כל מה שצריך לדעת על טכנולוגית הבית החכם

כל מה שצריך לדעת על טכנולוגית הבית החכם

כל מה שצריך לדעת על טכנולוגית הבית החכם

הטכנולוגיה החדשה שהופכת בשנים האחרונות לנגישה יותר וכפועל יוצא גם נפוצה יותר היא עניין כמעט מהפכני מנקודת מבט של הזמן והקדמה במאה האחרונה. למי מכם שטרם נחשף לבית חכם ובייקר באחד כזה או אלו שמחפשים סקירה קצרה בנושא, כאן תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת למתעניין בבית חכם.

מה זה בית חכם?

בית חכם זוהי הגדרה של טכנולוגיות שונות המאפשרות לך לשלוט במכשירי החשמל בבית במקום מרוכז אחד בסמארטפון, טאבלט או לוח בקרה ייעודי. וכמו כן גם בקרה של חיישני אור, קול ותנועה המתוכנתים לפעולה מסוימת בזמן קליטת האותות. קיימות חברות שונות המייצרות מוצרים חכמים כבר שנים בשוק הדוגמה הבולטת שבינהם היא הIROBOT שמאפשר שטיפת בית ללא צורך בזמן  והשקעה ודורשות הפעלה של כפתור אחד לנקיון הבית.

בית חכם
בית חכם

איך זה עובד?

יש מספר סוגים שעליהם ניתן לבסס את טכנולוגיות הבית החכם. הטווח נע החל ממוצרים בודדים שמושתתים על הטכנולוגיה ועד להעברת קווי רשת או קווי רשת מתח ליצירת גלי רדיו דרכם יעברו האותות וכך יתופעל הבית החכם. אך הטכנולוגיה הכי נפוצה מבחינת שימוש כיום היא העברת אותות דרך האינטרנט באופן אלחוטי או בעזרת אפליקציות בתמיכה של ענן או לסירוגין על שרת ביתי פרטי.

כל סוגי המערכות שקיימות פועלות באופן דומה של ריכוז השליטה במוצרי הבית החכמים בלוח בקרה או לסירוגין טלפון נייד ,טאבלט  ושלט.

מהן האופציות שקיימות בהנדסת חללים חכמים בבית?

  • האופציות הנפוצות ביותר: טלוויזיה חכמה- כבר מזמן אינה טכנולוגיה חדשה ורוב מסכי הטלוויזיה החדשים שמופצים לחנויות הם כבר עם טכנולוגיה חכמה מותקנת בתוכם.

 אמצעי קול לשליטה במכשירי הבית- בעזרתם ניתן לשלוט במערכת התאורה למשל או ניגון מוזיקה. מערכת זו נותנת אופציה לחילוק פקודות למחשב התרגם את הפקודה שניתנה לפעולה באחד ממוצרי החשמל בבית. 

בית חכם
בית חכם

שליטה בטמפרטורות הבית.

טכנולוגיות הקשורות בדלת הכניסה לבית- לדוגמה צלצול הפעמון כשהחיישנים מזהים תנועה קרובה לדלת, הדלקת וידיאו וסנכרונו עם מכשירי הנייד ועוד אופציות שניתן להוסיף.

אורות אוטומטיים- בהם ניתן לשלוט מרחוק וכך לשכוח מהדאגה לאורות שנותרו דלוקים וחשבון החשמל. כמו גם אופציה לאורות אוטומטיים ללילה שנדלקים בזיהוי תנועה ומונעים נפילות בשעות החשיכה בבית.

חיבור שקעים חשמליים למערכת חכמה שתאפשר לכם לכבות ולהדליק כל מוצר מרחוק.

  • טכנולוגיות חכמות לשמירה על ילדים: מגוון של אופציות החל ממכשירים חכמים בודדים שניתן בקלות להדליק בחדר התינוק או הילד עד לחיישני קול מתקדמים וחיבור להזעקה במידה והמכשיר מזהה תנועה או חוסר תנועה חריגה.
  • אבטחה בבית חכם: חיבור מצלמות אבטחה למערכת החכמה מאפשרת לכם לקבל התראות על כניסה לבית ישירות לנייד וגם  לראות את המצלמות אבטחה בזמן אמת למעקב ותחושת רוגע. 
  • בית חכם לחיות המחמד שלכם: דלתות חכמות לחיות המחמד, מערכות הרחקה משטיחים וחפצים מסויימים  שהייתם רוצים להגן עליהם, מערכות וידיאו למעקב אחרי בעלי החייים הביתיים ועד לארגזי חול שמנקים את עצמם.
  • אפשרויות נוספנות: מטבחים חכמים שנפוצים גם הם, רצפות חכמות ומיטות חכמות.

בכל הנוגע לבית חכם הדבר הנכון ביותר להגיד היא "השמיים הם הגבול". כל אחד יכול להרגיש כמו סוכן חשאי בעל הטכנולוגיות המתקדמות בעולם ולהינות מחיי נוחות וגאדג'טים שפשוט קשה שלא לאהוב. כל מה שנשאר לעשות זה לקבוע פגישת ייעוץ לברר מחירים ולהחליט כמה רחוק אתם רוצים לקחת את זה. הבית שלכם , בידיים שלכם. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!