משתדרגים לבית החכם של שיאומי 

בית החכם של שיומי

משתדרגים לבית החכם של שיומי 

אם נמאס לכם לחכות שעות למים החמים, אם אין לכם כח לקום מהספה כדי לכבות את האור, אם במקום להדליק את המזגן אתם מתכסים בעוד שמיכה, כנראה שהגיע גם הזמן שלכם להשתדרג לבית החכם של שיומי. 

הבית החכם של שיומי הוא מערכת של מספר גאדג'טים המתחברים באמצעות אפליקציית בית חכם של שיומי לטלפון שלכם ומאפשרים לכם לעשות כל מיני פעולות, בתוך הבית ומחוצה לו, בלחיצה כפתור קלה ומהירה. 

לבית החכם
לבית החכם

מתקינים בית חכם – יוצאים לדרך

לפני שרוכשים גאדג'ט כזה או אחר ולפני שמבררים מהן העלויות הכרוכות בהתקנת מערכת ממוחשבת לבית חכם של שיומי, צריך להבין מה אתם רוצים וצריכים שהבית החכם יעשה עבורכם. 

הבית החכם יכול לשלוט במערכות כגון מיזוג, תאורה, חשמל, אבטחה ועוד. כך למשל אם אתם לא נמצאים הרבה בבית, תוכלו להתקין גאדג'ט שיפעיל את המזגן. תוכלו להגדיר אותו כך שיפעיל את המזגן כחצי שעה לפני שאתם חוזרים הביתה, כך שיחכה לכם בית חמים ונעים. 

דוגמה נוספת היא חיבור מנורה חכמה לשביל הגישה לבית, כך שתופעל בשעות הערב בצורה אוטומטית מבלי שתלחצו על המתג. 

השאלות החשובות אותן צריך לשאול לפני שבוחרים מערכת בית חכם הן:

  1. מי נמצא בבית ומתי? – כאשר כל המשפחה בבית משתמשים ביותר חדרים וביותר מוצרי חשמל, אל במידה והילדים נמצאים בבית לבד, האם תירצו שחלק מהמערכות לא יעבדו. כשתבינו מה הצרכים שלכם ושל הבית בכל שעות היום תדעו מה צריך לכלול הבית החכם.
  2. נוחות התפעול – האם המערכת עובדת בעברית או בשפות אחרות? עד כמה יהיה פשוט, קל ונוח לכל בני הבית, הגדולים והקטנים, לעשות שימוש במערכת?
  3. כיצד תתבצע ההתקנה? – אם אתם רוצים להתקין רק גאדג'ט אחד או שניים, תוכלו להסתפק בהתקנה עצמאית בהנחה שיש לכם חוש טכנולוגי. אך אם מדובר בהתקנה של מספר מערכות יחד, מומלץ להיעזר באיש מקצוע המתמחה בהתקנה וחיבור של מערכות בית חכם המתאימות למספר רב של שימושים וחדשים. 
  4. תדירות התחזוקה – כמה מאמץ וטיפול שוטף תדרוש ממכם המערכת? האם יהיו עידכוני גרסא שישפיעו על התפעול השוטף שלה? האם החלפת גאדג'ט שהתקלקל בגאדג'ט אחר היא מסובכת?
  5. תקלות – מי נותן מענה במידה ומתעוררת תקלה במערכת? מה קורה אם האפליקציה נתקעת?
לבית החכם
לבית החכם

התקנה ועלויות של בית חכם 

ככל שמערכת "הבית החכם" שתתקינו תהיה משוכללת יותר כך היא תעלה יותר. 

ניתן להתקין מערכת בת חכם יחסית זולה של שיומי והיא תעלה כמה מאות שקלים. המערכת צריכה לכלול את ה- GATEWAY שהוא מרכז הבקרה והשליטה המתחבר לאפליקציה בנייד ומאפשר שליטה מרחוק. אל הגאדג'ט הזה מתחברים כל הגאדג'טים האחרים (ניתן לחבר עד 32 מוצרים חכמים במקביל). 

ניתן להזמין את הגאדג'טים דרך האינטרנט והעלות מסתכמת בכמה מאות שקלים. את ההתקנה ניתן לעשות בצורה עצמאית בעזרת סרטוני הדרכה ביו טיוב או על ידי איש מקצוע המתמחה בהתקנת מערכות בית חכם. 

אך אם אתם צריכים מערכת בית חכם שתיתן מענה לבית גדול עם הרבה חדרים, מומלץ שתיפנו אל אחת מהחברות העוסקות בהתקנת בתים חכמים. היות ומדובר במערכת שצריכה להיות מחוברת בכמה חדרים (ולעיתים גם בגינה) ולשלוט על כמה מערכות בו זמנית (מיזוג, חשמל, תאורה, אבטחה) ההתקנה נמשכת זמן רב יותר ונעה בין כמה שבועות לכמה חודשים. והמחיר כמובן בהתאם – החל מכמה אלפי שקלים למרכז שליטה אחד (בקר) ועד עשרות אלפי שקלים. כל שתתקינו יותר מערכות ביותר חדרים, כך המחיר יעלה בהתאם. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!