מה זה בית חכם?

מה זה בית חכם

מה זה בית חכם?

כשבונים בית חדש או משפצים בית קיים תמיד רוצים לשפר אותו לעומת הגרסה הקיימת. יש כאלה רוצים להגדיל את האמבטיה, יש כאלה שרוצים להוסיף מקומות איחסון ויש כאלה שרוצים להפוך את הבית שלהם לבית חכם. 

האמת היא שלא צריך לבנות בית או לשפץ בית ולהוציא סכומים גדולים על מנת להפוך בית לבית חכם, אפשר להתקין את מכשירי הבית החכם של שיומי גם בבתים קיימים וכל מה שצריך הוא קצת ידע טכנולוגי, חיבור לאינטרנט ושקע חשמלי. 

אז לפני שנדבר על מכשירי הבית החכם (יש כאלה שקוראים להם גאדג'טים) בואו נבין קודם מהו בית חכם

בית חכם הוא בית בו מותקנים מכשירים טכנולוגיים המאפשרים שליטה על מערכות הכניסה והיציאה מהבניין, מערכות החשמל, המיזוג, התאורה ומערכות נוספות המשפיעות על התפקוד השוטף של הבית. 

הבית החכם התפתח מהצורך שלנו לשלוט במכשירי חשמל שונים בבית גם כשאנחנו מחוצה לו והדבר התאפשר בזכות פיתוח טכנולוגי הנקרא – האינטרנט של הדברים ((IOT. זוהי למעשה גישה טכנולוגית המאפשרת לחבר בין האינטרנט ובין מוצרים המחוברים לחשמל ולאפשר למשתמשים להפעיל אותם מרחוק. 

הדוגמה הטובה ביותר לאינטרנט של הדברים היא הדלקת דוד שמש בעזרת אפליקציה בטלפון. תארו לעצמכם, שאתם תקועים בפקק בדרך הביתה ובחוץ גשם זלעפות. אם לא היתה לכם את האפשרות לשלוט מרחוק על הדוד, הייתם צריכים להתקשר הביתה ולבקש ממישהו שידליק את הדוד עבורכם או להגיע הביתה להפעיל את הדוד ולחכות שעה ולפעמים אפילו יותר על שיהיו מים חמים. 

השימוש באפליקציית בית חכם של שיומי עוזרת לכם בקלות ובמהירות להפעיל את דוד השמש מהדרך או אפילו לתכנת אותו שבכל יום בשעה 17.00 כשאתם יוצאים מהמשרד, הוא ידלק בצורה אוטומטית. כך, לא משנה אם יש פקקים בדרך חזרה הביתה, לא משנה אם יש גשם או יום חמסין – תמיד יחכו לכם מים חמים כשתגיעו הביתה. 

בית חכם
בית חכם

אילו מערכות אפשר לחבר לבית חכם?

כפי שהזכרנו קודם אפשר לחבר מגוון רחב של מערכות לאפליקציית הבית החכם של שיומי, אך היות ולכל משפחה יש את הצרכים שלה מומלץ קודם להבין מה אתם צריכים. תוכלו לבחור באחת מהמערכות הבאות או אפילו לשלב ביניהם:

מערכת בית חכם לשליטה על דלתות, חלונות ושערים

מערכת בית חכם לשליטה על מיזוג אוויר וחימום מים

מערכת בית חכם לאבטחת הבית המאפשרת הפעלת אזעקה או חיוג למשטרה במידה וזוהתה פריצה 

מערכת בית חכם לשליטה על התאורה בבית המאפשרת הדלקת אורות בבית מרחוק

מערכת בית חכם למוצרי חשמל כגון קומקום חשמלי, מכונת כביסה או מנורת לילה.

בית חכם
בית חכם

האם הבית החכם בטוח לשימוש?

חשוב לדעת כי כאשר אנחנו מבצעים פעולות בצורה אוטומטית לרב אנחנו עושים אותם ולא מודעים לכל השלבים של התהליך. לדוגמה, כאשר אנחנו רוצים להכין כוס קפה, אנחנו מרתיחים מים בקומקום החשמלי אך קודם לכן מוודאים שיש בו מים או ממלאים אותו מחדש. 

אם נחבר את הקומקום החשמלי להפעלה מרחוק באמצעות אפליקציית בית חכם, יכול להיגרם נזק אם נפעיל את הקומקום כשהוא ריק ממים. 

לכן, חשוב לוודא מראש כי המכשירים והפעולות אותם מחברים ומגדירים באפליקציית הבית החכם של שיומי פועלים בצורה תקינה שלא דורשת מהמשתמש התערבות פיזית (כגון בדיקת המים בקומקום). 

סיכון נוסף הקיים בשימוש במערכת בית חכם הוא הסיכון לפריצות והתערבויות של האקרים. היות ומערכות הבית החכם מחוברות לאינטרנט הן חשופות בפני תקיפות סייבר היכולות לשנות את ההגדרות שאתם קבעתם וליצור נזקים לבית. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!