שיאומי בית חכם – שיאומי מספר 1?

שיאומי בית חכם

שיאומי בית חכם – שיאומי מספר 1 ?

כאשר חושבים על חברת שיאומי מיד עולה בראש תמונה של טלפון נייד או של מוצר חשמלי המיוצר בסין. בשני המקרים השם שיאומי יתקשר גם עם איכות טובה וכמובן עם מחיר טוב המעניק לקונים – good value for their money. עבור אנשים רבים חברת שיומי מוכרת כחברת סלולר ותו לא, אך למעשה מדובר בחברה טכנולוגית המייצרת מגוון רחב מוצרי חשמל, מוצרי מיחשוב ומגוון של מוצרים לבית חכם.

כיום, שיאומי בית חכם היא אחת משלוש החברות המובילות בעולם בתחום האלקטרוניקה לבית והיא מפתחת, מתכננת ומוכרת מוצרים חכמים כגון טלויזיות חכמות, שואבי אבק חכמים, טלפונים חכמים, מצלמות חכמות, צמידי כושר חכמים ועוד.

מוצרי בית חכם של שיאומי

מי שכבר קרא והתעניין בכל הקשור למוצרי בית חכם יודע שבכדי להתקין מערכת בית חכם בבית צריך שני דברים עיקריים.

הדבר הראשון שצריך הוא מרכז שליטה ובקרה אליו יתחברו כל מוצרי הבית החכם (למרכז הזה קוראים מרכזיה או אקו סיסטם). לגוגל יש את Google Home, לאמאזון יש אתAlexa  ולאפל יש את ה – HomeKit.

הדבר השני שצריך הוא להתאים את מוצרי הבית החכם לצרכיהם של דיירי הבית (בהתאם להתנהלות של הבית בשעות השונות).

בעוד החברות האחרות בתחום הבית החכם (אפל, אמאזון או גוגל ועוד חברות רבות כגון סוני, ג'נרל אלקטריק וסוני) מספקות רק את מוצרי הבית החכם או רק את המרכזיה הרי שחברת שיאומי "עושה את החיים קלים" ומאפשרת לכל הלקוחות שלה לרכוש את כל מערכות מוצרי הבית החכם אצלה.

למה הכוונה? אפל, אמאזון וגוגל הסכימו ביניהן כי תכנות המרכזיות יעשה עם קוד פתוח המאפשר למוצרי בית חכם של חברות שונות להתחבר אל המרכזיה שלהן. כך שבבית אחד יכולים להיות מוצרי בית חכם של מותגים שונים.

אך לעומתן, החליטה חברת שיאומי למכור ללקוחותיה גם את המרכזיה וגם את מוצרי הבית החכם – כך שכל מערכת הבית החכם הן מבחינת שליטה והן מבחינת המוצרים עצמם יכולה להיות מותקנת בקלות ובמהירות ובעיקר ללא תקלות מיותרות או תסכול פשוט חפשו באינטרנט שיאומי בית חכם.  

שיאומי בית חכם

5 מוצרי בית חכם של שיאומי ששווה להכיר

אז כבר הבנתם! לשיאומי יש יתרון על פני החברות האחרות והוא שאת כל מוצרי בית חכם ניתן למצוא "תחת קורת גג אחת". יתרון נוסף למוצרי הבית החכם של שיאומי הוא הגודל. למוצרי הבית החכם של שיאומי יש מראה מעוצב ובעיקר קטן כך שניתן בקלות להסתיר אותם מאחורי הספה או העציץ

כדי להפעיל את מוצרי הבית החכם של שיאומי צריך להתקין את האפליקציה של שיאומי לניהול הבית החכם. האפליקציה מתחברת את המרכזיה של שיאומי הנקראת – .GATEWAY

מלבד היותה מרכזיה להפעלת מוצרי הבית החכם, יכולה ה- GATEWAY לשמש גם כמנורת לילה קטנה (כמו שאומרת תפסנו שתי ציפורים במכה אחת). ל – GATEWAY אפשר לחבר למעלה מ- 30 מוצרי בית חכם ולבצע מעקב אחרי נתוני השימוש בהם ברמה שבועית או חודשית.

מלבד המרכזיה, קיימים עוד ארבעה מוצרי בית חכם של שיאומי ששווה להכיר:

המוצר הראשון הוא חיישן תנועה. לרב מדובר בחיישן קטן מאוד שמטרתו לזהות תנועה בבית או בחצר. ניתן להגדיר עבורו סקריפט או אוטומציה (פעולה המתרחשת בצורה עצמאית כתגובה לפעולה אחרת) בכל פעם שהוא מזהה תנועה. במידה והוא מותקן בחצר הוא יכול לשמש כמעין אמצעי אבטחה וכאשר הוא מזהה תנועה בחצר הוא יכול להדליק את האורות. אפשרות נוספת היא להתקין אותו באחד מחדרי הילדים ולתכנת אותו כך שבכל פעם שיזהה תנועה ידליק או יכבה את האור בחדר.

המוצר השני הוא השקע החכם. מדובר בשקע המקשר בין השקע החכם של המוצר החשמלי ובין התקע החשמלי שבקיר. השקע החכם של שיאומי מאפשר לבעלי הבית להדליק או לכבות כל מכשיר חשמלי שחובר לשקע החכם מרחוק ומבלי לקום מהספה. הדוגמה הטובה ביותר היא להרתיח את קומקום המים עוד לפני שקמתם מהמיטה בבוקר.

שיאומי בית חכם

שיאומי בית חכם העתיד כבר כאן

המוצר השלישי הוא חיישן טמפרטורה. החיישן החכם הזה עוזר לנטר ולשמר את רות הטמפרטורה בחדר כך שלא יהיה חם מדי או קר מדי. חיישן הטמפרטורה של שיאומי ינטר את הטמפרטורה בחדר ובהתאם לאוטומציה שתגדירו עבורו הוא ישלח הודעה למרכזיה של שיאומי GATEWAY)  וזו תפעיל או תכבה את המזגן בחדר.

אנשים רבים מתקינים את חיישן הטמפרטורה של שיאומי דווקא בחדרי ילדים היות ובחדרים אלה תמיד רוצים שתשרור טמפרטורה נעימה בכל שעות היום. במקרים מסוימים יש כאלה המשתמשים בחיישן הטמפרטורה כמעין מערכת הגנה נגד שריפות. כיצד? על ידי הגדרת אוטומציה של ניתוק החשמל בבית אם זוהתה טמפרטורה גבוהה במיוחד באחד מחדרי הבית.

המוצר השלישי הוא חיישן דלת או חלון (מכונה גם חיישן דרכי כניסה ויציאה). זהו חיישן קטן המורכב משני חלקים המוצמדים כל אחד לחלק אחר של הדלת או של מסגרת החלון. כאשר שני החלקים קרובים אחד לשני, החיישן מזהה את הדלת או את החלון כסגורים. אך ככל שהחיישן מזהה כי המרחק בין שני החלקים הולך וגדל, כך הוא מבין שהדלת או החלון נפתחו והוא מיד שולח התראה למרכזיית  של GATEWAY שיאומי. אז, האפליקציה תבצע את האוטומציה שהוגדרה או תשלח הודעה לבעל הבית.

לדוגמא, לאחר שהחיישן של שיאומי זיהה פתיחה של דלת או חלון הוא יכול להדליק את המזגן או לפתוח את המצלמות שבחדר ולשדר בשידור חי את מה שנעשה שם הישר אל הטלפון הנייד של בעל הבית.

המוצר הרביעי ואולי המעניין מכולם הוא הכפתור. הוא קיבל את שמו מצורתו העגולה המזכירה כפתור שמן ועגול. למעשה מדובר במעיין שלט רחוק המאפשר להגדיר פעולות שונות אשר יתבצעו בצורה אוטומטית בלחיצה אחת, בשתי לחיצות או בשלוש לחיצות. לדוגמא, לחיצה אחת על הכפתור של שיאומי תפתח את הממטרות בגינה, לחיצה כפולה תדליק את האור בשביל הגישה לבית ואילו שלוש לחיצות יכבו את המזגנים בקומה השנייה.

שיאומי בית חכם

התקנה קלה למוצרי הבית החכם של שיאומי

היות וחברת שיאומי בית חכם עשתה דבר חכם והצליחה ליצור גם מרכזייה וגם מוצרי בית חכם המתחברים אחד עם השני בקלות ובמהירות, היא גם הפכה באותה נשימה את ההתקנה של מוצרי הבית החכם לקלה ומהירה.

ניתן למצוא ברחבי האינטרנט שלל מדריכים והסברים מצולמים בוידיאו – איך להתקין מערכת בית חכם בעצמך? ההתקנה העצמית היא זולה לעומת התקנה מקצועית, אך אם יש לכם מעט ידע טכני וניסיון קודם בחיבור מוצרים לאינטרנט ולחשמל, גם את התקנת מוצרי הבית החכם של שיאומי תוכלו לעשות בקלות.

כמובן, שאם הסתבכתם או נתקלת בבעיה תמיד תוכלו לפנות אל מתקין מוסמך של שיאומי בית חכם.

בכל זאת שיאומי לא יכולה לחשוב על הכל

עד כמה ששיאומי היא חברה טכנולוגית מובילה, עד כמה ששיאומי מציעה מגוון עצום של מוצרי בית חכם היא עדיין לא יכולה לשלוח מישהו אליכם הביתה שיעשה את העבודה עבורכם.

למה אנחנו מתכוונים? פעמים רבות אנחנו הופכים פעולה כזו או אחרת לפעולה אוטומטית ואז אנחנו עוברים למצב שגר ושכח. כלומר, אנחנו סומכים על המוצר החכם שיעשה את מה שהגדרנו עבורו לעשות מתי שהגדרנו לו לעשות את זה ולמעשה אנחנו מסירים מאיתנו אחריות.

חשוב להיות עירניים למידת האחריות שלכם לתקינות מוצרי החשמל ולמנוע תקלות ונזקים. לדוגמא, במידה והתקנת מערכת חכמה להשקיית הגינה חשוב שתבדקו מדי פעם שהצינורות לא נסתמו או שלא נוצרו בהם חורים הגורמים להצפה.  

שיאומי בית חכם

סיכום

חברת שיאומי הינה חברת טכנולוגיה המציעה ללקוחות שלה ברחבי העולם מגוון עצום של מוצרי בית חכם. בניגוד לחברות אחרות בתחום כגון אפל, גוגל או אמאזון ניתן למצוא גם את המרכזייה (מרכז השליטה) וגם את מוצרי הבית החכם של שיאומי למכירה.

היות וניתן לרכוש את כל מוצרי הבית החכם תחת אותו המותג הופכת את ההתקנה למהירה יותר, זולה יותר וכמובן קלה יותר. אם תמצאו את עצמכם מסתבכים או מתבלבלים, תמיד תוכלו לפנות אל האינטרנט ולהתייעץ ברשתות החברתיות כיצד לפתור את הבעיה בחיפוש פשוט של שיאומי בית חכם.

אין ספק שאם אתם רוצים להתקין בבית מוצרי בית חכם, מומלץ לרכוש את מוצרי הבית החכם של שיאומי שהופכים את החיים בכלל ואת ההתנהלות בבית בפרט לרבה יותר נוחים.

אז בפעם הבאה שתחשבו על מוצרי בית חכם עבור הבית שלכם או אפילו למשרד, דעו שלחברת שיאומי יש יתרונות לעומת חברות אחרות. האם בית חכם שיאומי הוא מספר 1 ? כנראה שרק אחרי שתתקינו את מוצרי הבית החכם שלה או לפחות תקבלו עליהם המלצות ממשתמשים אחרים לא תוכלו באמת לדעת.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!