מתקין בית חכם בפחות מ- 5,000 ₪

מתקין בית חכם

מתקין בית חכם בפחות מ- 5,000 ₪

כיום בבתים החדשים ובבנייני המשרדים זה כבר סטנדרט לחסוך באנרגיה מתכלה ולכן יותר ויותר קבלנים ויזמים מבצעים מראש התקנה של מערבות בית חכם משלב התכנון והבנייה.

ברגע שמחליטים להתקין מערכת של בית חכם בבניין שנמצא בשלבי התכנון ניתן כבר בשלב ההקמה להעזר בשירותיו של מתקין בית חכם בכדי שיבצע את ההתקנה.

מתקין בית חכם יודע לשבת עם התוכניות ולהכניס את שלבי ההתקנה של מערכת הבית החכם כחלק מתהליך הבניה בכדי לחסוך בעלויות נוספות וגם בפעולות כגון חציבה בקירות, תכנון קווי תקשורת וקווי חשמל בהתאם והכנסת המערכת בצורה שכזו שלא תיראה בבית ותשתלב בעיצוב שלו.

ומה עושים אם כבר יש לכם בניין גמור או בית שאתם לא מעוניינים לשפץ אלא רק להתקין בו מערכת של בית חכם? גם במצבים כאלה ניתן להעזר בשירותיו של מתקין בית חכם שידע להתקין עבורכם את המערכת בצורה הטובה, המהירה והיעילה ביותר. בכל מקרה- אל תוותרו על מתקין בית חכם לצורך התקנת המערכת.

מתקין בית חכם

מומלץ להשתמש בשירותיו של מתקין בית חכם- ביצוע התקנת מערכת בית חכם בכל אחד משלבי הבניה וגם לאחריה:

זמן ההתקנה של מערכת בית חכם ועלות ההתקנה של מערכת בית חכם משתנה בהתאם לגודל המבנה, סוג המבנה וכמובן סוג המערכת החכמה שרכשתם וגם המורכבות שלה.

ככל שהמערכת תהיה מורכבת יותר, מתקדמת יותר ותכיל יותר מכשירים ופריטים כך ההתקנה שלה תהיה ארוכה יותר וגם תעלה יותר.

טרם הזמנת מתקין בית חכם שיבצע עבורכם את ההתקנה חשוב לוודא שאכן רכשתם מערכת בית חכם המתאימה למבנה בו אתם מעוניינים להתקין אותה, לדעת אם מדובר במערכת בית חכם אלחוטית או מערכת בית חכם קווית, אילו מכשירים אמורים להתחבר אל המערכת וכמובן אם תרצו גם לבצע החלפה של השקעים הרגילים והמתגים הרגילים בשקעים חכמים ובמתגים רגילים.

מתקין בית חכם כאשר מדובר במערכת בית חכם אלחוטית- מערכת בית חכם אלחוטית מתחברת על רדת האינטרנט הביתית שלכם ולכן חשוב מאוד לוודא שיש לכם רשת אינטרנט חזקה עם תקשורת טובה.

במידה ויש לכם רשת שכזו לא תהיה בעיה להתחבר אליה עם המערכת ולסנכרן אותה דרך אפליקציה בטלפון החכם שלכם או דרך טאבלט שיהיה המכשיר העיקרי לתפעול המערכת החכמה. חשוב לוודא איזו רשת יש לכם, אם יש סיבים אופטיים מה שמקל על השימוש במערכת, שאין תקלות התחברות או חיבור איטי עקב הוספת המערכת החכמה ושיש לכם חבילת גלישה שמתאימה לשימוש בזמן התקנת מערכת בית חכם בבית שלכם.

ברוב המקרים בהם מדובר במערכת בית חכם אלחוטית תוכלו לבצע את ההתקנה באופן עצמאי על ידי סנכרון המכשירים החכמים, הורדת אפליקציה לטלפון החכם הנייד שלכם והתקנת לוח הבקרה של המערכת על הקיר.

כמו כן תמיד תוכלו להשתמש בשירותיו של מתקין בית חכם- רצוי דרך החברה ממנה רכשתם את המערכת החכמה או בהמלצה שלהם שיבוא ויבצע את ההתקנה של המערכת, יסייע לכם לסנכרן את המכשירים כולם ויוודא אתכם שהמערכת אכן פועלת כשורה.

מתקין בית חכם כאשר מדובר במערכת בית חכם קווית- אם החלטתם לרכוש מערכת בית חכם מתקדמת יותר או שמדובר במבנה שיש בו צורך בהתחברות למערכת התקשורת הקווית יהיה צורך בשירותיו של מתקין בית חכם.

הסיבה היא שיש צורך לבצע קדיחה בקיר וחציבה בקיר בכדי להגיע אל קווי התקשורת השונים, להחליף את השקעים הרגילים בשקעים חכמים ואת המתגים הרגילים במתגים חכמים.

בכדי לבצע זאת בצורה המהירה והטובה ביותר עם מינימום פגיעה בנראות של המבנה או חציבה בקיר יש צורך בשירותיו של מתקין בית חכם.

במידה וניתן הוא יוכל לתכנן את ההתקנה עוד בשלבי התכנון של הבית וכך לא יהיה צורך לחצוב בקיר או לגעת בו כלל מכיוון שרשת התקשורת תחובר מלכתחילה וגם המתגים והשקעים יחוברו בהתאם.

במידה ויש צורך בהחלפה יוכל מתקין בית חכם לבצע זאת בצורה מתוכננת ומסודרת עם מינימום פגיעה בנראות החיצונית של הבית.

מתקין בית חכם

דברים שחשוב לדעת בעת בחירת מתקין בית חכם:

  1. יש לוודא שמדובר באיש מקצוע מימון ומוסמך לבצע התקנה של מערכות בית חכם ואשר ביצע התקנות שכאלה בעבר. כך הוא ידע לבצע את ההתקנה בצורה המתאימה המהירה והיעילה ביותר.
  2. על מתקין בית חכם שמבצע חיבור או ניתוק מהחשמל והחלפת מתגים רגילים ושקעים רגילים במתגים חכמים ושקעים חכמים להיות חשמלאי מוסמך שיודע לבצע עבודות חשמל
  3. מומלץ לבדוק בחברה ממנה רכשתם את מערכת הבית החכם ואת המכשירים החכמים המתחברים למערכת הבית החכם אם יש להם שירותי התקנה ובמידה וכן לרכוש את השירות של מתקין בית חכם דרכם. במידה ואין להם שירותים של התקנת מערכות בית חכם בקשו מהם המלצה על מתקין בית חכם שניתן לסמוך עליו.
  4. חשוב שתהיו נוכחים בזמן ההתקנה של המערכת בכדי שתוכלו לקבל הסבר מהמתקין עצמו וגם לבצע איתו איתור מוקדם של תקלות לצורך מניעה וטיפול במידת הצורך. מתקין בית חכם יבצע את ההתקנה ולאחר מכן יוודא שהכל פועל כשורה ובמידה ואותרה תקלה ידע לפתור אותה במקום.
  5. התקנה של מערכת בית חכם צריכה להתבצע בצורה מקצועית ועם תעודת אחריות. זאת בכדי שאם תהיינה לאחר ההתקנה תקלות במערכת או בתפעול שלה יהיה למי לפנות. לכן חשוב למצוא מתקין בית חכם מוסמך ומקצועי שיבצע את ההתקנה וגם יספק עליה אחריות.
  6. עלות של התקנה של בית חכם משתנה בהתאם למורכבות של ההתקנה וכמובן למספר המכשירים שיש לחבר ולכל פעולות ההתקנה הנוספות. עם זאת- חשוב לשים לב שלא גובים לכם עלות גבוהה מדי על התקנה פשוטה למדי ולכן טרם סגירת התקנה עם מתקין בית חכם קבלו כמה הצעות מכמה מתקינים על אותה התקנה והשוו ביניהן. כך תוכלו לדעת איזה מתקין בית חכם יספק עבורכם את השירות הנדרש המחיר הטוב ביותר, עם אחריות כמובן.
מתקין בית חכם

התקנה של בית חכם- מספר דברים כלליים שחשוב לדעת:

היום כבר ניתן לראות יותר ויותר מבנים גדולים בנייני דירות ובתים פרטיים הדואגים לשלב התקנה של מערכת בית חכם כבר בשלבי התכנון והבנייה. בצורה כזו קל יותר לתכנן את החיסכון באנרגיה מתכלה במקביל לתכנון הבית עצמו ושילוב של המערכת של הבית החכם כחלק ממערכות הבית הפועלות.

אין צורך בחציבה של קירות או החלפת רשת תקשורת קווית מכיוון שאת כל ההתקנה מבצעים תוך כדי הליך הבנייה כחלק ממנו.

מערכת בית חכם פשוטה שמרכיבים אותה בתוך בית פרטי או דירה פרטית יכולה להיות מותקנת תוך מספר שעות מועטות בלבד שכן לא מדובר בהתקנה מסובכת למדי. ככל שהמערכת מורכבת יותר ומתקדמת יותר יש צורך להתקין אותה כחלק ממערכת התקשורת הקווית של הבית ולכן ההתקנה תיקח יותר זמן בהתאם.

התקנה של מערכת בית חכם מסובכת ומתקדמת הדורשת חיבור לכמה מקומות יכולה לקחת כמה ימים ואפילו כמה שבועות ובמקרים מסוימים אפילו כמה חודשים.

בכדי לא לשלם מאות אלפי שקלים עבור מתקין בית חכם חשוב לדעת בדיוק איזו מערכת אתם מתכננים להתקין ומה היא דורשת.

ככל שתהיו יותר מדויקים בדרישות שלכם ותבצעו את ההתקנה של המערכת בשלב מוקדם יותר של הבניה, השיפוץ ואפילו כחלק מהתכנון של הבית שלכם- כך תחסכו בעלויות ההתקנה של בית חכם.

ההמלצה היא תמיד להיוועץ עם איש מקצוע בתחום גם אם אתם מתכננים לבצע את ההתקנה של מערכת הבית החכם באופן עצמאי- היוועצו עם מתקין בית חכם בכדי לקבל ממנו טיפים ועצות כיצד לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.

גם במידה ולא תשכרו את שירותיו של מתקין בית חכם בקשו ממנו להגיע אליכם למבנה ולבדוק את אופציות ההתקנה ולומר לכם כיצד לבצע אותה או אפילו לסייע לכם חלקית.

לסיכום, התקנה של בית חכם חשוב ביותר לבצע בצורה מקצועית על ידי מתקין בית חכם. הסיבה היא שרק בצורה כזו תוכלו להבטיח לעצמכם מערכת תקינה שפועלת כשורה וללא תקלות.

כמו כן במידה ותחליטו לבצע את ההתקנה באופן עצמאי וללא סיוע או שירות של מתקין בית חכם, במידה ותהיה לכם תקלה במועד מאוחר יותר יהיה קשה יותר לאתר אותה וגם לא תהיה אחריות על התיקון והטיפול שלה.

לכן ההמלצה החוזרת היא לשכור את שירותיו של מתקין בית חכם על מנת שיבצע את ההתקנה בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר עם התחייבות ואחריות על ההתקנה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!