כל הבית בכף היד – מערכת בית חכם בלחיצת כפתור

מערכת בית חכם בפעולה

להפעיל את הבית בלחיצת כפתור

לפני כמה שנים, להפעיל את הבית בלחיצת כפתור היה נראה כמו סרט מדע בידיוני או תוכנית טלויזיה על הבתים המפוארים של עשירי העולם. אבל היום באמצעות מערכת בית חכם להפעיל את הבית בלחיצת כפתור זה דבר פשוט וקל שאפשר למצוא בכל בית בישראל בשם – מערכת בית חכם. 

משפחות אשר התקינו מערכת בית חכם נהנות משלל יתרונות אשר הופכים את חיי המשפחה לקלים יותר. ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות ורעיונות איך מכשירי הבית החכם יכולים לעזור גם לכם:

להתעורר ביקיצה טבעית

כבר אין צורך לכוון את השעון המעורר ולהתעורר בבהלה כשהוא מצלצל. כבר לא צריך להיכנס אל חדר הילדים ולבקש מהם שוב ושוב קומו, שלא תאחרו לבית הספר. בעזרת חיבור חלונות הבית למערכת בית חכם תוכלו לכוון את החלונות שיפתחו בצורה הדרגתית כך שאור השמש יעיר את הילדים והם יקומו בעדינות ובעיקר בלי עצבים. 

אם תרצו לעודד אותם באנרגיות יותר טובות, תוכלו לחבר רמקולים חכמים לחדר ולהגדיר אוטומציה שביחד לפתיחת החלון תישמע בחדר גם מוזיקה נעימה שתעזור לילדים להתעורר בנחת. 

כשהם משחקים, אתם ישנים

אם הילדים מתעוררים בחמש בבוקר ומאלצים אתכם לפתוח להם את הטלויזיה או לחגוג יום הולדת לכל הבובות, תוכלו לחבר לטלוויזיה מתג חכם שידליק אותה על ערוץ קבןע בכל בוקר באותה השעה. כך הילדים ילכו לסלון ואתם תוכלו להמשיך לישון בשקט. 

אבל מי ידליק להם את האור? גם את זה תוכלו לפתור על ידי הבית החכם. פשוט תחברו בסלון נורה חכמה ושתידלק בכל בוקר באותה השעה. 

מערכת בית חכם בפעולה

חיסכון בהוצאות חשמל

למי מאיתנו זה לא קרה? יצאנו מהחדר ושכחנו את האור דולק. אם אנחנו בבית, הבעיה פחות גדולה כי די מהר אנחנו שמים לב לאור הדולק וניגשים לכבות אותו. אך מה קורה אם יצאנו מהבית והשארנו את המזגן עובד או את תנור האפייה פועל? 

עבור מקרים כאלה, יש לנו את המתג החכם (למזגן ולדוד) ואת השקע החכם (למכשירי חשמל) המאפשרים כיבוי והדלקה מבשלט רחוק. כך שאם אתם לא בבית תוכלו בעזרת אפליקציית בית חכם מהמשרד או מהגינה לכבות או להדליק כל מכשיר חשמלי שיש בבית. 

כבר לא מפחדים מהחושך

קמתם בלילה, רציתם ללכת לשירותים ובדרך נתקעתם עם בהונות הרגליים בפינת המיטה? ככל הנראה לא רציתם להדליק את האור כדי שלא להעיר את בני הזוג. אז כבר לא צריך לגשש באפלה ולא צריך לפחד מהחושך, אפשר להתקין במסדרון החדר ובחדרי האמבטיה נורות חכמות או חיישני תנועה שברגע שזיהו תנועה מסוימת נדלקים עם תאורה חלשה. 

אין ספק שמערכות בית חכם הופכות את החיים של ההורים לקלים יותר ואת החיים של הילדים לעצמאיים יותר. אך יחד עם זאת יש גם מספר חסרונות למערכת בית חכם וחשוב לתת את הדעת גם עליהם:

  1. הבית החכם אינו מחליף את בעלי הבית. עד כמה שמוצרי הבית החכם עוזרים לבעלי הבית לנהל אותו בצורה רציפה יותר, יש גבול למה שהם יכולים לעשות. הדוגמה הטובה ביותר לכך הוא השקע החכם. השקע מתחבר למוצרי חשמל ומאפשר הפעלה וכיבוי מרחוק, אך הוא לא יכול לדעת מה המכשירים מכילים. לדוגמה, שקע חכם יכול להפעיל את הקומקום החשמלי, אבל הוא לא יכול למלא בו מים. אם בעלי הבית לא יזכרו למלא מים בקומקום, עלול להיווצר כשל חשמלי מסוכן. 
  2. תקיפות סייבר – מוצרי הבית החכם מתחברים דרך האינטרנט לטלפון הנייד, למחשב או לטאבלט. במידה והאקר יפרוץ אל המערכת שלכם הוא יכול לשנות את הגדרות האוטומציה ולגרום לנזק רב. לדוגמה, האקר יכול להפעיל את מערכות ההשקייה האוטומטיות ולגרום למים בגינה להציף את חדרי הבית.  
מערכת בית חכם שבדקנו
מערכת בית חכם שבדקנו

כמה עולה בית חכם?

מחירה של מערכת בית חכם משתנה בהתאם לצרכים של המשפחה, ככל שתצטרכו לתפעל ולנהל פחות מערכות, כך תזדקקו למערכת פשוטה יותר וזולה יותר. 

בכמה מאוד שקלים ניתן לרכוש ואף להתקין את מוצרי הבית החכם של שיומי ולחבר את הבית. מוצרים אלה מתאימים בעיקר לדירות קטנות. אך, אם תרצו לחבר בית פרטי עם הרבה חדרים או את המשרדים שלכם, כאן כבר תזדקקו לייעוץ מקצועי של חברה המתמחה בהתקנת מערכות בתים חכמים. 

במקרים כאלה, מחיר הבית החכם מזנק היות והוא כולל בתוכו גם את התכנון, גם את החומרה וגם את ההתקנה. לרב מחירן של מערכות מתקדמות לבית חכם נעות בין כמה אלפי שקלים לכמה מאות אלפי שקלים. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!