בית חכם- מה כדאי לכם לא לפספס

בית חכם- מה כדאי לכם לא לפספס

בית חכם- מה כדאי לכם לא לפספס

כמובן שרובכם כבר ששמעתם על בית חכם וכנראה שחלקכם כבר נמצאים בעיצומו של פרוייקט לשדרוג הבית. כך או כך בכתבה הבאה אסקור את כל המערכות והטכנולוגיות שמאוד כדאי לכם להוסיף לרשימת המשאלות שלכם. 

מערכת ראשונה: מערכת מיזוג אוויר חכמה 

מערכת מיזוג אוויר חכמה עברה כמה שינויים משמעותיים מאוד בשנתיים שחלפו עלינו מאז התחלת הקורונה אי שם במרץ 2020. חברות המזגנים הבינו שעליהן לשדרג את המוצרים שלהם לסטנדרט חדש שנוצר. כמובן איכות האוויר הנשאף הפכה לדרישה הולכת וגוברת מחברות המזגנים וענקיות התעשייה בתחום. כיום בבתי קולנוע רבים כבר ישנם מזגנים חכמים שמנקים ומטהרים את האוויר בחדר ומחזירים אותו נקי מחיידקים ווירוסים שנמצאים בו. אבל לא רק לבתי הקולנוע. 

גם בבית הפרטי שלנו קיימים גורמים מזיקים באוויר שרצוי מאוד לסנן אותם. תוסיפו לכך את העובדה שרובנו גרים במרכז הארץ וחווים זיהום אוויר מאוד משמעותי בחיי היום יום. ואם לכל זה נוסיך שמערכת המיזוג היא גם חכמה שניתן לתפעל אותה מכל מקום , נקבל את המערכת אולי החשובה ביותר שיש לבית חכם להתייעץ.

בית חכם
בית חכם

מערכת שנייה: מערכות לניהול משק בית

כאן תחת קטגוריה זו החלטתי להוסיף כמה מערכות חשובות או מכשירים שכולם עוזרים בניהול משק בית. מדובר במערכת תאורה חכמה שמדליקה ומכבה אורות לפי הרגלי צריכה או חיישני תנועה, גם היא ניתנת לשליטה מרחוק ומאפשרת נוחות שימוש גבוהה.

 מערכת גינון חכמה לבעלי בית פרטי גם היא נכנסת תחת קטגוריה זו ומאוד מומלצת בעיניי. מדובר במערכת השקיה חכמה שחוסכת המון זמן ומבטיחה טיפול טוב יותר בצמחים, גם באלו הדורשים דיוק קפדני של השקייה וטיפוח.

מכשירי חשמל חכמים שעוזרים בניקיון הבית. כל מילה שאוסיף על המשפט פשוט תהיה ברורה מידי, לכן זה פשוט מאוד, עוזר.

בית חכם
בית חכם

מערכת שלישית: מערכת אבטחה חכמה 

גם זו מערכת שחשיבותו מובנת מאליו. מערכו אבטחת בית חכמה מיועדות גם לבתים פרטיים וגם לדירות. הן ניידות וניתן להעביר אותן במעברי דירה עתידיים. רובן לא יקרות במיוחד אבל חשוב בעיקר העובדה כי הם מאפשרים איכות אבטחה גדולה בהרבה מאלו שהיו נפוצות בבתים פרטיים עד כה. הם מאפשרים צפייה במצלמות האבטחה מכל מקום דרך הטלפון הנייד ואפילו הזזה שלהן במקרה ותרצו לוודא אי אלו תנועות חריגות שחיישני התנועה זיהו כל זה יכול להיות בבית חכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!