בית חכם למי זה מתאים

בית חכם למי זה מתאים

בית חכם למי זה מתאים

בית חכם הוא תחום רחב שכולל התאמות טכנולוגיות שנעשות בתוך הבית ליצירת חלל שבו מכישירי החשמל מנוהלים ונשלטים במקום אחד. מדובר בהמון מוצרים חשמליים ומערכות אלקטרוניקה שכוללות בין היתר תאורה, מטבח חכם, שירותים חכמים, מערכת מיזוג אוויר , אבטחה ומים.

אוכלוסיות היעד של טכנולוגיות הבית החכם הן משתנות ולרבות מתאימות מספר מערכות ספציפיות ולאוכלוסיות אחרות אוסף מערכות שונות. כל זאת על פי הדרישות והצרכים של כל אוכלוסייה. בכתבה הקרובה אסקור כמה אוכלוסיות שיוכלו להיתרם מטכנולוגיות הבית החכם ואסביר כיצד ובאילו מערכות ימצאו יתרונות רבים יותר.

 האוכלוסייה המבוגרת

מגוון של פתרונות חכמים קיימים לאוכלוסייה המבוגרת שחיה בבית בקהילה. החל מאורות חכמים שמספקים תאורה הולמת מבוססת חיישני תנועה לשימוש ליילי, מה שמקטין סיכון לנפילות בשעות הלילה עקב ירידה בתגובות שיווי משקל יחד עם ירידה בראייה הלילית אצל רוב האוכלוסייה המבוגרת. 

בנוסף ישנם חיישנים מבוססים על גלי רדיו שמזהים תנועה באמבטיה ומספקים תגובה לזיהוי מצב של נפילות בחדר האמבטיה ומתקשרים לאיש הקשר או חברה שתספק מענה הולם לנפילה. 

עוד האוכלוסייה יכולה להיתרם מקלות רבה יותר בניהול משק הבית והקושי הטכנולוגי בתפעולו. רוב הטכנולוגיה החכמה היא פשוטה לשימוש ולא דורשת ידע רב , מה שמהווה יתרון מאוד משמעותי בהתייחסות לאוכלוסייה זו.

אוכלוסיית ההורים 

קיימות מגוון אפשרויות של שמירה על ילדים בעזרת טכנולוגיות חכמות, החל ממערכות חכמות לשמירה על פעוטות והתראות על מצבים מסכני חיים כמו מה שמכונה "מוות בעריסה". בנוסף ישנן מערכות שמתאימות לשמירה ואבטחה של ילדים בגילאים בוגרים יותר ואף מתבגרים.

בנוסף למערכות הספציפיות לשמירה על ילדים ואבטחת הבית , מוצרי בית חכם יוכלו לאפשר בחלקם צמצום שעות עבודות הבית מה שמקצר משמעותית את המאמץ והזמן לתפעול הבית שנהייה מאתגר במיוחד להורים לילדים בגילאים שונים.

בעלי העסקים

בעלי עסקים רבים יוכלו להיתרם ממעבר חלקי או מלא לטכנולוגיות בית חכם לבית ולעסק. מוצרים חכמים הם יעילים יותר לשימוש מה שמאפשר צמצום שעות עבודה למינימום, צמצום מספר העובדים הנדרש ותנאי עבודה טובים ונוחים יותר. 

נמצא כי עובדים בחברות עם יותר טכנולוגיות חכמות מדווחים על רמות שביעות רצון גבוהות יותר מכאלו המתבססות על אופציות ישנות יותר. עוד ידוע כי שביעות רצון ממקום העבודה מעלה בעשרות אחוזים את התפוקה השנתית של העובדים, גורמת לצמצום ימי היעדרות וימי מחלה ופרודוקטיביות רבה יותר בשעות הנוכחות של העובדים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!