על מה כולם מדברים: בית חכם 

על מה כולם מדברים: בית חכם

על מה כולם מדברים: בית חכם 

אז שנים שטכנולוגיות הבית החכם מתקדמות ומפתחות ומביאות את הבתים בארץ ובעולם לרמת ביצוע אוטומטית כמעט בכל המובנים. היום כבר בכל בית שני בישראל קיים לפחות מכשיר אחד חכם המשרת את המשפחה ובקרוב נתקשה למצוא אחד שאינו מאובזר בלפחות מכשיר אחד כזה.

למה בית חכם עדיף

יותר ויותר אנשים בוחרים לאבזר את הבתים שלהם בטכנולוגיות חכמות. בין אם מדובר במהפך רציני והעברת כל מכשירי הבית לחכמים ובין אם מדובר בשדרוג רק של המוצרים הרלוונטיים והחשובים ביותר. במעבר לבית חכם יש לכם את האופציה לבחור את מידת האבזור שתרצו, הפונקציות שעל הבית החכם למלא ומה הם המטרות לשמן אתם צריכים את המכשירים החכמים בבית. 

בית חכם מאפשר לכם איכות חיים ותפעול נוח יותר של מערכות הבית. מעכב אחרי צריכת החשמל החודשית והתאמת הפעלת המכשירים ללוח הזמנים המשפחתי שלכם. אם הינכם מרחיקי לכת תוכלו להפוך את טכנולוגיות הבית החכם לאפילו משודרגות יותר, כאלה שכוללות רובוטיקה ועזרה במשימות הבית.

בית חכם
בית חכם

מי מחלוצי הבית החכם

אז כמו הרבה דברים בארץ גם כאן אנחנו מעט שואבים השראה מלא אחרת מאשר ארצות הברית היקרה. כידוע תושבי ארצות הברית ידועים כחובבים גדולים של החיים הנוחים. אומנם לא כל טכנולוגיות הבית החכם והפטנטים פותחו שם, אך עדיין השימוש של אותן טכנולוגיות והמעבר של הבתים לבתים חכמים תפס המון תאוצה דווקא שם. 

זה החל בסרטים שקיבלנו מהוליווד שכבר ראינו את השימוש בטכנולוגיות חכמות כחלק מהבית הנחשבים והמקובלים בארצות הברית והמשיל לסקרים המראים עד כמה הבית החכם תופס את מקומו של הבית הישן והפשוט בארה"ב. אחריהם כמובן הגיעו האוסטרלים ועוד לפניהם ולפניהם הסינים שידועים כאומה מתקדמת ומתפתחת מאוד בפן הטכנולוגי של המילה.

בית חכם
בית חכם

מה עם ישראל

ישראל לא מאחרת להגיע ואפילו כאן בארץ לא רק שהבית החכם הפך למילה נרדמת לבית מתקדם והמילה האחרונה בעולם עיצובי הפנים אלא שגם חברות סטארטאפ ישראליות זיהו את הפוטנציאל וכמה מהן מנסות לפרוץ  את השוק עם הכנסת רובוט ביתי לשימוש אישי המשווק בעיקר כטכנולוגיה שמקלה על חייהם של בני הגיל השלישי והמטפלים בהם.

המילים האחרונות עוד טרם נאמרו בכל הנוגע לבית החכם אך אני בטוחה שעוד נשמע הרבה מאוד בנושא.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!