מוצרי בית חכם שאם עוד לא הכרתם – שווה לכם להכיר!

מוצרי בית חכם שאם עוד לא הכרתם - שווה לכם להכיר!

מוצרי בית חכם שאם עוד לא הכרתם – שווה לכם להכיר!

כולנו התחלנו לשמוע את המושג בית חכם בהמון הקשרים בשנתיים האחרונות. רוב מכשיר הבידור שנמכרים בארץ משווקים כמכשירים חכמים ועל כן שווים יותר. אבל מעבר לזה יש המון מוצרים לבית מכל מיני סוגים ועם הרבה אופציות שכדאי לכם להכיר.

מערכת מיזוג אוויר חכמה

אז כמו שאר המכשירים בקטגוריית הבית החכם גם המזגנים החכמים מאפשרים שליטה מרחוק בעזרת הטלפון הנייד. זה מאפשר לכם להכין את טמפרטורת הבית לנעימה יותר בטרם חזרתכם הביתה מיום העבודה הארוך ולהיות בבקרה שהמזגן לא עובד שעות נוספות במקרה ושכחתם לכבות אותו  ביציאה מהבית. כמובן שבחלק מהמזגנים יש אופציה לקבל התראות במידה והמזגן עובד יותר ממספר השעות שהגדרתם מראש.

בנוסף לאופציית השליטה מרחוק במזגנים החכמים החדשים ישנה גם מערכת לטיהור וניקוי האוויר, שכולנו התוודנו לחשיבות של העניין בשנתיים האחרונות. זה מאפשר לכם לשמור על בריאות טובה יותר ועוזר בבעיות בריאותיות שונות לדוגמה אסתמה בילדים ומבוגרים.

בית חכם
בית חכם

שירותים חכמים

נכון אומנם הכותרת לא לכולם עושה קונוטציה חיובית אך בשירותים חכמים החוויה של השימוש הופכת לחוויה יוצאת מן הכלל שלדעתי רבים יתקשו לוותר עליה אם ינסו אותה לפחות מספר פעמים ויתוודעו ליתרונות הגדולים בה.

שירותים חכמים הם שירותים שמעוצבים באופן אישי לצרכים והרצונות של הלקוח. הם יכולים לכלול אסלה חכמה עם בידה, שהיא הגיינית הרבה יותר משימוש בנייר טואלט וגם חוסכת שימוש בנייר לצורך זה. שירותים חכמים יכולים גם לכלול הוספה של מסכי מחשב בתוך דלתות השירותים שיגרמו לכם לוותר בשמחה על העיתון ויתנו לכם כמה דקות של שקט מכולם בפינת ההתייחדות האישית שלכם. שווה לנסות בכל אופן.

בית חכם
בית חכם

תאורה חכמה

זוהי כלל וכלל אינה המצאה חדשה ולדעתי אין הרבה מה להתעכב עלייה. אך בכל זאת היא נמצאת כאחת מדרישות הבסיס בכל תכנון של בית חכם או חצי חכם. מערכת תאורה חכמה מאפשרת שליטה מרחוק על כל אורות הבית, לעיתים מגיעה יחד עם חיישנים שמזהים תנועה ומדליקים חלק מהאורים עקב הזיהוי הזה. ככה תוכלו להרגיש בטוחים יותר כשאתם רוצים לעבור חדרים באמצע הלילה והניסיונות למצוא את מתג ההפעלה של האורות בלילה יראו לכם כמו חלום רחוק. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!