ילדות בבית חכם: איך תיראה הילדות שלדור ההמשך שלנו

ילדות בבית חכם: איך תיראה הילדות שלדור ההמשך שלנו

ילדות בבית חכם: איך תיראה הילדות שלדור ההמשך שלנו

כשאנחנו המבוגרים נזכרים בילדות שלנו בנוסטלגיות חמוצה אנחנו חושבים על משחקי כדור בחוץ. על הורים שלחצו עלינו לחזור הביתה כשהשעה שמונה הגיעה, ואמא אחרת שקראה כל פעם לילד שלה להיכנס לאכול צהריים. אנחנו חושבים על פוגים ויויו וסקייטבורד משותף לכל הילדים ברחוק.

הילדות של הילדים והנכדים שלנו כיום שונה בהרבה. החל מאייפונים ואייפדים, טלוויזיות שמלאות בתוכניות וסדרות לילדים, ואפילו שעונים חכמים שמלווים אותם לבית הספר שחס וחלילה לא ילכו לאיבוד מהשער ששם נפרדתם עד לכיתה.

בית חכם
בית חכם

כיצד נראית ילדות עכשווית?

אני לא יודעת אם העולם נהיה מסוכן או שפשוט אנחנו סומכים עליו הרבה פחות מבעבר אבל הורים רבים מוצאים את עצמם חוששים לתת את העצמאות שהם בעצמם קיבלו בתור ילדים. לפחות מחצית מהנוכחים בגינה הציבורים הם ההורים והילדים לא רשאים ללכת לשחק לבד לפחות עד גיל 10. 

הדרישה ברוב בתי הספר היא ליווי של מבוגר לכיתות א' עד ג' ויציאה של הילד לבד מבית הספר היא לפעמים אסורה. גם אם הוא גר ממש ממול. ואם זה לא מספיק אז גם רוב ההורים מרגישים צורך כיום להיות מחוברים לילדים גם כשהם בתוך המסגרות. לכן תראו יותר ויותר ילדים מדברים אל השעון שלהם וזה לא כי הם משחקים, אלא כי הם בשיחת ועידה עם אמא ואבא.

זאת המציאות שלנו כרגע. אולי כי אנחנו בוחרים למצות את כל האמצעים שעומדים לרשותינו כדי לשמור על הילדים שלנו או כי העידן מחייב אותנו להרגיש מחוברים על מנת לשמור על שפיות כל או אחרת השינוי של גידול ילדים כבר החל.

בית חכם
בית חכם

מה יהיה בהמשך?

אז זוהי שאלה מאוד מעניינת. כבר היום יותר ויותר הורים בוחרים להכניס טכנולוגיה חכמה לתוך הבית הפרטי שלהם ולהפוך אותו לבית חכם, גם לצורך נוחות השימוש אך גם לעיתים לצורך עזרה בשמירה על הילדים. קיימים המון פיתוחים בנושא והתחום מפותח בעיקר מכיוון שמירה על פעוטות אך לא רק.

אם הקטנה של משימות הבית וריבוי הטכנולוגיה וזמני המסכים של ילדינו ההתפתחות שלהם יכולה ללכת לשני כיוונים. האחד והרצוי יותר הוא למידה מוטורית וקוגנטיבית מפותחת יחסית וידע נרחב באלקטרוניקה שיפתח את החשיבה של ילדינו. הכיוון השני והפחות רצוי הוא כיוון של עיכוב התפתחותי בעיקר פיזי קוגנטיבי בשל חוסר התזוזה והקיבעון במקום אחד. 

זאת קשור כנראה לעובדה שאם ילד אינו צריך לזוז יותר מידי על מנת לקבל את הגירויים שמעניינים אותו ומפתחים אותו אינטלקטואלית אין לו צורך פיזי בכך. מה שעלול אולי לגרור השפעות שליליות בכל הנוגע במשקל גוף תקין ופעילות גופנית הולמת גיל.

מה שבטוח הוא שקיים כבר עכשיו שוני מאוד גדול בין הילדות שהייתה לנו בתור הורים לבית זו שאנו רואים אצל ילדינו. כנראה שנצטרך לחכות ולראות כיצד השינוי הזה ישפיע באמת על דור ההמשך כמו תכנון בית חכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!