בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי

בעשור השלישי של המילניום נדמה שאין ילד שיודע שבעבר התקשורת היחידה היתה תקשורת קווית ונדמה לכולם, אפילו לאלו שנולדו עוד לפני שהיה בכלל אינטרנט ותקשורת אלחוטית- שכל התקשורת הקיימת בעולם הינה אלחוטית.

ואכן, בתחילת דרכה התקשורת שלנו כבני אדם ממקום למקום היתה קווית ואלקטרונית. אך כמו בכל דבר בטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים גם המעבר מתקשורת קווית לאלחוטית היה מהיר והשאיר את הטלגרף שכבר לא זוכרים שהיה קיים אי פעם, את הפקס שכבר בקושי נעשה בו שימוש היום ואת הטלפון הקווי- שגם הוא נמצא בפחות ובפחות בתים היום הרחק מאחור.

כיום התקשורת האלחוטית שולטת כמעט בכל אספקט בחיינו בעזרת מכלול של דרכים להעברה של מידע ומסר ופקודות בין נקודה אחת לנקודה אחרת מרוחקת או קרובה ללא שימוש בקוו תקשורת פיזי.

מתי בפעם האחרונה השתמשתם בטלפון קווי בכדי להתקשר למקום כלשהו? והאם אתם בכלל זוכרים את החיבור הקווי לרשת האינטרנט הביתית שהיה בתחילת הדרך? סביר להניח שלו. 

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים היום כאשר הכל מתבצע באופן אלחוטי דיגיטלי וטכנולוגי זה כלל לא מפתיע שכל מערכות הבית תהיינה גם הן אלחוטיות, וזה כלל לא מפתיע שרוב האנשים מבקשים התקנה של בית חכם אלחוטי. בית חכם אלחוטי הוא האפשרות המהירה והיעילה ביותר להפוך את הבית שלכם ממש בכמה רגעים בודדים למערכת בית חכם ולשלוט בכל המערכות החשמליות שנמצאות בו.

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי- מהיום תוכלו לשלוט מרחוק על מערכות הבית ללא תקשורת קווית ועל ידי אפליקציה בלבד:

כמעט בכל בית בארץ ובעולם ניתן היום למצוא חיבור לרשת אינטרנט ביתית ולרוב מדובר בחיבור הכי בסיסי שיש בכל בית שכן ברוב הבתים יש מערכות נוספות כגון שמע ומערכות נוספות שפועלות בבית.

בנוסף לכל דייר בבית יש היום לפחות מכשיר נייד חכם אחד הדורש חיבור לרשת האינטרנט האלחוטי.

גם מערכת בית חכם נכנסת תחת הקטגוריה הזו וניתן למצוא אותה ביותר ויותר בתים היום שהדיירים שלהם הבינו שההתקנה המהירה של בית חכם אלחוטי תשדרג את חייהם בן רגע.  מערכת של בית חכם, שנהיית יותר ויותר פופולארית מאפשרת לאגד את השליטה בכל המערכות של הבית ולבצע דרך מערכת מרכזית אחת פעולות מתוכנתות ומתוכננות מראש או מיידיות ללא מגע ידי אדם. המערכת נועדה לייעל ולהקל על חיי הדיירים בבית, וברגע שהיא אלחוטית היא קלה יותר להתקנה, מהירה יותר להתקנה ופועלת במהירות וביעילות יותר שכן אינה מצריכה חיבור קווי כלל.

בית חכם אלחוטי הוא בעצם פלטפורמה מקיפה שלה מערכת מרכזית אחת שמשמשת כמרכז שליטה על כל מכשירי הקצה בבית- מתגים ושקעים מותאמים. האפליקציה עצמה מקבלת את הפעולות ומעבירה אותן לביצוע על ידי שימוש בשירות של שרת מאובטח בטכנולוגיית ענן.

אין צורך בהתקנה של מתגים חדשים או בהחלפה של השקעים שכן כל מתג וכל שקע שכבר קיימים בבית יכולים להפוך בן רגע למתגים חכמים ולשקעים חכמים וזאת על ידי חיבור האפליקציה של בית חכם אלחוטי וחיבור בין כל האלמנטים.

ההתקנה של בית חכם אלחוטי היא מהירה קלה ויעילה והיא נעשית על ישי חיבור מהיר ופשוט וניתן לבצע אותה עצמאית.

מערכת השליטה המרכזית מתחברת במקום נבחר לקיר בהתקנה עצמית פשוטה וקלה והחיבור האלחוטי נעשה על ידי חיבור למערכת האינטרנט הביתית.

התקשורת האלחוטית שנעשית במערכת בית חכם אלחוטי מתבצעת על ישי שידור בתדרי רדיו לכל היחידות החכמות שהוגדרו במערכת.

ברגע שניתנת פקודה באמצעות האפליקציה של בית חכם אלחוטי- אם פקודה מיידית או תנכון ותזמון מראש של פקודה קבועה- הפעולה מועברת דרך מערכת השליטה המרכזית על ידי אינטרנט אלחוטי או על ידי שימוש ברשת הסלולאר הזמינה אל כל המתגים והשקעים בבית.

חשוב לדעת שכאשר המערכת המרכזית אינה פועלת או שיש בה תקלה ולא ניתן להעביר את הפקודות דרך האפליקציה כל המתגים והשקעים בבית ממשיכים לתפעל כרגיל וניתן לבצע את הפעולות באופן ידני.

בית חכם

בית חכם אלחוטי- ביצוע פעולות יום יומיות ושגרתיות ביעילות ובנוחות מרבית:

בית חכם אלחוטי מאפשר לשלוט על כל המכשירים החשמליים בבית מגופי התאורה השונים דרך התריסים בכל החדרים ועד מכשירים חשמליים ספציפיים שהוגדרו במערכת. ברגע שמוגדרת האפליקציה ומחוברים אליה אותם מכשירים ניתן לבצע מרחוק או בתזמון מראש את הפעולות השגרתיות והיום יומיות ללא מגע ידי אדם.

-בית חכם אלחוטי מאפשר שליטה על כל המתגים של גופי התאורה הביתיים- להדליק את האור לכבות את האור ואף לעמעם את האורות.

-בית חכם אלחוטי מאפשר לפתוח ולסגור את התריסים בכל אחד מחלונות הבית ואף לקבוע מראש חצי פתיחה  של התריס בבוקר או עד לאן ייסגר התריס בשעה מסוימת.

-בית חכם אלחוטי מאפשר להגדיר את הטמפרטורה של מערכת מיזוג האוויר או מזגנים יחידים ולהפעיל חימום או קירור מראש וגם לכבות את מיזוג האוויר בהתאם .

-בית חכם אלחוטי מאפשר חיבור של כל מכשיר חשמלי בבית לשקע חכם ועל ידי כך לשלוט בהדלקה שלו ובכיבוי שלו. יש לקחת בחשבון שהמערכת מאפשרת הדלקה וכיבוי של המכשיר אך לא מבצעת פעולות נוספות כך שאם לדוגמא אתם מעוניינים להרתיח את המים בקומקום החשמלי בכל בוקר בשעה מסוימת ניתן לבצע זאת אך יש לדאוג מראש שבקומקום יהיו מספיק מים, שכן המערכת יכולה להעביר את הפקודה להפעיל את הקומקום אך אין לה אפשרות לבדוק אם יש בקומקום מספיק מים לפני כן.

ברגע שניתן לחבר כל שקע בבית וכל מתג קיים למערכת שליטה מרכזית אחת בבית ולחבר אותה לאפליקציה של בית חכם אלחוטי השליטה נעשית קלה יותר וממוקד אחד מרכזי, דבר שמייעל את השליטה במוצרי החשמל בבית כולו.

בית חכם אלחוטי

בית חכם אלחוטי- התקנה קלה ומהירה:

בית חכם אלחוטי ניתן להתקנה קלה ומהירה בכל בית שהוא. מדובר בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת התממשקות לכל סוגי המתגים והמפסקים הקיימים בבית וגם לכל השקעים שיש והופכת אותם בן רגע למתגים חכמים ולשקעים חכמים. אין צורך בבטריות או סוללות וגם לא בהתקנת קו אפס או חיבור לתשתית תקשורת קווית. החיבור של המערכת הינו חיבור פשוט שאינו דורש הקמה של תשתית מיוחדת או הכנה כלשהי , אין צורך בקידוח כלל- ההתקנה היא פשוטה וניתן לבצעה אף באופן עצמאי ולהפוך את הבית לבית חכם שמקשר בין כל מוצרי החשמל בבית בצורה אלחוטית.

ישנן לא מעט מערכות בית חכם כאשר אחת הבולטות והמהירות ביותר הן בית חכם אלחוטי. הסיבה העיקרית שרוב האנשים מעדיפים את האפשרות של בית חכם אלחוטי היא העובדה שמדובר במערכת אחת מרכזית שמתחברת לרשת האינטרנט הביתית שגם ככה קיימת בבית ולא מחייבת שום הכנה מראש או התאמה של רשת תקשורת ביתית חדשה. המהירות והיעילות של המערכת מוכיחה את עצמה והחיבור לאפליקציה מאפשר לשלוט בכל מה שקורה בבית דרך מכשיר הסלולארי החכם של כל אחד מדיירי הבית בצורה קלה ופשוטה. בלי חיווטים ובלי שינוי התשתית או הקמת תשתית חדשה כל אחד יכול להפוך את הבית שלו לבית חכם בהתקנה של בית חכם אלחוטי ולשדרג את רמת החיים שלו.

הימים של הוספת מודם לבית או התקנה של מערכת שליטה מרכזית שדורשת התאמה או התקנה של תשתית תקשורת חדשה והרבה כבלים שמתחברים אליה הם נחלת העבר. היום כמעט כל אספקט בחיינו מתנהל בצורה אלחוטית ועל ידי אפליקציות שונות במכשירים החכמים שלנו אז למה שלא נשלוט בכל הנעשה בבית שלנו בצורה שכזו? החיבור לאפליקציה של בית חכם אלחוטי מאפשרת לעשות זאת ללא צורך בהוצאה כספית גדולה, הכנה של השטח או שינוי תשתית התקשורת בבית.

היום, כאמור, כמעט כל הפעולות שלנו מתבצעות בצורה אלחוטית כך שבכל הבתים שיש היום בארץ ובעולם ניתן למצוא חיבור לרשת אינטרנט ביתית אלחוטית- ואם לא קיים, הרבה יותר קל לחבר לרשת אינטרנט אלחוטית היום משהיה בעבר כאשר היה צורך בחיבור קווי לרשת האינטרנט. בית חכם אלחוטי מתלבש על רשת התקשורת הקיימת וביחד עם התקנת האפליקציה של בית חכם אלחוטי במכשירים החכמים הניידים של כל אחד מדיירי הבית השליטה בכל מה שקורה בבית הופכת להיות יעילה וקלה הרבה יותר.

החיבור של המערכת לא רק שלא פוגע ביופי של הבית ובעיצוב שלו אלא יכול לתרום לו- את המתגים הקיימים ניתן להחליף למתגי טאצ' מעוצבים ויפים בעיצוב נקי שמשדרג את מראה הבית ומוסיף לו מראה טכנולוגי מתקדם מעבר לשיפור המשמעותי ולייעול התפעול של כל מכשירי החשמל על ידי השימוש במתגים אלה.

 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!