בית חכם מחיר משתלם

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם

בית חכם הוא בית שמייעל ומשפר לנו את החיים באופן משמעותי. כאשר ישנו לנו מערכת של בית חכם או מותקנת אצלנו בבית אפליקציית בית חכם קל לנו ונוח לנו יותר לבצע פעולות שגרתיות ויום יומיות ללא מגע ידי אדם או עם מינימום מגע ידי אדם. אפליקציית בית חכם מאפשרת לנו לשלוט במערכות השונות שבבית מכל מקום שנרצה ובכל זמן שנגדיר. בית חכם מאפשר לנו להגדיר ולתזמן מראש כל מתג בבית ולהחליט מתי יידלק, לאורך כמה זמן יפעל ומתי ייכבה. וכמובן כמו כל מערכת דיגיטלית מתקדמת וחדשה נשאלת השאלה גם פה- בית חכם מחיר- האם משתלם?

בית חכם מחיר משתלם להתקנה של מערכת אחת ששולטת בכל שאר המערכות:

לבית חכם יש הרבה מאוד יתרונות כך שלא תבינו איך עד כה טרם התעניינים בהתקנה של המערכת או של האפליקציה המתקדמת אצלכם בבית. אולי אתם בטוחים שמכיוון שמדובר במערכת מתקדמת ומשוכללת אז בית חכם מחיר גבוה בהתאם אבל אתם טועים. בית חכם מחיר משתלם כבר הזכרנו? אם לא, זו ההזדמנות להזכיר. כי המחיר של מערכת בית חכם הוא מחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו שכן ישנן כמה סוגי מערכות וכמה אפשרויות של חיבור מערכות שונות. כמו כן יש את המחיר העתידי שחוסכים בהתקנה של בית חכם שכן מערכת בית חכם חוסכת באופן משמעותי את העלויות של ההוצאות הביתיות השותפות.

כאשר מתקינים מערכת של בית חכם בבית ניתן להחליף או לתכנת את כל המתגים בבית בכדי שהפעולה שלהם תקבע לפי ההוראה החוזרת או החד פעמית דרך פאנל הניהול- לעמעם את האורות, לכבות ולהדליק בהתאם. המערכת שולטת בצורה אלחוטית דרך מערכת תקשורת חכמה על כל היחידות ועל כל המערכות בבית ומקבלת את הפקודות שלה דרך פאנל הניהול או דרך האפליקציה ומעבירה אותן ליחידות לביצוע. כך ניתן לתזמן ולתנכן מראש פעולות קבועות למשל של הדלקת אור בשעות קבועות וכיבוי אורות בשעות קבועות וגם לתת הוראה חד פעמית ומיידית ללא הצורך לקום ולגעת באופן ידני במתג עצמו. מגוון הפתרונות החכמים של מפסקי תאורה ומתגים בהתאם מאפשרים שליטה קלה על כל המערכות ונוחות מרבית לשימוש.

 

בית חכם מחיר

מערכת של בית חכם מאפשרת שיפור וייעול של התקשורת והאבטחה בבית-

מדובר במערכת בטוחה ומאובטחת לשימוש כך שכל אחד מהדיירים יכול להפעיל אותה ולתפעל אותה בקלות ובנוחות מרבית. ניתן לשדר פקודה בכל זמן נתון לכל אחד מהמתגים בבית ולשנות ולנהל את הפעילות והפעולות של כל אחת מהמערכות וברגע השידור מתבצעת הפעולה- ללא צורך שתקומו או תבצעו אותה בעצמכם. נוחות מרבית כבר הזכרנו?

עם מגוון הפתרונות לתאורה חכמה, מפסקים ומתגים הפועלים מרחוק, הפעלה חכמה של הדוד פתרונות חכמים לשליטה על התריסים הפלא האמיתי הוא לא רק העובדה שקיימת מערכת של בית חכם אלא העובדה שעוד אין מערכת של בית חכם בכל אחד מהבתים היום. ושוב נכנס האזכור של בית חכם מחיר משתלם מכיוון שבהתקנה של מערכת אחת אתם יכולים לתפעל את התקשורת, החשמל, האבטחה, האודיו ועוד מערכות רבות בבית. משתלם כבר הזכרנו?

בית חכם מחיר משתלם למגוון מערכות מתקדמות ורמת חיים גבוהה:

תחת בית חכם ניתן למצוא חשמל חכם, מערכות שמע ומולטימדיה, רשתות תקשורת ומערכות אבטחה. בכדי לבצע את התקנת כל המערכות בצורה מקצועית ובהתאם לצרכים ולדרישות של דיירי הבית יש צורך ברשת תקשורת טובה. רשת תקשורת טובה היא זו שתביא לתוצאות מדויקות בהתקנה של מערכת חכם בכל מבנה שהוא ולכן לפני בחירת המערכות ולפני ההתקנה שלהן יש לתכנן מערך תקשורת מתאים ולבנות את התשתית עם האביזרים הדרושים והמתאימים לפרויקט הספציפי הזה.

 

מערכת חשמל חכם- מערכת החשמל החכם בתוך בית חכם היא המערכת ששולטת על כיבוי והדלקה של התאורה, הרמה והורדה של התריסים הפעלה וכיבוי של מיזוג האוויר ועוד. המערכת הנכונה והמתאימה ביותר תוכל לפעול על גבי רשת תקשורת קווית או רשת תקשורת אלחוטית ולאפשר לכל דיירי הבית שליטה ובקרה על כל המכשירים החשמליים המחוברים למערכת. ממשק ההפעלה הוא פשוט וקל לתפעול ומאפשר הפעלה מרחוק מכל מקום ובכל זמן על ידי כל אחד מדיירי הבית.

מערכת מולטימדיה ושמע בתוך בית חכם מאפשרת להפעילו אודיו ווידיאו תוך כדי התאמה מושלמת לכל חלל בו תחליטו להתקין אותה. בין אם מדובר במערכת שמע שמיועדת לכל הבית או מערכת שמע בחדר אחד ניתן לאפשר בצורה פשוטה ונוחה את השליטה על מספר רב של אזורי שמע בבת אחת או על אזור שמע אחד בלבד לפי הרצון והצורך של הדיירים.

בית חכם מאפשר התקנה והתחברות למגוון מערכות אבטחה מתקדמות. ניתן להתקין מערכת אבטחה של מצלמות במעגל סגור , מערכות אזעקה למיניהן ואף מערכות בקרת כניסה למבנה עצמו.

בית חכם

מתקינים מערכת בית חכם? בית חכם מחיר משתלם- אל תתפשרו על המחיר, על איכות, מקצועיות, אמינות ושירות:

כמו בכל תחום גם בתחום של בית חכם ישנן לא מעט חברות שכבר הבינו שבעתיד הקרוב מאוד כל המבנים- הפרטיים והציבוריים יהיו מבנים חכמים והתחילו לשווק ולמכור מערכת בית חכם. בכדי לבחור את החברה המתאימה ביותר וודאו שמדובר בחברה מקצועית בעלת אישורים להתקנה, עומדת בתקנים ויש לה ניסיון בתחום.

כיצד תבחרו את החברה הנכונה להתקנת בית חכם ועל מה יש לשים דגש?

  • בדקו את המקצועיות של החברה- חברה מקצועית תציע לכם מבחר של מערכות בית חכם המותאמות לצרכים ולדרישות שלכם ומגוון של מוצרים חכמים ודרכי התחברות שונות למערכת. בדקו שאכן הם מכירים את השוק, את מערכות הבית החכם השונות המוצעות ויודעים להציע לכם מערכת בית חכם קווית ומערכת בית חכם אלחוטית עם חיבור למערכות בית חכם הרלוונטיות שאתם רוצים
  • בדקו את האיכות ואת האמינות- על המכשירים להיות בעלי תו תקן ישראלי – אל תתנו לאיש מקצוע ללא אישורים מקצועיים וללא תו תקן ותעודת אחריות על המוצרים ועל המערכות לבצע אצלכם התקנה. גם אם מדובר בהתקנה של אפליקציית בית חכם שהינה אלחוטית וההתקנה שלה יכולה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך- וודאו את כל התקנים, תעודת אחריות ואמינות של המערכות וכמו כן וודאו שמי שמבצע את ההתקנה הוא אכן חשמלאי מוסמך המכיר ויודע כיצד לבצע התקנה של מערכת בית חכם בהתאם.
  • בדקו את הידע, הוותק והניסיון של החברה- הרבה מאוד אנשי מקצוע ינסו למכור לכם מערכות שונות שייתכן ומתאימות למערכת בית חכם אבל היו חכמים- בדקו את הניסיון שלהם והידע שלהם בכל מערכת ומערכת ובשילוב המערכות ביחד. בקשו לקבל המלצות של לקוחות אחרים מרוצים שכבר הותקנה אצלם מערכת בית חכם על ידי אנשי המקצוע האלה- אל תתביישו! בדקו על החברה ברשת כמה זמן היא קיימת, מה הוותק שלה ואם יש עליה המלצות או דיס המלצות על פעולת המערכות, ההתקנה, האחריות והאמינות של המוצרים וכמובן השירות שלהם.
  • אל תוותרו על אחריות- כמו בכל מוצר שקונים- תדאגו לקבל אחריות מלאה גם על מערכות בית חכם שאתם רוכשים- מכשירים שאמורים להתחבר למערכת עצמה וכמובן לקבל אחריות על ההתקנה של מערכת בית חכם אצלכם.
בית חכם

אז איך עובד התקנה של בית חכם?

התקנה של מערכת בית חכם היא התקנה פשוטה מהירה ויעילה אשר תשדרג לכם את החיים בצורה משמעותית במהרה ולא תבינו איך הסתדרתם בלעדיה קודם לכן. עם זאת יש לקחת בחשבון שחשוב מאוד לרכוש מערכת בית חכם אמינה מוכרת וחוקית עם תעודת אחריות ולדאוג שההתקנה של המערכת תבוצע על ידי איש מקצוע אמין ומהימן ומקצועי שידע להתקין את המערכת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

בית חכם כפי שהבנתם נועד לייעל את החיים של כולנו ולהפוך אותם לנוחים הרבה יותר. בנוסף לכך בית חכם הופך את הבית שלנו לחסכוני שכן אנחנו גם עובדים פחות בתוך הבית ולא מבצעים יותר פעולות קטנות ושגרתיות כמו פעם- ואנחנו גם חוסכים כסף על ידי כך. אם אתם מעוניינים גם להעלות את רמת החיים שלכם, להפוך את המגורים שלכם בבית לקלים ונוחים יותר ובאותו זמן גם לחסוך בחשבונות ובהוצאות הבית השוטפות שלכם- בררו עוד היום על התקנה של מערכת בית חכם אצלכם בבית. ניתן להתקין מערכת בית חכם בבית חדש שרק עברתם לגור בו, בית חדש שעוד נמצא בתהליכי הבניה, לתכנן מראש התקנה של מערכת בית חכם בדירה בתהליכי בניה וגם בבית ישן שקיים שנים רבות. כמו כן בית חכם מתאים לכל סוגי המגורים והדיירים- דירה פרטית, בית פרטי אפילו של יותר מקומה אחת, משרד עבודה, חלל עבודה משותף, בניין מגורים, בניין משרדים ואפילו בית כנסת אולם אירועים וחלל ציבורי של חנויות ובעלי עסקים.

בית חכם מחיר משתלם זו לא רק סיסמא פרסומית זו האמת!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!