בית חכם להורים ולילדים

בית חכם להורים ולילדים

בית חכם להורים ולילדים

בית חכם אומנם נשמע משהו מאוד טכנולוגי ומתקדם שיתאים בעיקר לאוכלוסייה המבוגרת יותר אך גם לילדים יש מה להיתרם מהנושא. בית חכם יכול לשרת גם את ההורים וגם את הילדים ודווקא מכיוונים שאולי פחות צפויים.

מהו בית חכם?

בית חכם הוא בית עם מערכת שליטה ממוחשבת במערכות הבית. בינהן נכללות מערכת התאורה, מערכת מיזוג אוויר, מערכת אבטחה ומערכת בידור. בעצם מדובר בשליטה ממוחשבת אלחוטית השולטת בכל מכשיר חכם שמחובר אליה. כך תוכלו למשם בישיבה על הספה לכבות את האור בסלון ואם התקנתם מערכת חכמה עם עוזר אישי המתפעל את המכשירים על בסיס פקודות קוליות תוכלו להגיד למשל "הגיע הזמן לסרט משפחתי" והבית החכם שלכם יעמעם את אורות הבית ידליק את הטלוויזיה ויוריד או יעלה את המעלות בבית כך שיהיה לכם נעים יותר לשהות במצב של ישיבה, או כל צירוף פעולות אחר שתגדירו בצירוף עם המשפט הזה.

Smarthome security app
Smarthome security app

בית חכם להורים

בית חכם להורים הוא תורם לא רק מפני שיש מערכות מיוחדות שיודעות לדאוג לביטחונם של הילדים שלכם ומלכתחילה הן ייעודיות בדיוק לזה. בית חכם בעצם מקל עליכם את העבודות תפעול של הבית, עוזר לכם לנהל משק בית בצורה חכמה יותר וגם לחסוך עם זאת בחשמל. במקרה ויש לכם למשל ילדים מתבגרים ששוכחים כל הזמן לכבות את האורות בחדרים שהם כבר לא נמצאים בהם או לכבות את המזגן כשהם יוצאים מהבית לבית הספר אז הבית החכם יוכל לעשות זאת עבורם ולכבות את כל מכשירי החשמל שאין בהם צורך.

מכשירים ספציפיים שמצאתי כי יכולים להיות מאוד יעילים להורים הם מערכת הרובוטיקה לנקיון שכולנו מכירים, הרי הוא האי רובוט. והמקרר החכם, שעוזר לכם לדעת אילו מוצרים יש במקרר, אילו מוצרים עומדים להיגמר וצריך לקנות מחדש ואילו מוצרים עומד לפוג תוקפם וכדאי להשתמש לפני. כמובן שאלו רק דוגמאות למכשירים שעשויים להקל עליכם את ניהול משק הבית בתור הורים.

Robotic vacuum cleaner on laminate wood floor smart cleaning technology. Selective focus
Robotic vacuum cleaner on laminate wood floor smart cleaning technology. Selective focus

בית חכם לילדים

הקטגוריה הזאת מתחלקת בעיקר לשניים. ילדים קטנים ומתבגרים וכל אחד מהגילאים יוכל להנות מיתרונות ייחודיים שיש לטכנולוגיה החכמה להציע. ילדים קטנים יוכלו להנות מיתרונות העצמאות שניתן לקבל בבית חכם. לדוגמה, ילדכם בן השלוש לא יצטרך לחכות שמבוגר ידליק לו אתת האור כי הוא עדיין נמוך מכדי לעשות זאת לבד. מצד שני אפשר להגדיר כי חלק מהמכשירים שאינכם מעוניינים שיופעלו על ידי ילדכם בן החמש לא יקבלו את פקודות  הקול שלו או יוכלו להיות מופעלים דרך הסמארטפון שלכם בלבד.

ילדים מבוגרים יותר ייהנו מיתרונות של בית עם מגוון אבטחה שיאפשר להם להישאר לבד בבית חכם בזמן שאתם תוכלו להיות רגועים שהם אכן מוגנים ובטוחים. פחות ריבים על מי השאיר את המגהץ דולק והמון פונקציות שהם ייהנו לחלוק עם חבריהם לכיתה. גם רוב בני הנוער באמת אוהבים ויכולים להעריך הרבה יותר מאיתנו את ההתקדמות של הטכנולוגיה ולהנות מכל יתרונותיה מבלי להיסחף לנוסטלגיות על הזמנים שהיו פעם ולהיאנח בצער.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!