בית חכם : מחיר , כמה זה יעלה לי?

בית חכם : מחיר , כמה זה יעלה לי?

בית חכם : מחיר , כמה זה יעלה לי?

רבים מאיתנו לפני פרוייקט שדרוג גדול או משמעותי בבית מתעניינים בעיקר בשאלה אחת: מחיר. מה המחיר של בית חכם ומה הוא כולל בתוכו. 

אז נתחיל בלהגדיר את המושג:

בית חכם הוא אוסף של מערכות בית חכמות שמחוברות כולן לשליטה מרוכזת במקום אחד. השליטה יכולה להתבצע מצג דיגיטלי בתוך הבית או מהטלפון הנייד ואפשר גם שניהם כמובן. המערכות שניתן לכלול במערכות הבית החכם הן מערכת החשמל בבית, מיזוג אוויר , מים , תאורה וכמובן מערכת בידור חכמה.

בית חכם
בית חכם

מחיר בית החכם:

המחיר לבית חכם אם זאת הוא ניתן פחות להגדרה חד משמעית מאפשר המערכות וזאת משום שקיים ספקטרום גדול מאוד של המערכות, רמת חיבור מכשירי החשמל והכמות של המכשירים החדשים. אפילו הדרך בה תבחרו לחבר את הבית החכם שלכם עשויה להשפיע על מחיר הבית החכם.

כך למשל אם תבחרו במערכת קווית תאלצו להיפרד מעשרות עד מאות אלפי שקלים בלי קשר לסוג ומספר המכשירים שאתם תבחרו לאבזר בעזרתם את הבית. זאת משום שמערכת קווית דורשת תכנון קפדני חשיפת קירות והחדרה של כבלים לתוכם. היא פחות מאפשרת שינוייים עתידיים ועל כן למרות הוותיקות שלה בתחום נחשבת לפחות פופולרית.

בית חכם
בית חכם

אם תבחרו לשנות את מערכת החשמל והמתגים המחיר של השדרוג הזה יכול לנוע מעשרת אלפים שקלים ועד כמה מאות אלפי שקלים. התוצאה שתקבלו היא בית עם מתגים אסתטיים יותר ועם מנעד אפשרויות רחב יותר. מנורות הבית שלכם יוכלו להאיר בכמה רמות עוצמה שונות ואם תרצו גם להחליף צבעים. המתגים עצמם בדרך כלל טאצ', ואם תוסיפו גם מערכת שמע חכמה ועוזר אישי של גוגל לדוגמה לא תצטרכו אפילו לגעת בהם אלא רק להדליקם בפקודה קולית פשוטה.

מחיר של מערכת בידור חכמה יכולה לעלות לכם בין כמה אלפי שקלים עד חמישים אלף שקלים. לדוגמה מערכת הmulti room- . מערכת שמאפשר סנכרון של תוכניות צפייה בכל החדרים ומעבר בין החדרים עם הדלקה אוטומטית של התוכנית שצפיתם בה בחדר הקודם. כמובן שגם מערכת זאת היא אסתטית יותר שלא משאירה כבלים חשופים מיותרים מחוץ לקירות הבית החכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!