מהם היתרונות והחסרונות של התקנת מערכת בית חכם? 

מערכת בית חכם

מהם היתרונות והחסרונות של התקנת מערכת "בית חכם"? 

הטכנולוגיה לא עוצרת מלכת ונדמה שבכל יום מודיעים בחדשות על עוד פיתוח ועוד חידוש טכנולוגי שנועדו בשורה התחתונה להפוך את החיים של כולנו לקלים ונוחים יותר. אחד מהפיתוחים הטכנולוגיים האלה הוא הבית החכם המאפשר למשתמשים שליטה מרחוק בהפעלת מערכות שונות כגון תאורה, מיזוג, חשמל ועוד. 

קיימות כיום שתי אפשרויות להתקנת מערכת בית חכם

המערכת הראשונה שאפשר להתקין היא מערכת קווית המיועדת למגדלי עסקים ורבי קומות. קוראים לה מערכת קווית היות וקווי התשתית של המערכת מותקנים בעת הבנייה של הבניין. מערכת כזו דורשת מערכות מחשוב ובקרה גדולות ויקרות. 

ואילו המערכה השניה היא מערכת אלחוטית המתאימה לדירות ובתים פרטיים. בעת התקנת מערכת בית חכם מחליפים את המתגים הפשוטים בגאדג'טים טכנולוגיים המאפשר שליטה מרחוק באמצעות אפליקציית בית חכם. המערכת קלה להתקנה בצורה עצמאית וניתן להוסיף לה או לגרוע ממנה מכשירים בהתאם לצרכי המשפחה. 

מערכת בית חכם
מערכת בית חכם

מהם היתרונות של הבית החכם? 

להתקנת מכשירי בית חכם של שיומי יש מספר יתרונות:

  1. השליטה בידיים שלכם – תוכלו לחבר מכשיר אחד או כמה מכשירי בית חכם בהתאם לצרכים של המשפחה שלכם. בלחיצה כפתור אחד תוכלו להפעיל או לכבות את כל המזגנים בבית או להפעיל את הממטרות. אלו הן רק שתי דוגמאות למה שניתן לעשות בעזרת מכשירי בית חכם. 
  2. סמל סטטוס – התקנת מערכת בית חכם הופכת את הבית לחדשני יותר ומעודכן יותר דבר שלרב מעלה את ערכו של הנכס. בעלי הבית המתקינים מכשירי בית חכם נחשבים לאנשים טכנולוגיים יותר המעודכנים בכל החידושים האחרונים.  
  3. אוטומציה ונוחות – הבית החכם של שיומי עושה (כמעט את הכל) עבורכם כשכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקליק על כפתור מהנייד, מהטאבלט או מהמחשב.  אם בעבר כשרציתם להדליק אור או לכבות אותו הייתם צריכים לקום מהספה, הרי שבעזרת אפליקציית הבית החכם תוכלו לעשות את זה מהספה ואף לשלוט בכל האורות בבית.  
  4. שליטה בבית גם כשאתם מחוצה לו – היות ומרכז הבקרה וההפעלה של הבית החכם נמצא בנייד שלכם (חפשו את אפליקציית שיומי להפעלת בית חכם), תוכלו לתפעל את הבית גם כשאתם מחוצה לו. כך למשל אם אתם תקועים בפקק ביום גשום תוכלו להפעיל את הדוד מרחוק וליהנות ממקלחת חמה מיד כשאתם נכנסים הביתה. 
  5. חיסכון בהוצאות – היות ומדובר בגאדג'טים מבוססי אינטנרנט הם אוספים מידע על כמויות החשמל שצרכתם ואתם יכולים לדעת טוב יותר מתי זול יותר להפעיל מכשיר כזה או אחר. אם אתם נוטים לשכוח את האור דולק אחרי שעזבתם את הבית או את הממטרות עובדות, תוכלו לכבות אותם בלחיצת כפתור מהרכב ולא להתרגז שהם ימשיכו לפעול עד שתחזרו הביתה לכבות אותם. 
מערכת בית חכם
מערכת בית חכם

מהם החסרונות של הבית החכם? 

כמו בכל מערכת ממוחשבת גם למערכת בית חכם יש חסרונות:

  1. התקפות סייבר ופריצות של האקרים – מערכות הבית החכם נשענות על תשתיות האינטנרט, כך שתקיפה של מערכת הבית החכם או פריצה של האקרים יכולה לגרום לנזקים רבים. לדוגמה, האקר יוכל לשנות את ההגדרות שקבעתם באפליקציה ולהחליט כי במקום שהדוד יעבוד שעתיים הוא יעבוד חמש שעות וכך יגרם נזק. 
  2. האוטומציה והנוחות לא מסירות את האחריות – נכון, מערכת הבית החכם של שיומי עושה עבור המשתמש הרבה, אך היא לא יכולה למלא מים בקומקום והיא לא יכולה לנקות את המסננים של המזגן. למרות שהבית החכם מפעיל את הבית בצורה אוטומטית, עדיין חלה אחריות על בעלי הבית לדאוג כי מכשירי החשמל תקינים.  
  3. הפסקות חשמל – משפיעות על המערכת ומפסיקות את פעילותן, כך שיכול להיווצר נזק חשמלי (קצר) לאחד מרכיבי המערכת ותצטרכו לרכוש ואולי אף להתקין את המערכת מחדש. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!