איך ליצור לעצמך בית חכם מושלם: המדריך הבסיסי

איך ליצור לעצמך בית חכם מושלם: המדריך הבסיסי

איך ליצור לעצמך בית חכם מושלם: המדריך הבסיסי

מהו בית חכם? 

אם בשנת 2015 מספר המכשירים המחוברים למערכת חכמה בבית עמד על מכשירים בודדים בחמש שנים הבאות מספר המכשירים המחוברים עבר מיחידות לעשרות. 

בית חכם הוא בעצם בית בו המכשירים החשמליים מחוברים כולם כאחת למערכת בקרה ושליטה אחת שהיא האחראית על הפעלתה בהתאם להגדרות שניתנו למכשיר מראש או בעזרת חיישני קול ותנועה.

לדוגמה, אור שנדלק בפתח הבית ברגע שבני המשפחה חוזרים מהעבודה ועד לדוד שמחמם מים בהתאם לשעה המוגרת בשעון המעורר. את השליטה במכשירים ניתן לבצע בעזרת קול כמו במערכות עוזרות של טכנולוגיה חכמה כמו סירי של אייפון. 

היום רבות ממעצמות הטכנולוגיה כמו LG וSAMSUNG גם להן כבר קיימים מכשירים שמראש מותקנות בהן מערכות חכמות. אז גם מי שאינו מכיר את הטכנולוגיה בתור בית חכם וודאי כבר נתקל בעבר במכשירים חכמים.

אפליקציות חכמות

ישנן אפליקציות רבות ושונות למכשירים החכמים אך רובן מתאימות גם לאנדרואיד וגם לiOS . מותגי הייצוב של המכשירים החכמים משתמשים בדרך כלל באפליקציה אחת לשליטה על כל המכשירים החכמים שלהם אם כי הרוב עדיין לא עובדות עם מכשירים ממותג שונה. 

יש מעט אפליקציות שמאפשרות שליטה על רוב המכשירים כגון GOOGLE HOME .אך לעיתים קרובות עם חבילת תכונות ואופציות מצומצמת יותר.

בית חכם

עוזר חכם

עוזרים חכמים יכולים להיות המרכז לשליטה בבית חכם. עוזרים כמו סירי ואלקסה של אייפון וgoogle assistant  של אנדרואיד. הם אינם חובה כמובן, אך הם הופכים את השימוש בבית חכם להרבה יותר נוח וקל בעזרת פקודות קוליות. ניתן גם לרכוש רמקול חכם עם כל אחת מהעוזרות הנ"ל. ואז ניתן לתת הוראות פשוטות בקול והעוזרת תבצע אותן. לדוגמה: " סירי תחלישי את האורות בסלון ונגני את האלבום החדש של אמינם". אפליקציה כמו IF THIS THEN THAT מאפשרת לך ליצור סדר פשוטות משלך כמו למשל פקודה של " עכשיו זמן צפייה בקולנוע" תביא ליידי עמעום אורות הדלקת הויאודי וחימום מיזוג אוויר לטמפרטורה מועדפת במנוחה.

מחיר העזרים החכמים משפיעים על האיכות?

מחיר העזרים הקוליים החכמים בדרך כלל לא משפיעים על איכות העזרה החכמה הבנויה בהם אלא יותר על איכות השמע והאם מחובר אליהם Bluetooth. הפעלת העזרים החכמים הקוליים בבית וחיבורם למכשירים מאפשרת שליטה טובה וקלה יותר. לדוגמה ניתן לבקש לראות את מצלמות האבטחה בכניסה לבית בזמן צפייה בטלוויזיה.

בית חכם

איך לעשות את זה מושלם?

הדרך הטובה ביות ליצור בית חכם היא לתכנן באופן המדויק ביותר את הצרכים שלכם מהמערכת החכמה כדי לדעת מראש לאילו מכירים תרצו לחברה. לאחר שתעשו זאת תוכלו לבדוק ולעיין באופציות הקיימות בשוק למימוש הצרכים האלה ואולי לקבל רעיונות נוספים שתרצו להוסיף. אין מניעה להתחיל באף שלב שהוא כי כיום הטכנולוגיות החכמות כל כך מפותחות שמעטים הם הדברים אותם יהיה קשה או בלתי אפשרי למצוא על מדפי הבית החכם. אם אתם זקוקים לעזרה בהתאמת מוצרים של בית חכם למקום מגוריכם, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהשאיר מספר פרטים קצרים, ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה מנצחת.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!