בית חכם לשומרי שבת 3 מוצרים שיעזרו למשפחה

בית חכם לשומרי שבת

בית חכם לשומרי שבת שלושה מוצרים שיעזרו למשפחה

ממש כמו שבניה ירוקה הפכה לסטנדרט בנייה של כל מבנה שנבנה היום, גם התקנת בית חכם תהפוך מהר מאוד להיות הסטנדרט החדש בחיים שלנו.

כשבית חכם מבטיח לנו חיים קלים, יעילים, וגם חסכוניים הרבה יותר- אין צורך לשכנע יותר מדי.

אבל לא רק היעילות בחיי היום יום רלוונטית כאשר מדובר על התקנה של בית חכם אלא גם אפשרות של בית חכם לשומרי שבת- דרך יעילה וחסכונית הרבה יותר לנהל את השבתות ואת החגים בשנת 2022 המתקדמת בה אנו נמצאים.

בית חכם לשומרי שבת

הביקוש למוצרי בית חכם עולה בכל האוכלוסיות ובכל הבתים:

כבר לקראת סוף שנת 2021 היה ניתן לראות נתונים בבירור.

מיליוני בתים ברחבי העולם עם דגש על ארצות מתקדמות ומתפתחות כמו לדוגמא ארצות הברית החלו לרכוש יותר ויותר מוצרי בית חכם.

עוד מראים הנתונים שהביקוש להתקנה של מוצרי בית חכם משנת 2018 ועד היום הכפילה את עצמה, וזוהי רק ההתחלה. גם פה בארץ משפחות רבות החלו להבין את העניין ולהתעניין בהתקנה של בית חכם, אך בישראל עלה צורך נוסף בתחום של בית חכם והוא בית חכם לשומרי שבת.

נכון לסוף שנת 2021 במדינת ישראל יותר מעשרים אחוזים מהבתים כבר החלו בהתקנה של מערכת בית חכם ורכישה של מוצרים חכמים לבית או בנייה של תשתית למערכת בית חכם, אך ברגע שיוודא ויוכר לעומק תחום בית חכם לשומרי שבת אין ספק שתחול עלייה גדולה ומהירה יותר בהתקנת מערכות של בית חכם בבתים ורכישה של מוצרי בית חכם בהתאם.

בית חכם לשומרי שבת

שלושה מוצרי בית חכם שיעזרו למשפחה שומרת שבת להתנהל בצורה קלה ויעילה יותר:

היתרון המשמעותי ביותר של פתרונות בית חכם לכל משפחה אבל למשפחה שומרת שבת בפרט הוא העובדה שניתן לתכנן ולתזמן את המערכת מראש ואין צורך לגעת במוצר על מנת להפעיל אותו ואפשר במהלך השבת לנטרל את חיישני התנועה כך שהמערכת לא תפעל או תיכבה בגלל תנועה של דיירי הבית במהלך השבת.

לכל משפחה ולכל בית יש את הצרכים שלו ואת לוח הזמנים היומי שלו ולכן את מוצרי הבית החכם יש להתאים לפי הצרכים, הדרישות והרצונות של כל בית ובית.

עם זאת- הדגש על כמה מוצרים חשוב ביותר כאשר מדובר במשפחה ששומרת שבת שכן חיישני תנועה שמדליקים את האור או מכבים את האור הם רלוונטיים מאוד- אך רק במהלך השבוע.

אז מה עושים במהלך השבת- מתכננים ומתכנתים את המערכת מראש לפי שעת כניסת השבת ולפי שעת יציאת השבת וכך ניתן לשלוט בכל הקורה בבית מבלי שתאלצו לגעת במתגים או בכפתורים כלל.

בית חכם לשומרי שבת

המוצר הראשון המיועד עבור בית חכם לשומרי שבת שחשוב שיהיה הוא:

שקע חכם- השקע החכם מחליף את השקע הרגיל והוא בעצם מאפשר למערכת הבית החכם להעביר את הפקודות למכשירים החכמים השונים בבית ולהדליק אותם ולכבות אותם.

כאשר אתם מחליפים את כל השקעים הרגילים בבית לשקעים חכמים תוכלו לתת את הפקודה מראש את אילו מכשירים להדליק ואת אילו לא במהלך השבת.

במידה ויש לכם מכשירים שלא תרצו כלל להדליק תמיד תוכלו להשאיר חלק מהשקעים כשקעים רגילים, אך אם לדוגמא תרצו שהפלט של השבת תדלק בשעה מסוימת ותכבה בשעה מסוימת תוכלו להגדיר את ההוראה לשקע החכם וכך היא תדלק ותכבה בהתאם ללא מגע ידי אדם.

בית חכם לשומרי שבת

המוצר השני שמיועד עבור בית חכם לשומרי שבת שחשוב שיהיה הוא:

מערכת מיזוג חכמה או מזגן חכם.

ישנה אפשרות לכוון את מערכת המיזוג המרכזית בבית על מנת שתתחיל לפעול בשעה מסוימות ותכבה את עצמה בשעה מסוימת וכך היא תפעל ותכבה בהתאם ללא שתאלצו להדליק ולכבות וגם ללא צורך בהפעלתה על ידי השימוש בחיישני תנועה בחדרים.

אפשרות נוספת היא הדלקה של מזגן אחד יחיד וכיבוי שלו על ידי חיבור של חיישן חכם על גבי המזגן וכיוון שלו מראש כך שהמערכת המרכזית לא תפעל במהלך השבת ורק מזגן אחד בחדר אחד ספציפי יידלק בהתאם ויכבה בהתאם.

כך ניתן לחסוך בעלויות החשמל הרבות במהלך השבת (ובאופן כללי במהלך השבוע) וגם לא להישאר עם טמפרטורה שלא מתאימה במהלך כל השבת.

בית חכם לשומרי שבת

המוצר השלישי שמיועד עבור בית חכם לשומרי שבת שחשוב שיהיה הוא:

תאורה חכמה. כאשר מדובר על תאורה חכמה הכוונה היא לשני דברים- הדבר הראשון שמתכוונים אליו הוא נורות חכמות וחסכוניות הצורכות פחות חשמל ומעניקות אור בהתאם לחדר בו מתקינים אותן.

אלה קיימות בשוק כבר הרבה מאוד שנים ומומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע טרם רכישת נורות לחדרי הבית ורכישה של נורות בגודל המתאים , בעוצמה המתאימה וכן בסוג האור המתאים לחדר הרלוונטי.

הדבר השני שמתכוננים אליו כאשר מדברים על תאורה חכמה הוא מנורות חכמות. הכוונה במנורות חכמות היא מנורות אשר מחוברות לשקע חכם ויש בהן כמובן נורות חכמות חסכוניות.

מנורות אלה לרוב מופעלות על ידי חיישני תנועה כך שהן נדלקות כאשר דיירי הבית נכנסים אל החדר ונכבות כאשר דיירי הבית יוצאים מן החדר.

אפשרות נוספת היא הדלקה של המנורות או כיבוי שלהן על ידי לחיצת כפתור, פקודה באפליקציה או במערכת ההפעלה של הבית החכם או אפילו על ידי מתן הוראה קולית או מחיאת כף לפי המערכת החכמה המותקנת אצלכם בבית.

על מנת שלא לחלל שבת ישנה אפשרות לנטרל את החיישנים של התנועה המפעילים את האור ומכבים את האור או לא להתקינם מראש ולכוון את המערכת של התאורה החכמה כך שזו תידלק ותיכבה לפי שעות נוספות ולא לפי תנועת דיירי הבית בבית.

כך יהיה אפשר לכוון את האורות בבית שיכבו בשעה בה כולם הולכים לישון בשישי בערב וידלקו למחרת כאשר יש בכך צורך- וכל זאת ללא מגע ידי אדם.

בית חכם לשומרי שבת

מוצרי בית חכם לשומרי שבת- שדרוג החיים הביתיים באופן כללי, גם למי ששומר שבת:

הבשורה של בית חכם– מערכת של בית חכם ומכשירים חכמים למיניהם אינה דבר חדש אבל עדיין אינה נחלת הכלל.

ישנם סוגים שונים של מערכות בית חכם שניתן להתקין בבית שלכם ממערכת פשוטה למדי שהינה מערכת בית חכם אלחוטית המתחברת על ידי אפליקציה שאתם מורידים לטלפון החכם הנייד שלכם ועד למערכות בית חכם מתקדמות ביותר העולות אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים.

החוכמה היא לבצע את ההתאמה של המערכת לבית שלכם ולרכוש את המוצרים החכמים בהתאם.

לפני שאתם ממהרים לרכוש מערכת בית חכם שיש לשכנים שלכם או להתקין מערכת בית חכם שהמליצו לכם עליה חשוב לבצע את האפיון של המערכת עצמה ולהרכיב בהתאם רשימה של מכשירים חכמים ומוצרים חכמים שאתם צריכים לרכוש גם כן.

האפיון של המערכת והתאמת המכשירים נעשית על ידי ריכוז של הצרכים, הדרישות והרצונות שלכם בתור משפחה- מה לוח הזמנים היום יומי שלכם במהלך השבוע וכמובן מה לוח הזמנים המשפחתי שלכם במהלך השבת.

כך תוכלו להתאים את מערכת הבית החכם בהתאם ולהכין רשימה של מוצרי בית חכם רלוונטיים עבורכם. מערכות בית חכם פועלות באופן כללי באותה הצורה אך ישנן אפשרויות רבות ומגוונות בכל מערכת ולא כולן תתאמנה לכם כאשר מדובר במערכת בית חכם לשומרי שבת.

לכן ההמלצה היא להכין רשימה מסודרת של לוח הזמנים שלכם במהלך השבוע ובמהלך שבת וחג, לאחר מכן להכין רשימה של מוצרים רלוונטיים ומכשירים חכמים שתרצו שיהיו לכם בבית.

רק כאשר אתם מגבשים את הרשימה תוכלו להבין את הכיוון שלכם ברכישת מערכת בית חכם לבית. בנוסף, חשוב בעת רכישת המערכת לעדכן את החברה ממנה אתם מבצעים את הרכישה שמדובר בבית שומר שבת וייתכן והם יוכלו להציע לכם מכשירים חכמים נוספים שלא חשבתם עליהם.

בית חכם לשומרי שבת

מוצרי בית חכם לשומרי שבת- טיפ נוסף

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא אפשרות נטרול חלק מהמוצרים והמכשירים החשמליים במהלך השבת בלבד שכן אין כל מניעה שהם יפעלו על ידי חיישני תנועה במהלך השבוע באופן רגיל ואף יכולים לייעל רבות את החיים שלכם באופן יום יומי אך בשבת במיוחד.

תוכלו לכוון את המערכת החכמה מראש שתפעל ותדליק מכשירים בבית בהתאם לשעות התפילה שלכם, בהתאם לשעות הארוחה המשפחתיות, לפי מזג האוויר השורר בחוץ ולפי השעות בהן מחשיך . אפילו קיימת האפשרות של הוספת מנעול חכם שיבצע נעילה של הבית בלילה ופתיחה של דלתות הבית בבוקר.

אין ספק שבית חכם מייעל את החיים של דיירי הבית וכן בית חכם לשומרי שבת יעזור להקל על החיים גם בשבתות וחגים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!