ניהול עסק חכם

ניהול עסק חכם

ניהול עסק חכם

כבר שנים שבית חכם הפך להיות חלק גדול בעולם עיצוב הפנים של הבתים בישראל ובעולם כולו. חברות גדולות בעולם הטכנולוגיה כמו סמסונג, אפל וגוגל כבר החלו לייצר מוצרים שמותאמים לבקרה בעזרת בית חכם גם למוצרים שאינם נחשבים כטכנולוגיה חכמה טהורה.

מהו בית חכם?

בית חכם זה בעצם אוסף של טכנולוגיות ומכשירה חשמל ואלקטרוניקה שניתן לשלוט עליהם על ידי לוח בקרה ייעודי או בעזרת אפליקציה מותאמת בטלפון הנייד. המונח קיים כבר מתחילת שנות האלפיים והתחום חווה התפתחות משמעותית בכמה שנים האחרונות והחל לכלול גם  רובוטיקה ביתית.

בית חכם
בית חכם

איך ניתן להשתמש בטכנולוגיית הבית החכם ככלי לניהול עסק?

בתור בעל עסק בכל פעם שיש אופציה חדשה לקדמה עולה השאלה האם משתלם לשדרג את התשתיות הקיימות. מלבד זה שטכנולוגיית הבית החכם מצמצמת ברבע מצריכת החשמל החודשים ובמידה והמשרד שהינכם משכירים פותר אתכם מתשלום זה עדיין תוכלו למצוא יתרונות כלכליים וניהוליים לטכנולוגיה זו.

שליטה על התאורה , על מצלמות האבטחה עם דיווח לנייד ואפילו צירוף של רובוטים שתחליטם להעביר מספרים מסמכים וחפצים מחדר אחר לאחר.

מה האפשרויות הניהוליות של טכנולוגיה חכמה ?

ניהול עסק בעל טכנולוגיות חכמות מאפשר לכם להיות מעודכנים יותר בלוח הזמנים של העובדים שלכם. לצמצם את שעות העבודה שאינן פרודוקטיביות ובכך לצמצם בעלויות השכר של עובדים. עבודות פשוטות שיכולות להתבצע בעזרת רובוטים הן חסכוניות יותר לטווח הארוך. הדוגמה הבולטת ביותר שניתן לראות לשימוש בטכנולוגיה חכמה שמצמצמת את כמות העובדים הדרושה הן הקופות בשירות עצמי שהחלו להשתלט על סופרים רבים בארץ.

במפעלים רבים ניתן להחליף עובדים אנושיים שמבצעים עבודה סיזיפית בלא צורך מיוחד בחשיבה אנושים. בכל ניתן לצמצם מספר עובדים ובמקומן להתקין רובוטיקה חכמה שעליהם יפקח רק אדם אחד.

בית חכם
בית חכם

למה זה משתלם?

הסיבה הבולטת ביותר היא החיסכון הכלכלי הטמון בכך. רובוטים לא צריכים תנאים סוציאלים, ביטוח פנסיוני ותשלום נוסף על שעות עבודה נוספות. תפוקת העבודה של רובוטיקה היא גבוההה יותר, והם אינם צריכים חופשות מחלה, לידה או חופשה משפחתית בקיץ.

סיבה נוספת היא במידה ולא מדובר ברובוטיקה חשמלית חכמה אלא רק ניהול עסק בעזרים חכמים. כמו בבית חכם כך גם בעסק חכם הניהול , התפעול וייעול העבודה הופכים להיות קלים יותר לבעל עסק. 

והבונוס הגדול ביותר הוא , שזוהי הוצאה מוכרת. אז במידה ונשאר לכם הכנסות גבוהות שעומדות להתקזז על ידי מס הכנסה בכל אופן, כדאי לכם להשתדרג ולעזור לעסק שלכם לקראת שנת המס הבאה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!