בית חכם: כל מה שהייתם צריכים לדעת

בית חכם: כל מה שהייתם צריכים לדעת

בית חכם: כל מה שהייתם צריכים לדעת

תחום שצבר הרבה מאוד תאוצה בכמה שנים האחרונות ונמצא כרגע בין הטכנולוגיות היותר שכיחות בבתים חדשים שנבנים ובבקשות לשיפוץ בתים קיימים.

אז מהו בעצם בית חכם?

בית חכם הוא מבנה בעל מערכת שליטה ממוחשבת , מערכת זו מאפשרת הפעלה של מכשירי חשמל שונים במקום אחד, לרוב באופן אלחוטי. זאת אומרת מערכת תאורה חכמה היא מערכת עם מתגים לשליטה מרוכזת באורות הבית, שניתן לשלוט בהן גם באופן אלחוטי נניח מהטלפון הנייד. בדרך כלל בית חכם מורכב מכמה מערכות חשמליות שמחוברות ביניהן ואלו נבחרות על ידי הלקוח. כך לדוגמה משפחה מסויימת יכולה לבחור לחבר את כל מערכות הבית למערכת אחת חכמה ומשפחה אחרת יכולה לבחור רק במערכת תאורה, מערכת מיזוג אוויר ומערכת בידור .

בית חכם
בית חכם

למה אנשים בוחרים להתקדם לבית חכם?

גם שונאי הטכנולוגיה המושבעים ביותר בסופו של דבר מבינים כי מדובר בעתיד בלתי נמנע של קדמה. טכנולוגיות חכמות נמכרות כבר בתור מוצרים בודדים בחנויות ורובכם משתמשים בהם גם ללא ידיעה שמדובר בעצם בטכנולוגייה ששייכת למשפחת הבית החכם. לדוגמה משפחות רבות משתמשות בשואב אבק של חברת אי-רובוט שאין דוגמה קלאסית מזו להגדיר טכנולוגיית בית חכם. הסיבה הנפוצה ביותר היא רמת הנוחות הגבוהה שבית חכם מאפשר. הרבה מאוד אופציות שמשפרות את חווית השהות בבית ומצמצמות את הזמן שלוקח לניהול משק הבית. 

בנוסף ליתרון הנוחות שיש לבית חכם על פני בית רגיל מדובר גם בטכנולוגיה שהיא הרבה יותר בטיחותית לשימוש ועוזרת במניעת תאונות בית אופייניות למערכות החשמל. המערכת החכמה מזהה מצבים של התחממות מכשירי חשמל ועוזרת בניעת שריפות , כמו גם מכבה מכשירים שאינם בשימוש ונשארו דלוקים, כמו דוד חשמל ותקע חשמלי שמחובר למגהץ. 

עוד נתון נחמד הוא כי בית חכם עוזר לחסוך בצריכת החשמל החודשית הממוצעת בערך ב25 אחוזים ואף יותר. במידה אתם זקוקים לחיזוק נוסף ליעילות הטכנולוגיה והכדאיות ברכישתה.

בית חכם
בית חכם

איזה עוד אופציות קיימות בבית חכם שחשוב לדעת עליהם?

חשוב גם להכיר את מערכת האבטחה בבית חכם. מצלמות וחיישני תנועה שמאפשרים בקרה בכל זמן ומקום על הנכס שלכם, ילדיכם והרכוש הפרטי שלכם. על כל תנועה חריגה באזורים שנמצאת בהם מערכת אבטחה חכמה תוכלו לקבל התראה ישירות לטלפון הנייד שלכם . בשונה ממערכות ישנות יותר, במערכת אבטחה חכמה תוכלו מרחוק להזיז את המצלמה ולכוון אותה על אזור אחר וגם לראות תמונה ישירה בלייב מההתראה שקיבלתם ולשמור את ההקלטות למשך זמן מוגדר מראש.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!