המוצרים המובילים בטכנולוגית הבית החכם:

המוצרים המובילים בטכנולוגית הבית החכם:

המוצרים המובילים בטכנולוגית הבית החכם:

מוצרי בידור 

בין המוצרים המקובלים ביותר הנמצאים בשימוש בבתים שהוגדרו כבתים חכמים הם מוצרי הבידור בבית. הכוונה היא כמובן לטלוויזיה חכמה, לעיתים מחוברת למערכת שמע חכמה ולמכשירים הניידים, ולמרחיקי הלכת מדובר בכמה מערכות צפייה מתקדמות בבית אחד בחדרים שונים המסונכרנות בינהן. השאלה הנשאלת היא מדוע מוצר זה זוכה לפופולריות כזו. התשובה הפשוטה ביותר היא כי זה פשוט תחום מפותח מאוד שנוח להכניס אותו כחלק מהשימוש בבית חכם.

 חברות טלוויזיה שונות כבר מראש מתכנתות את המכשירים שלהם להיות מכשירים חכמים ובעלי יכולת לתקשר עם מערכות מידע שונות ולהתחבר לרשת המחוברת של הבית החכם או רק לחלק ממנו. רוב הטלוויזיות כיום, בעלות אפשרות להתחברות לטלפון הנייד על מנת להקרין סרטונים ותמונות באופן אל חוטי. כך שהשימוש במערכת בידור חכמה מסוג זה נפוץ בעיקר בגלל שזה קל ושכיח ונפוץ עד כדי כך שקשה יותר למצוא מערכות בידור שאינן חכמות. אמנם יש עדיין מערכות בידור שאינן נפוצות באותה מידה ופשוטות עד כדי להיות  מובנות מאליו, כמו מערכת שמע חכמה העובדת על ידי פקודות קוליות וממשיכה את ניגון השמע במעבר בין חדרים. אך אני מאמינה שהשימוש גם במערכות אלו לא רחוק מלהפוך נפוץ כמו השימוש בטלוויזיה חכמה בבית.

הבית החכם
הבית החכם

מערכת מיזוג אוויר 

באקלים בארץ ובמאה שבה אנו חיים זה היה כמעט צפוי להבין שנרצה לשלוט במזג האוויר כמה שיותר. השיטה הקלה ביותר לשלוט במזג האוויר מבלי לערב דת וטקסים שמאנים היא כמובן השימוש בדוד חשמלי או שמש וכמובן המושיע הלאומי בכל קיץ- המזגן. לכן הטכנולוגיה שמלווה כבר שנים את הבתים החכמים בארץ וגם בעולם היא מערכת השליטה החכמה במיזוג האוויר וטמפרטורת המים. 

האפשרות להדליק את המזגן בבית ולכוון אותו למעלות הרצויות בדיוק כשיוצאים מהעבודה ביום שרב חם, או הדלקת הדוד חצי שעה לפני החזרה הביתה ביום גשום וסוער היא הפינוק הקטן עם משמעות ענקית לאקלים שבו אנו חיים ועוד יותר משמעותית לאיכות החיים שלנו. העניין גם עוזר לשמירה על מצב רוח טוב יותר וחיסכון משמעותי בזמן.

הבית החכם
הבית החכם

מערכות שמירה ואבטחת הבית

אופציה אחרונה אך בהחלט חביבה שישראלים רבים בוחרים להכניס בתור חלק מטכנולוגיות הבית החכם היא מוצרי בקרה ואבטחת הבית. חיבור מצלמות האבטחה בבית לטפון הנייד והתקנת דלתות חכמות עם אפשרות לפתיחתם וסגירתם מרחוק משפרות מאוד הן את תחושת הביטחון והן את איכות השמירה על הבית. המערכת החכמה שולחת התראה לנייד יחד עם תצלום וידיאו בכל פעם שהיא מזהה תזוזה באזור שאליו היא תוכנתה להתייחס. כיום ניתן לפתוח את הדלתות מרחוק או לחברן לאפליקציות שמאפשרות לפתוח את הדלת למספר אנשים שונים בזמנים שהוגדרו מראש. למשל פתיחת הדלת לבייביסיטר של הילדים בשעות הצהריים או לעוזרת בית בשעות הבוקר. דבר המאפשר לכם להמשיך לעבוד או להיות במקום אחר מבלי לדאוג לחשוש או להיות חייבים לחזור הביתה רק כדי לסובב את המפתח במנעול הדלת.

כל אלו הם מוצרים שנמצאים בשימוש כחלק ממערכת שלמה וגדולה של בית חכם אם כי בהחלט ניתן לשלב אותן בבית חצי חכם או אפילו בתור מספר מכשירים חכמים שמשדרגים את איכות החיים של בני הבית.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!