בית חכם מומלץ ו4 טיפים למציאת מתקין מומחה

בית חכם מומלץ

בית חכם מומלץ ו4 טיפים למציאת מתקין מומחה:

בטוח נתקלתם לאחרונה בפרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים הקוראות לבדוק אם הקבלן שבונה את המרכז החדש או את הדירה שרכשתם בצורה ירוקה.

כחלק מהחוק החדש שנכנס לתוקפו במרץ שנת 2022 כל מבנה שנבנה מאותו החודש חייב להיות בעל תו תקן ירוק ולעמוד בדרישות בהתאם.

כחלק מאותו חיסכון הרבה מאוד מבנים נבנים כבר משלב התכנון עם מערכות בית חכם שתפקידן בחיסכון השנתי הוא לא קטן והן משתלבות מעולה באג'נדה של חיים יעילים, נוחים וקלים יותר עם חיסכון משמעותי בחשמל גז ומים הן בשימוש והן בתשלום עבור ההוצאות האלה.

בדיקה מהירה מראה שכמעט כל הקבלנים וחברות הבניה היום בונות את המבנים שלהם עם התקנה מראש של מערכות חכמות, זאת לצורך חיסכון עתידי במשאבי טבע מתכלים ויצירת סביבת מחייה מתקדמת נוחה ויעילה יותר.

בבניינים ומבנים בהם מערכת בית חכם לא היתה חלק משלבי התכנון והבנייה ויש צורך להוסיפה לאחר מכן דיירים מוצאים את עצמם מחפשים בית חכם מומלץ.

כבר לא צריך לשכנע דיירים במבנים פרטיים או במבנים ציבוריים שמערכת בית חכם היא המערכת שתקל על החיים שלהם מכל האספקטים ותסייע להם לחיות חיים נוחים יותר בעיד מתקדם- אבל כן צריך לסייע להם לבחור בית חכם מומלץ ולא להתפתות לשלל המערכות ומגוון המוצרים הרב שמציעים בשוק.

לצורך כך יש לבצע מספר פעולות המתחילות באפיון הצרכים של המשפחה, דרך בחירת המוצרים החכמים הרלוונטיים ועד מציאת מתקין מומחה.

בית חכם מומלץ

שלבי הבחירה של בית חכם מומלץ- כך תבחרו את המערכת המתאימה ביותר עבורכם שלב אחר שלב:

בכדי לבצע את הבחירה הנכונה ביותר והמושכלת של מערכת בית חכם המתאימה למשפחה שלכם עליכם לבצע אפיון של המערכת.

תוכלו לבצע את האפיון באופן עצמאי או להעזר בשירותים של חברה המספקת התקנה של מערכות בית חכם וגם מוכרת מוצרים חכמים המתאימים למערכת הבית החכם שנבחרה כל ידכם.

כך או כך, ככל שתהיו יותר מדויקים וברורים עם הצרכים הרצונות והדרישות שלכם כך יהיה קל ומהר יותר להתקין עבורכם מערכת בית חכם.

בכדי לבחור מערכת עליכם לסכם בצורה ברורה וכמה שיותר מדויקת את לוח הזמנים הביתי של כל אחד מדיירי הבית מבחינה יומית ומבחינה שבועות וכמובן לשים לב להבדלים בין ימי חול לבין שבתות וחגים.

לאחר מכן את כל הנתונים כדאי לסנכרן על מנת שתיווצר תמונה וברורה של השעות בהן יש צורך בתאורה ובמיזוג אוויר, הזמנים בהם רוב המשפחה נמצאת בבית או לא נמצאת בבית, אילו חדרים נמצאים בשימוש תדיר וכך תדעו אילו פונקציות במערכת בית חכם אתם צריכים עבור המשפחה שלכם והבית שלכם.

לאחר ביצוע אפיון של המערכת אתם עוברים לשלב של בחירת המוצרים החכמים וכאן השמיים הם הגבול. מכיוון שאפשר בקלות ללכת לאיבוד במבחר הרב שקיים ולא בטוח שתדעו איזו חברה לבחור או איזה מכשיר כדאי- היוועצו עם החברה אשר ממנה אתם רוכשים את המערכת של הבית החכם שתדע לומר לכם איזה בית חכם מומלץ עבורכם ואילו מכשירים חכמים עליכם לרכוש.

לאחר שרכשתם את כל המכשירים החכמים עכשיו מגיע שלב ההתקנה של המערכת כולל חיבור לכל שאר המערכות ולמכשירים החכמים והסבר על התפעול. כאן נכנס לתמונה מתקין מומחה למערכת בית חכם.

בית חכם מומלץ

ארבעה טיפים למציאת מתקין מומחה למערכת בית חכם:

חשוב לדעת שאין זמן התקנה אחד מוגדר עבור התקנת מערכת בית חכם וגם עלות ההתקנה משתנה בהתאם.

הזמן והעלות נקבעים על פי סוג המערכת, מורכבות המערכת, המבנה שלה, והגודל שלה וכמובן החיבורים הנוספים שנדרשים. לצורך העניין אם מדובר במערכת בית חכם אלחוטית ההתקנה שלה תהיה מהירה יותר וקלה יותר מאשר התקנה של מערכת בית חכם קווית.

ככל שיהיה מדובר במערכת מורכבת יותר או מתקדמת יותר מבחינה טכנולוגית יהיה צורך בהתקנה ארוכה יותר והעלות תהיה גבוהה יותר בהתאם.

חשוב שתבחרו מתקין בית חכם שידע לבצע את ההתקנה של המערכת החכמה בבית שלכם בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר:

טיפ ראשון לבחירת מתקין מומחה לצורך התקנה של בית חכם מומלץ- בדקו עם החברה ממנה קניתם את מערכת הבית החכם וממנה רכשתם את המוצרים של הבית החכם שתדאג לכם לחיבור למתקין מומחה.

אותה חברה מכירה את הצרכים והדרישות של התקנת המערכות השונות וגם את של זו שאתם רכשתם ותדע לומר לכם איזה מתקין יכול לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

טיפ שני לבחירת מתקין מומחה לצורך התקנה של בית חכם מומלץ- בדקו שמדובר באיש מקצוע מיומן שיש לו את ההסמכה לבצע התקנות מסוג זה. מומלץ לבחור במתקין מערכות בית חכם אשר ביצע התקנות מסוג זה בעבר ויש לו את הניסיון בכך על מנת שיבצע התקנה מהירה וטובה.

טיפ שלישי לבחירת מתקין מומחה לצורך התקנה של בית חכם מומלץ- מכיוון שברוב המקרים בהם מדובר בהתקנה של מערכת בית חכם יש צורך בהתעסקות עם חיבורי חשמל וגם עם סוגים שונים של מכשירי חשמל יש לוודא שהמתקין עצמו של המערכת הינו חשמלאי מוסמך היודע לבצע עבודות חשמל, לבצע חיבורים לחשמל עם אחריות ובצורה זהירה שכן אין להתעסק כלל עם חשמל באופן עצמאי בעת התקנה או בעת בדיקה של המערכת ותמיד יש צורך להזמין חשמלאי מוסמך.

טיפ רביעי לבחירת מתקין מומחה לצורך התקנה של בית חכם מומלץ- בחרו מתקין מערכות בית חכם שמספק תעודת אחריות על ההתקנה שלו, כולל מספר טלפון של שירות לקוחות במידה ונתקלתם בבעיה טכנית ואתם צריכים סיוע טכני.

כמו כן היו נוכחים בזמן ההתקנה על מנת שהמתקין יוכל להסביר לכם על פעולת המערכת, תקלות אפשריות וגם תיווכחו לראות שהוא עושה עבודה טובה ומקצועית ובודק את ההתקנה שהכל עובד לפני שהוא הולך.

בית חכם מומלץ

זמני ההתקנה של בית חכם מומלץ:

כפי שכבר ציינו מקודם, זמני ההתקנה של בית חכם מומלץ וכן העלויות של ההתקנה משתנים ומשתנות בהתאם לכמה גורמים. ככל שהמערכת החכמה תהיה מורכבת יותר ההתקנה תיקח יותר זמן ותעלה יותר כסף.

כמו כן ישנה עדיפות ברורה היום לתכנן את המבנה מראש עם מערכת בית חכם או תשתית להתקנה של מערכת של בית חכם מאשר להוסיף התקנה של מערכת בית חכם יותר מאוחר לאחר בניית הבית שכן גם אז ההתקנה תהיה יותר יקרה.

עוד יש לקחת בחשבון אם מדובר במערכת בית חכם אלחוטית שמתחברת לרשת האינטרנט הביתי ולא דורשת חיבור פיסי או מערכת בית חכם קווית אשר בחלק מהפעמים תדרוש חציבה לתוך הקירות וחיבור לתשתית קווי הטלפון של המבנה דבר שייקח יותר זמן ויעלה יותר.

בנוסף, אם מדובר בבית פרטי או בדירה אחת בתוך בניין דירות ההתקנה תהיה מהירה יותר ותעלה פחות מאשר התקנה של מערכת בית חכם בקומה שלמה של משרדים בבניין או במרכז מסחרי בו מעוניינים שגם בחנויות תהיינה מערכות הפעלה חכמות וגם בשטחים הציבוריים בין החנויות תהינה מערכות הפעלה חכמות פעילות.

ההמלצה העיקרית היא לא למהר ולרכוש מערכת בית חכם כזו שראיתם בפרסומות או ששמעתם עליה מחברים אלה באמת ללכת לפי הסדר והשלבים ולהתחיל באפיון של הצרכים שלכם בבית ולאחר מכן בחירת המערכת החכמה המתאימה ביותר עבורכם והתאמת מכשירים חכמים בהתאם.

עוד מומלץ להיוועץ עם חברה מקצועית המציעה מכירה והתקנה של מערכות בית חכם ומוצרי בית חכם כזו שתסייע לכם לבצע את האפיון ולבחור את המוצרים החכמים שמתאימים למערכת שלכם.

אותה חברה כאמור גם תדע לספק עבורכם או להמליץ לכם על השירותים של מתקין מערכות בית חכם שיבצע את ההתקנה של המערכת החכמה בצורה מהירה, יעילה ובכמה בפחות זמן ועלות משתלמת.

ברגע שתדעו בדיוק איזו מערכת בית חכם אתם מעוניינים להרכיב אצלכם בבית ואילו מכשירים חכמים אתם רוצים לחבר אליה כולל החלפה של המתגים הרגילים והשקעים הרגילים למתגים חכמים ולשקעים חכמים, תוכלו לבדוק את טווח המחירים של התקנת מערכת בית חכם.

דבר שחשוב לזכור הוא שגם אם ההתקנה עצמה תהיה יקרה יחסית, מדובר בהתקנה חד פעמית של מערכת שתפקידה לא רק להקל על החיים שלכם בצורה משמעותית ולייעל את ההתנהלות הביתית שלכם באופן משמעותי אלא גם במערכת שתסייע לכם לחסוך מאות שקלים עד אלפי שקלים בשנה על הוצאות של מים חשמל וגז ולכן אין ספק שמדובר בהשקעה משתלמת שמחייבת התקנה של מומחה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!