בית חכם בעיר חכמה

בית חכם

בית חכם בעיר חכמה

עם התקדמות המדע והתפתחות הטכנולוגיה לא ניתן להימנע מהעובדה שכמעט כל אספקט בחיינו הפך או יהפוך להיות מבוסס על תקשורת ומתופעל על ידי בקר או מחשב. כבר היום עם כניסת האינטרנט של הדברים לחיינו קיימים יותר מכשירים חכמים ויותר אפשרויות לניהול מרחוק של מכשירים ביתיים ומכשירים חכמים. ברחבי העולם וגם במדינה ישראל ניתן למצוא היום בית חכם ואפילו התחלה של תשתיות לבניית עיר חכמה.

עיר חכמה:

עיר חכמה היא שילוב של תקשורת, טכנולוגיית מידע תחת האינטרנט של הדברים. המשמעות היא שיהיה ניתן לנהל את כל הנכסים הנמצאים בעיר תחת מערכת בקרה אחת. כך יהיה ניתן להעביר מידע בין גופים שונים ולנתח אותו וכן לשלוט על מערכות תפעול בבתי ספר, במרכזים קהילתיים ספריות וכדומה. בנוסף- כל המערכות שנמצאות תחת אותה עיר כמו מערכות תחבורה, מערכות תאורה עירוניות, מערכות השקיה ואפילו בתי חולים ותשתיות של מים ופינוי אשפה תהיינה מנוהלות על ידי מערכת חכמה. 

לאותה מערכת חכמה יש מטרה עיקרית והיא ניצול הטכנולוגיה והשילוב שלה עם מערכות תקשורת אחרות על מנת להגביר ולהגדיל את היעילות שלהן. פעילות זו תספק מענה מהיר יותר ויעיל יותר לתושבה ובכך תענה על הצרכים שלהם ושפר את איכות החיים היום יומית שלהם.

אישה משנה הגדרות בית חכם באפליקציה
אישה משנה הגדרות בית חכם באפליקציה

בית חכם כחלק מעיר חכמה:

כמובן שאם כל התשתיות העירוניות עוברות לתפעול תחת פיקוח של מערכת בקרה אחת הצעד המתבקש הבא הוא שהבתים ובנייני המגורים והמשרדים באותה עיר יהיו גם הם תחת מערכת בית חכם. המערכת העירונית תאפשר לייצר תקשורת ישירה עם הקהילה על ידי שליטה על מגוון מערכות, איסוף מידע בזמן אמת ועיבוד שלו על מנת לייעל ולשפר את השירותים של העירייה באופן קבוע. 

המטרה של עיר חכמה היא לשפר את מתן השירותים העירוניים למען התושבים, לשפר את איכות החיים שלהם ולהקטין את צריכת המשאבים וכפועל יוצא להפחית את ההוצאות ואת העלויות. כך גם המטרה של בית חכם היא להגדיל את הנוחות ואת הנגישות של הפעולות היום יומיות במבנה מגורים משותף או בבית פרטי ולאפשר להפחית במאמץ אנושי ולחסוך במשאבים השונים ובעלויות השונות.

כמו במערכת ניהול ותפעול של עיר חכמה כך גם מערכת ניהול ותפעול של בית חכם תאפשר לשפר את איכות החיים של הדיירים . זאת ייעשה על ידי אפשרות של שליטה מרחוק בפעולות יום יומיות מרחוק- השקיית הגינה, פתיחת התריסים, פתיחת שערים, מערכות סאונד ביתיות, חימום מים למקלחת או לקפה ועוד. יותר ויותר מכשירים הופכים להיות מכשירים חכמים שניתן לחבר למערכת התפעול ולשלוט בפעולה שלהם בנתינת פקודה בשלט רחוק או בהכנסת הגדרות קבועות שניתן לשנות בכל עת.

גבר מגדיר בית חכם באפליקציה במחשב
גבר מגדיר בית חכם באפליקציה במחשב

העתיד הירוק כבר כאן:

בערים שונות במדינות ברחבי העולם כבר ניתן לראות את היישום של עיר חכמה בפועל כאשר בישראל ניתן לחוות יישום חלקי בעיר תל אביב. עם זאת, חברות ישראליות שוקדות על פיתוח ערים חכמות ובתוכן בית חכם בערים רבות ברחבי העולם.

בעולם שנהיה יותר ויותר דיגיטלי זה עניין של זמן עד שכל השירותים- מהשירותים הקהילתיים, שירותי התחבורה, אספקת אנרגיה, פינוי פסולת ועד שירותי בריאות ואף בטיחות וביטחון יהיו מנוהלים כולם תחת מערכת מחשוב אחת שיכולה לשלוט בכולם ולאסוף נתונים מכולם. 

אותה טכנולוגיה מתקדמת משפיעה לא רק על הערים בעולם ובארץ אלא גם על הבתים הפרטיים שלנו ולא רחוק היום בו כל בית יהיה בית חכם ובכך יתרום לחיסכון משמעותי, שמירה על הסביבה ותרומה לכלכלה העולמית המתפתחת.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!