ביותר.

ומה באשר לבית "חצי חכם"?

כשמו כן הוא "בית חצי חכם" הוא בית שרק חלק מהמערכות של הבית מחוברות למערכת שליטה מרכזית. היא מערכת פשוטה יותר להתקנה. ניתן להתקין אותה על תשתיות שכבר קיימות בבית ולהוסיף בהמשך בהתאם לצורך. זוהי בעצם אופציה זולה יותר ולעיתים נגישה יותר עבור אלו שרוצים לנסות להשתמש בממשק בית חכם אך אינם מוכנים להתחייב עוד על מערכת שליטה בכל הבית.

ומה המחיר של בית החלומות החכם שלכם?

התמחור של בית חכם נעשה בהתאם למערכת שבה אתם מחליטים להשתמש , וכמו כן תלוי בצרכים שלכם מהבית , גודלו, כמות המתגים והמוצרים שעליהם תרצו שליטה עליהם ובאיזה מערכת תבחרו להשתמש. ישנן אפשריות זולות יותר כמו החלפת חצי בית לחכם וישנן אפשרויות יקרות מעט יותר כמו בית חכם קווי שדורש הכנסת רשת קווית לקירות הבית. תוכלו לקבל הצעת מחיר מלאה ומפורטת בפגישת ייעוץ פשוטה נינוחה וקצרה. ובנוסף תוכלו לשמוע יותר על המערכות הקיימות , מגוון האפשרויות והאופציות הקיימות. לראות הדמייה ולבנות תוכנית מותאמת אישית שמתאימה לצורך האישי שלכם ושל משפחתכם.

בתים חכמים וטכנולוגיה חכמה ככלל נמצאת בשימוש נרחב כל כך שבשאלה האם מדובר בטרנד חולף או מהפכה טכנולוגית , נראה כי הזמן הוא זה שיכריע, וכפי שזה נראה כרגע, אנחנו בדרך למהפכה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!